Jakie wyzwania stoją przed ART-MAR w zakresie zarządzania sprzedażą hurtową?
Dla wielu współcześnie działających przedsiębiorstw elementem niezbędnym do dalszego rozwoju jest wdrażanie rozwiązań optymalizujących sprzedaż internetową. Tego typu usprawnienia zaimplementować chciała również firma ART-MAR. Ta działająca od 1999 roku organizacja skupiała się początkowo na sprzedaży i montażu stolarki okiennej i drzwiowej dla klientów indywidualnych. W ostatnich latach rozszerzyła ona jednak swoją działalność na hurtową sprzedaż okien i drzwi, koncentrując się na rynku województwa lubelskiego.
Rozwój przedsiębiorstwa, poszerzanie zakresu jego działalności i wzrost liczby klientów hurtowych spowodowały, że konieczne było uwzględnienie nowych oczekiwań rynku. W przypadku firmy ART-MAR niezbędne stało się więc między innymi usprawnienie zarządzania procesami sprzedaży i wdrożenie systemu B2B, który pozwoli na najważniejsze integracje. To właśnie odpowiadające na te wyzwania rozwiązanie zaprojektowaliśmy w ramach naszej realizacji.
Dlaczego integracja z systemem ERP była kluczowa dla usprawnienia procesów w ART-MAR?
Aby możliwe było stworzenie wydajnego i spersonalizowanego systemu dla firmy, konieczne jest uwzględnienie jej aktualnej infrastruktury. Tylko wtedy możliwe będzie bowiem odpowiednie dobranie zakresu funkcjonalności i uwzględnienie kluczowych integracji. Pracę nad projektem rozpoczęliśmy więc od dogłębnej analizy potrzeb.
W przypadku realizacji dla firmy ART-MAR jedną z najważniejszych kwestii okazała się integracja z dedykowanym, opracowanym specjalnie na potrzeby klienta systemem ERP. Gotowy system musiał zapewniać sprawny przepływ danych, który pozwoli na uniknięcie konieczności kilkukrotnego wykonywania tej samej pracy. Dodatkowo zaprojektowane przez nas rozwiązanie musiało umożliwić integrację zamówień z zewnętrznymi platformami sprzedażowymi.
Jakie problemy z obsługą zamówień ART-MAR chciało rozwiązać poprzez wdrożenie platformy B2B?
Poszerzenie działalności firmy wiązało się także z pojawieniem się nowych wyzwań dotyczących obsługi zamówień. Aby sprostać wszystkim oczekiwaniom, proces ten musiał zostać dopasowany do potrzeb klientów hurtowych, a jego wydajność musiała zostać zwiększona. Dlatego platformę wyposażyliśmy w moduły takie jak Zakupy, Harmonogram dostaw i Obsługa techniczna.
Usprawnij hurtową sprzedaż internetową w Twoim przedsiębiorstwie!
Dowiedz się więcej o Asiston B2B!W systemie Asiston B2B dla ART-MAR, zostały wdrożone następujące moduły:
Zakupy
E-faktury
Reklamacje
Harmonogram dostaw
Obsługa techniczna
Integracja z systemem ERP i z zamówieniami z zewnętrznych platform
Jakie wyzwania wiązały się z zarządzaniem reklamacjami i e-fakturami przed wdrożeniem systemu Asiston B2B?
Szerszy zakres działalności i większa liczba klientów to nie tylko wyzwania związane z obsługą zamówień. W przypadku firmy ART-MAR trudności dotyczyły także procesów zarządzania reklamacjami i e-fakturami. Te problemy również udało się rozwiązać dzięki wyposażeniu platformy w dedykowane rozwiązania. W ramach realizacji postawiliśmy na moduły takie jak E-faktury i Reklamacje.
System hurtowej sprzedaży internetowej dla ART-MAR – rezultat wdrożenia i korzyści dla firmy
Rezultatem naszej realizacji dla ART-MAR było wdrożenie dostosowanego do potrzeb hurtowni systemu Asiston B2B, który pozwala między innymi na:
- Szybszą i bardziej efektywną obsługę zamówień dzięki automatyzacji procesów oraz centralizacji zamówień z różnych platform.
- Zachowanie spójności i dokładności danych dzięki integracji z systemem ERP, co pozwala na precyzyjne monitorowanie stanów magazynowych oraz lepszą obsługę klienta.
- Elastyczne zarządzanie cenami umożliwiające dostosowanie cen do potrzeb rynkowych oraz indywidualnych preferencji klientów.
- Poprawę komunikacji z klientami przez usprawniony proces reklamacji oraz obsługi faktur, co zwiększa ich zadowolenie i lojalność.
- Przygotowanie na dalszy rozwój dzięki skalowalnej platformie, która wspiera dalszy rozwój działalności hurtowej ART-MAR, umożliwiając jej ekspansję i dostosowanie do zmieniających się potrzeb rynku.
Przygotowana przez nas platforma w pełni odpowiada więc na aktualne potrzeby naszego klienta. Dzięki automatyzacji wielu zadań oraz skalowalności systemu firma może także nadal się rozwijać i sprawnie obsługiwać jeszcze więcej kontrahentów.
Zobacz nasze inne realizacjeNasze realizacje
Dla firmy Ekolhouse zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesną platformę sprzedażową Asiston B2B, która pomogła w usprawnieniu kontaktu z kontrahentami i zapewniła wiele dodatkowych udogodnień.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
W ramach realizacji dla firmy Paxer zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zintegrowaną z Subiektem Nexo i Przelewy24 internetową hurtownię B2B, która usprawniła proces zarządzania cenami produktów.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Dla firmy ART-MAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B, która pomogła usprawnić zarządzanie procesami i umożliwiła dalszy dynamiczny rozwój organizacji.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy wyposażony w rozbudowany moduł pism przychodzących i wychodzących system elektronicznego obiegu dokumentów, który pozwolił na automatyzację procesów finansowych w firmie Pyzak.
Dla naszego Klienta – hurtowni podzespołów elektronicznych Micros – stworzyliśmy skalowalną i intuicyjną platformę sprzedaży B2B, którą wyposażyliśmy w system filtrów, moduł negocjacji oraz wiele innych nowoczesnych rozwiązań.
W ramach naszej realizacji dla FotoGift4u przygotowaliśmy oparty o narzędzia Asiston WMS i Asiston Produkcja, zintegrowany system pozwalający na automatyzację procesów magazynowych i produkcyjnych.
W ramach naszej realizacji dla firmy PESTAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów. System Asiston EOD wyposażyliśmy także w dopasowane do potrzeb organizacji funkcjonalności, które pozwoliły na usprawnienie kluczowych procesów biznesowych.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107