Asiston IBR

Internetowe Biuro Rachunkowe

Aplikacja posiadająca zestaw modułów dedykowanych potrzebom biur rachunkowych, dzięki którym zoptymalizowany zostaje proces obsługi Klientów oraz przepływu dokumentów.

Opis systemu

Internetowe Biuro Rachunkowe to aplikacja wyposażona w zestaw modułów, dedykowanych potrzebom biur rachunkowych. Dzięki niej biuro optymalizuje proces wprowadzania i obsługi dokumentów klientów. Aplikacja pozwala także na udostępnienie klientom interfejsu, dzięki któremu mogą sami wprowadzać bieżące dokumenty. Jest to szczególnie ważne dla klientów chcących uprościć i przyspieszyć realizację procesów finansowych w swoich firmach. Rozwiązanie w znacznym stopniu ułatwia obsługę księgową zdejmując z klienta wiele obowiązków związanych zwyczajowo z księgowaniem tradycyjnym.

Dla biura rachunkowego

  • Zarządzanie bazą klientów (uprawnienia, dostępy, powiadomienia email/sms).
  • Zarządzanie fakturami i historią rozliczeń poszczególnych klientów biura rachunkowego.
  • Import faktur z innych programów magazynowo sprzedażowych i konwersja do formatu insert-a. Dopasowanie skanów z archiwum z zaimportowanymi danymi z pliku na podstawie danych OCR.
  • Możliwość przesyłania dokumentów mailem.
  • Baza dokumentów – skanowanie, ocr i automatyczne rozpoznawanie pól, wyszukiwanie, eksport do rewizora/rachmistrz. Wymiana dokumentami. konfiguracja uprawnień wg. typu dokumentu. komentowanie dokumentów.
  • Zarządzanie kadrami klientów, możliwość przesyłania do klientów gotowych list płac, RMUA i innych dokumentów kadrowych.
  • Opcja wprowadzania i przekazywania informacji do klienta o jego zysku oraz podatkach i kwotach ZUS do zapłaty.
  • Rozliczenia klienta – swobodny wgląd w wyniki finansowe klienta (zarówno przez biuro, jak i samego klienta).
  • Powiadomienia klienta o ważnych terminach przez mail i sms.

Dla klienta

  • Zarządzanie kontrahentami.
  • Opcja wystawianie faktur.
  • Zarządzanie fakturami.
  • Baza dokumentów – wymiana dokumentami. konfiguracja uprawnień wg. typu dokumentu. komentowanie dokumentów. Możliwość przesyłania dokumentów mailem.
  • Zarządzanie pracownikami (lista pracowników) oraz dokumentami kadrowymi.
  • Zarządzanie urlopami – dodawanie wniosków i akceptacja elektroniczna. Konfigurowalna struktura akceptacji. Powiadomienia i raporty. Dostęp do informacji o stanie urlopu.
  • Analiza rozliczeń księgowych firmy na przejrzystych wykresach.

Korzyści dla Klienta

  • Dostęp do wszystkich faktur 24h/doba przez 7 dni w tygodniu,
  • brak konieczności pracy na dokumentach w formie papierowej – ograniczenie do minimum potrzeby drukowania dokumentów,
  • zarządzanie wszystkimi dokumentami z jednego miejsca,
  • bezpieczeństwo i poufność danych (wszystkie dane są w pełni zapewnione przez szyfr SSL), pełna zgodność z zapisami GIODO,
  • ułatwienie dla biura rachunkowego w zdobywaniu nowych klientów oraz wizerunek profesjonalnego biura rachunkowego,
  • łatwa, intuicyjna obsługa systemu – brak konieczności instalacji programu, zakupu specjalnego sprzętu czy szkolenia pracowników