Selenti – Biuro rachunkowe świadczące usługi z zakresu finansów i księgowości
Biuro rachunkowe wspiera od lat polskich przedsiębiorców działając w zakresie nie tylko księgowości tradycyjnej, ale także internetowej. Do zakresu działalności biura należą także obsługa płac i kadr, czy zakładanie firm i spółek.
Głównym zadaniem naszej firmy było zautomatyzowanie i usprawnienie procesów związanych z zarządzaniem fakturami.
Do tego celu stworzono moduł Faktury i moduł wystawiania faktur
Faktury
Moduł odpowiedzialny za zarządzanie fakturami klientów. Wprowadzanie faktur może odbywać się na dwa sposoby: ręcznie oraz na podstawie dostarczonych plików PDF. W połączeniu z OCR, system przeprowadza odczyt plików PDF i na ich podstawie tworzy wpisy w systemie. Moduł dostosowano także do procesu skanowania dokumentów. Do funkcjonalności modułu należą między innymi możliwość skanowania OCR i automatycznego rozpoznawania pól, wyszukiwanie faktur, eksport do rewizora/rachmistrz, wymiana dokumentów, konfiguracja uprawnień wg typu dokumentu, czy komentowanie dokumentów.
Wystawianie faktur
Moduł odpowiedzialny za wystawianie faktur przez klientów biura, swoim kontrahentom. Oba te moduły pozwalają na wymianę danych z rozwiązaniami InsERT. Uproszczono także zarządzanie fakturami i historią rozliczeń poszczególnych klientów biura rachunkowego.
Główne korzyści dla Klienta
- Dostęp do wszystkich faktur 24h/doba przez 7 dni w tygodniu,
- Brak konieczności pracy na dokumentach w formie papierowej – ograniczenie do minimum potrzeby drukowania dokumentów,
- Zarządzanie wszystkimi dokumentami z jednego miejsca,
- Bezpieczeństwo i poufność danych.
Zobacz nasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Uregulowaliśmy procedury magazynowe poprzez wdrożenie indywidualnie zaprojektowanego systemu zarządzającego.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Głównym zadaniem naszej firmy było zautomatyzowanie i usprawnienie procesów związanych z zarządzaniem fakturami.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
W ramach realizowanego projektu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system Asiston WMS realizujący nowoczesne procesy magazynowe.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107