Jakie problemy z zarządzaniem cenami napotkała hurtownia Paxer przed wdrożeniem systemu Asiston B2B?
Stawianie na ciągły rozwój, próba nieustannego pozyskiwania nowych klientów czy też jeszcze lepszego dopasowywania oferty to wspólne dążenia wielu nowoczesnych przedsiębiorstw. Realizacja powyżej wymienionych celów stanowi jednak nie tylko szansę na zwiększenie przychodów organizacji i poprawę jej pozycji na rynku – w wielu przypadkach osiągnięcie tych założeń związane jest bowiem także z koniecznością zmierzenia się z nowymi wyzwaniami.
Jedną z organizacji, które przekonały się, że rozwój przedsiębiorstwa często rodzi konieczność usprawnienia poszczególnych procesów, jest Paxer, czyli największa hurtownia artykułów biurowo – szkolnych w północno-wschodniej Polsce. Firma ta posiada w stałej ofercie ponad 15 000 produktów znanych i cenionych producentów i dystrybutorów. Zatrudnia ona 45 pracowników i dysponuje własną flotą liczącą 15 samochodów.
Pierwsza siedziba obecnej na rynku od 1991 roku firmy Paxer miała powierzchnię 150 m². Obecnie natomiast mieszcząca się w Olsztynie siedziba wraz z magazynem zajmuje powierzchnię ponad 2 500 m². Tak znaczący rozwój przedsiębiorstwa nie mógł jednak pozostać obojętny dla struktury organizacji. W przypadku hurtowni Paxer pojawiła się więc potrzeba optymalizacji procesu zarządzania cenami produktów. Aby rozwiązać ten problem, Klient zlecił nam przygotowanie odpowiadającego na to wyzwanie nowoczesnego systemu.
Jak system Asiston B2B wpłynął na procesy zarządzania asortymentem i polityką cenową w hurtowni Paxer?
Jednym z najważniejszych celów naszej realizacji dla Paxer było przygotowanie prostego w obsłudze, szybkiego i przejrzystego dla użytkowników systemu zarządzania cenami. Chcieliśmy również, aby gotowe rozwiązanie umożliwiało jednocześnie sprawną obsługę dużej liczby produktów dostępnych w ofercie firmy.
Aby zrealizować nasze założenia oraz odpowiedzieć na potrzeby firmy Paxer, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system Asiston B2B, który skutecznie rozwiązuje problemy związane z zarządzaniem cenami i usprawnia obsługę klienta. Tak jak w przypadku każdej naszej realizacji, starannie dopasowaliśmy jednak kształt oprogramowania do oczekiwań organizacji. W ramach projektu dla Paxer postawiliśmy więc na takie moduły jak: katalog produktów, zakupy, e-faktury, aktualności oraz obsługa techniczna. Dodatkowo system zintegrowaliśmy z Przelewy24.
Jakie korzyści przynosi integracja systemu Asiston B2B z Subiektem Nexo w kontekście zarządzania cenami w hurtowni Paxer?
Taki kształt systemu przygotowanego dla Paxer pozwolił w pełni zrealizować cele firmy – pracownicy hurtowni zyskali możliwość szybkiego i sprawnego zarządzania dużą liczbą produktów, zachowując przy tym pełną kontrolę nad polityką cenową. To jednak nie koniec korzyści, jakie nasz Klient osiągnął dzięki implementacji systemu Asiston B2B. Odpowiednie dobranie modułów pozwoliło bowiem również na optymalizację innych obszarów działania przedsiębiorstwa.
Usprawnij hurtową sprzedaż internetową w Twoim przedsiębiorstwie!
Dowiedz się więcej o Asiston B2B!W systemie Asiston B2B dla Paxer, zostały wdrożone następujące moduły:
Katalog produktów
Zakupy
E-faktury
Aktualności
Obsługa techniczna
Integracja z Subiektem Nexo i Przelewy24
Jakie wyzwania związane z obsługą dużej liczby produktów zostały rozwiązane dzięki systemowi Asiston B2B?
Wdrożenie modułów takich jak katalog produktów, zakupy, e-faktury, aktualności oraz obsługa techniczna, pomogło pracownikom Paxer w pełni korzystać z zasobów firmy. Integracja z Przelewy24 umożliwiła natomiast klientom hurtowni wygodne opłacanie zamówień, co przyspieszyło proces realizacji i poprawiło doświadczenie zakupowe. Wszystkie te elementy systemu stworzyły więc spójne, efektywne rozwiązanie, które nie tylko ułatwia codzienne zarządzanie hurtownią, ale także wspiera dalszy rozwój i wzrost organizacji.
Korzyści wynikające z wdrożenia systemu Asiston B2B:
- Automatyzacja i usprawnienie procesów zarządzania cenami,
- Szybsza realizacja zamówień i poprawa obsługi klienta,
- Lepsza kontrola nad asortymentem i polityką cenową,
- Redukcja kosztów operacyjnych,
- Wsparcie w rozwoju i zwiększeniu konkurencyjności,
- Poprawa współpracy z klientami.
Zobacz nasze inne realizacjeNasze realizacje
Dla firmy Ekolhouse zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesną platformę sprzedażową Asiston B2B, która pomogła w usprawnieniu kontaktu z kontrahentami i zapewniła wiele dodatkowych udogodnień.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Dla firmy ART-MAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B, która pomogła usprawnić zarządzanie procesami i umożliwiła dalszy dynamiczny rozwój organizacji.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy wyposażony w rozbudowany moduł pism przychodzących i wychodzących system elektronicznego obiegu dokumentów, który pozwolił na automatyzację procesów finansowych w firmie Pyzak.
W ramach realizacji dla firmy Paxer zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zintegrowaną z Subiektem Nexo i Przelewy24 internetową hurtownię B2B, która usprawniła proces zarządzania cenami produktów.
Dla naszego Klienta – hurtowni podzespołów elektronicznych Micros – stworzyliśmy skalowalną i intuicyjną platformę sprzedaży B2B, którą wyposażyliśmy w system filtrów, moduł negocjacji oraz wiele innych nowoczesnych rozwiązań.
W ramach naszej realizacji dla FotoGift4u przygotowaliśmy oparty o narzędzia Asiston WMS i Asiston Produkcja, zintegrowany system pozwalający na automatyzację procesów magazynowych i produkcyjnych.
W ramach naszej realizacji dla firmy PESTAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów. System Asiston EOD wyposażyliśmy także w dopasowane do potrzeb organizacji funkcjonalności, które pozwoliły na usprawnienie kluczowych procesów biznesowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107