Nasze autorskie rozwiązania

Stale wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Naszych Klientów

Dostarczamy rozwiązania oferowane przez czołowych producentów z całego kraju, jak również własne, autorskie rozwiązania. W ramach prac wdrożeniowych opracowujemy dodatki do systemów InsERT.

Asiston Produkcja

Aplikacja usprawniająca procesy produkcyjne. Została przygotowana jako dodatek do programów Subiekt GT i Subiekt Nexo. W sposób kompleksowy wspomaga kluczowe obszary związane z organizacją procesu produkcyjnego takie jak planowanie, zarządzanie i rozliczanie produkcji w różnego rodzaju zakładach produkcyjnych, w średnich i dużych firmach. Zapewnia zwiększenie efektywności pracy, podgląd i analizę sytuacji bieżącej produkcji i zleceń produkcyjnych, jak również polepsza dotrzymywanie terminów realizacji zleceń produkcyjnych.

Asiston E-commerce

Wdrażamy sklepy internetowe, które dzięki dedykowanym modułom są w stanie zautomatyzować każdy proces biznesowy w sklepie internetowym. Jedną z najważniejszych zalet proponowanego przez nas rozwiązania jest z pewnością łatwy i szybki przebieg realizacji procesu zakupowego oraz intuicyjna obsługa zarówno dla kupującego jak i dla administratora serwisu. Każdy stworzony przez nas sklep internetowy jest dopasowywany do potrzeb klienta i specyfiki oferowanego przez niego produktu, odbywa się to dzięki możliwości wprowadzenia nielimitowanej ilości kategorii i produktów.

Asiston WMS

Nowoczesna aplikacja pozwalająca usprawniać procesy magazynowe. Została przygotowana jako dodatek do programów Subiekt GT i Subiekt Nexo. Uzupełnieniem programu jest aplikacja mobilna na kolektory danych. Program składa się z modułów odpowiedzialnych za obsługę poszczególnych procesów. Główną cechą systemu jest przechowywanie i udostępnianie informacji dotyczących stanów magazynowych z podziałem na miejsca położenia towaru. System WMS prowadzi ewidencję w taki sposób, aby możliwe było sprawne zlokalizowanie partii, a nawet każdej pojedynczej sztuki produktu w magazynie.

Asiston B2B

Platforma wspomagająca obsługę hurtowej sprzedaży internetowej, co pozwala na synchronizację w czasie rzeczywistym danych dotyczących produktów wraz z ich opisem, zdjęciem i parametrami, a także dostępności towarów w magazynach (obsługa kilku magazynów równocześnie). Zsynchronizowano także dane Kontrahentów i przypisanej do nich polityki cenowej, rabatowej oraz rozrachunków (salda, możliwość pobrania e-faktur). Głównym elementem platformy jest bieżąca analiza zamówień złożonych w systemie i statusu ich realizacji. 

Asiston EOD

Platforma internetowa EOD Asiston jest rozwiązaniem zwiększającym efektywność zarządzania obiegiem dokumentów, wspomagającym procesy administracyjne oraz usprawniającym wewnętrzną komunikację w firmie. Platforma została stworzona z myślą o firmach poszukujących gotowych rozwiązań intranetowych. Aplikacja została wyposażona w zestaw modułów, których funkcjonalności pozwalają na zwiększenie efektywności w wielu obszarach funkcjonowania firmy. W aplikacji występują: elektroniczny obieg dokumentów, obieg faktur, zarządzanie wiedzą, planowanie urlopów, zarządzanie umowami, informowanie pracowników oraz dwustronna komunikacja z nimi.

Asiston Internetowe Biuro Rachunkowe

Aplikacja została wyposażona w zestaw modułów, dedykowanych potrzebom biur rachunkowych. Dzięki niej biuro optymalizuje proces wprowadzania i obsługi dokumentów Klientów. Aplikacja pozwala także na udostępnienie Klientom interfejsu, dzięki któremu mogą sami wprowadzać bieżące dokumenty. Jest to szczególnie ważne dla klientów chcących uprościć i przyspieszyć realizację procesów finansowych w swoich firmach. Rozwiązanie w znacznym stopniu ułatwia obsługę księgową zdejmując z klienta wiele obowiązków związanych zwyczajowo z księgowaniem tradycyjnym.

Dodatki dla InsERT

Współpracując z wiodącym producentem, opracowaliśmy klika dodatków dla systemów InsERT

Stale rozwijamy nasze  rozwiązania, projektujemy nowe w oparciu o zapytania i realne potrzeby Naszych Klientów. W ten sposób dostarczamy systemy, które w rzeczywistym stopniu ułatwiają funkcjonowanie i rozwiązują problemy wielu przedsiębiorstw.

Aplikacja do obsługi skupu

Wygodna i rozbudowana aplikacja automatyzująca skup towarów. Dodatek dla popularnego programu Subiekt GT, powstał z myślą o firmach zajmujących się skupem owoców i warzyw. Wraz z rozwojem aplikacji, pojawiła się możliwość sprawnego adaptowania jej do innego rodzaju produktów.

Aplikacja do dystrybucji faktur

Aplikacja pozwala na usprawnienie i automatyzację przepływu faktur. Program rozszerzający możliwości Subiekta GT oraz Subiekta Nexo w zakresie fakturowania. Usprawnia przepływ informacji, a także automatyzację żmudnych i tradycyjnych obowiązków biurowych.

Kontrola wydań magazynowych

Aplikacja umożliwiająca zdalne składanie zamówień i kontrolę wydań towaru. Program przygotowano z myślą o użytkownikach programu Subiekt GT i Subiekt Nexo. Został oparty na aplikacji mobilnej dla kolektorów danych, poprawiając jakość przygotowywanych zamówień.

Zarządzanie magazynem

Nowoczesna aplikacja pozwalająca usprawnić procesy magazynowe. Przygotowana z myślą o użytkownikach programu Subiekta GT oraz Nexo. Zarządzanie Magazynem to aplikacja wspierająca procesy logistyczne, nawet w magazynach rozproszonych na dużym terenie.

  • Logo VitaExpress
  • Veggie Fresh
  • Logo ms refrigeration
  • natcom
  • Logo ovs
  • Logo patro
  • Logo premium
  • Logo profesjonal
  • Logo spar
  • Logo Metalustic
  • Logo Instytut LW
  • Logo Kalgrup
  • Logo forlight
  • Logo certa