Platforma Asiston B2B dla Firmy Lapis
Firma Lapis specjalizuje się w kompleksowym zaopatrzeniu biur w niezbędny asortyment rozpoczynając od zszywek, środków czystości po wysokiej klasy urządzenia biurowe takie jak kserokopiarki, drukarki czy niszczarki. W szerokiej gamie produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo Lapis można znaleźć wszystkie artykuły niezbędne do funkcjonowania każdego biura. Przedsiębiorstwo nie ogranicza się jedynie do dostarczania standardowych artykułów zawartych w głównej ofercie, ale realizuje również indywidualne i nietypowe zamówienia.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B było zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożone funkcjonalności dla Klienta:
Program lojalnościowy
Moduł pozwalający na przyznanie kontrahentowi kwoty za dotychczasowe zakupy, którą będzie mógł wykorzystać na zakupy. Kwota którą otrzymuje Kontrahent w ramach stałego i lojalnego składania zamówień może być wykorzystana przy kolejnych zakupach lub przy dowolnym zamówieniu. Jest to idealna forma motywacji do dokonywania cyklicznych zamówień, ponieważ w długiej perspektywie czasu pozwala Klientom na korzystanie z rabatów oraz indywidualnych cen.
Oddziały
Moduł pozwalający na stworzenie dowolnej ilości oddziałów klienta, w ramach oddziału można przypisać produkty, które są widoczne tylko dla konkretnej jednostki oraz zdefiniować indywidualne ceny lub skorzystać z systemu rabatowego.
Obsługa techniczna
Moduł pozwalający na gromadzenie i udostępnianie specjalistycznych informacji pracownikom, czy kontrahentom. To przede wszystkim baza wiedzy i eksperckie FAQ, wspomagające samodzielnie rozwiązywanie najprostszych problemów technicznych. Moduł wyposażony jest także w narzędzia umożliwiające prowadzenie konsultacji z pomocą techniczną oraz składanie reklamacji.
Filtry wyszukiwania
Dodano możliwość filtrowania listy produktów po podstawowych parametrach zdefiniowanych w sklepie dla każdego produktu.
System powiadomień
Pozwala skrócić czas reakcji na zachodzące w obrębie aplikacji wydarzenia. Jeśli pojawi się na przykład nowe zapytanie ofertowe, faktura, dokument, jeśli zamówienie zostanie przygotowane, każdy upoważniony pracownik zostanie o tym natychmiast poinformowany. Dzięki temu będzie mógł przejść do realizacji kolejnych zadań bez zbędnej zwłoki.
Reklamacje
Moduł reklamacyjny to powszechne narzędzie w systemach B2B. Jednak rozwiązanie zastosowane przez Asiston, pozwala znacznie usprawnić, uporządkować i przyspieszyć całą procedurę, dbając tym samym o satysfakcję klienta i wygodę pracy. Każdy produkt zamawiany przez aplikację otrzymuje własny numer kontrolny oraz datę sprzedaży.
Rabaty
Moduł naliczania rabatów daje użytkownikom pełną swobodę i możliwość realizowania nawet najbardziej złożonych strategii cenowych. Zaawansowane mechanizmy umożliwiają indywidualne określanie wysokości rabatów na konkretne produkty, grupy produktów lub całe zamówienia, dla wybranych klientów, jednorazowo lub długofalowo. Jednocześnie każda obniżka jest ewidencjonowana w systemie, dając możliwość stałego podglądu historii działań.
Najważniejsze korzyści dla Klienta
- aktualizacja danych dotyczących produktów
- obsługa wielu magazynów jednocześnie
- obsługa Kontrahentów i przypisanej do nich polityki cenowej
- zwiększenie zasięgu potencjalnych odbiorców