Aplikacja wyposażona w zestaw modułów, których funkcjonalności pozwalają na zwiększenie efektywności w wielu obszarach funkcjonowania firmy, gwarantując jej zwiększenie zysków.
Aplikacja zapewnia możliwość korzystania z wymienionych funkcjonalności z każdego miejsca z dostępem do Internetu. Platforma internetowa EOD Asiston jest rozwiązaniem zwiększającym efektywność zarządzania obiegiem dokumentów, wspomagającym procesy administracyjne oraz usprawniającym wewnętrzną komunikację w firmie. Platforma została stworzona z myślą o firmach poszukujących gotowych rozwiązań intranetowych.
Aplikacja została zaprojektowana przez zespół specjalistów, którzy dysponują bogatym doświadczeniem z obszarów technologii internetowych, zarządzania obiegiem dokumentów, systemów intranetowych oraz platform społecznościowych. To osoby, które realizowały wiele wdrożeń z zakresu systemów elektronicznego obiegu dokumentów, portali korporacyjnych oraz systemów B2B dla duży firm oraz instytucji.
Rozwiązanie jest alternatywą dla systemów, które są projektowane oraz wdrażane przez duże firmy informatyczne. W takim przypadku koszt wdrożenia może kształtować się w granicach od kilkunastu do nawet kilkuset tysięcy złotych. Dodatkowo klient musi ponosić koszty związane z utrzymaniem infrastruktury technicznej, zarówno sprzętowej (m.in. serwer), jak również osobowej (administrator). Częstym kosztem są także koszty związane z licencją środowiska serwerowego. W przypadku wyboru naszej platformy jedynym kosztem jest miesięczny abonament.
Podczas projektowania aplikacji zostały wykorzystane funkcje znane z platform społecznościowych. Pracownik z jednej strony ma dostęp do niezbędnych informacji o firmie, dokumentów, potrzebnych do realizacji powierzonych mu projektów, z drugiej natomiast – dysponuje narzędziami do współtworzenia intranetu oraz dwustronnej komunikacji.
Asiston EOD pozwala wyeliminować problemy związane z brakiem czasu na dzielenie się wiedzą, utratą czasu na wyszukiwanie informacji, brakiem dostępności do wybranego dokumentu, czy z nieobecnością pracownika.
Asiston EOD posiada szereg funkcjonalności, które znacząco ułatwią proces zarządzania dokumentami i informacji w firmie. Do najważniejszych z nich należą:
W Asiston EOD mają Państwo dostęp do wielu gotowych rozwiązań, umożliwiających zwiększenie efektywności firmy w wielu obszarach: