Aplikacja B2B dla Firmy TechTime

Firma TechTime dostarcza wysokiej jakości zegarki w atrakcyjnych cenach

W ramach realizowanego projektu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową - Asiston B2B

Aplikacja B2B dla Firmy TechTime

Firma TechTime funkcjonuje na rynku od roku 2009. Podczas prowadzenia swojej działalności zyskała zaufanie wielu tysięcy klientów. TechTime dostarcza wysokiej jakości zegarki w atrakcyjnych cenach. Dla firmy zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B. Rozbudowane moduły pozwalają na realizację procesów sprzedażowo – zakupowych oraz usprawniają ich przebieg.

Zaprojektowanie zaawansowanej aplikacji Asiston B2B usprawniającej obsługę hurtowej sprzedaży internetowej.

Niektóre z modułów wdrożonej aplikacji:

Live Chat

Wygodne i efektywne rozwiązanie usprawniające komunikację wewnątrz przedsiębiorstwa. Live Chat pozwala na stały kontakt pomiędzy pracownikami i kierownikami, jak również z klientami czy kontrahentami.

Newsletter

Za pomocą zaproponowanego rozwiązania można regularnie informować Klientów o zmianach pojawiających się w ofercie, o nowych promocjach czy innych ważnych wydarzeniach w firmie.

Obsługa techniczna

Moduł pozwalający na gromadzenie i udostępnianie specjalistycznych informacji pracownikom, czy kontrahentom. To przede wszystkim baza wiedzy i eksperckie FAQ, wspomagające samodzielnie rozwiązywanie najprostszych problemów technicznych. Moduł wyposażony jest także w narzędzia umożliwiające prowadzenie konsultacji z pomocą techniczną oraz składanie reklamacji.

Reklamacje

Moduł reklamacyjny to powszechne narzędzie w systemach B2B. Jednak rozwiązanie zastosowane przez Asiston, pozwala znacznie usprawnić, uporządkować i przyspieszyć całą procedurę, dbając tym samym o satysfakcję klienta i wygodę pracy. Każdy produkt zamawiany przez aplikację otrzymuje własny numer kontrolny oraz datę sprzedaży.

Obsługa zamówień

Moduł umożliwiający szybką i efektywną obsługę zamówień. W dobie rosnącej konkurencji odpowiednie pozyskiwanie Klientów oraz przygotowywanie konkurencyjnych ofert jest celem nadrzędnym wielu przedsiębiorstw.

Zapytania ofertowe

Moduł zaprojektowany w oparciu o dwie płaszczyzny, oferując zarówno klientom jak również samej firmie wsparcie. Klienci mają do dyspozycji przejrzyste i wygodne w obsłudze formularze, do których mogą dodawać produkty z dostępnej oferty.

Rabaty

Zaprojektowany moduł ma za zadanie naliczanie rabatów oraz umożliwienie użytkownikom realizacji nawet najbardziej złożonych strategii cenowych. Wbudowane mechanizmy pozwalają na indywidualne określanie wysokości rabatów na konkretne produkty,

Najważniejsze korzyści dla Klienta

  • ​bieżąca aktualizacja danych dotyczących produktów wraz z ich opisem, zdjęciem i parametrami
  • raportowanie przyjęć oraz wydań towarów
  • obsługa kilku magazynów jednocześnie
  • obsługa Kontrahentów i przypisanej do nich polityki cenowej
  • zwiększenie efektywności pracy