Integracje E-commerce
Aby zwiększyć funkcjonalność sklepu internetowego, należy zwrócić uwagę na integracje z serwisami czy usługami oferowanymi przez zewnętrznych dostawców, ale i tych wykorzystywanych w firmie z systemami IT i aplikacjami.
Biorąc pod uwagę potrzeby sprzedawców, lecz także oczekiwania kupujących, integracja przyczynia się do: zaoszczędzenia czasu, zmniejszenia kosztów prowadzenia działalności czy zautomatyzowania różnych czynności. Pozwala zbudować markę sklepu oraz ma wpływ na zwiększenie jakości obsługi klienta. Należy pamiętać o tym, że synchronizacja danych w czasie rzeczywistym zezwala znacznie zmniejszyć ryzyko dezinformacji i pojawienia się błędów.
Funkcje systemu Asiston E-commerce
Katalog produktów
Moduł zawiera zbiór produktów wraz z podziałem na kategorie produktowe, a także pozwala na integrację z systemem ERP.
Komentarze
Moduł zapewnia wgląd w to, jak klienci oceniają zakupione produkty oraz poziom obsługi. Pozytywne komentarze wpływają na świadomość marki. Jednym z bodźców zachęcających klientów do komentowania są rabaty.
Płatności on-line
Moduł pozwala sprawnie obsłużyć zwroty oraz monitorować płatności klientów, dzięki integracji z systemem płatności.
Koszyk zakupów
Moduł wpływa na wzrost konwersji w sklepie m.in. poprzez obsługę różnych adresów dostawy, zapamiętywanie produktów dodanych do koszyka czy sugerowanie produktów powiązanych.
Zarządzanie zamówieniami
Moduł ułatwia kompletowanie zamówień do wysyłki oraz sprawdzanie statusu płatności. Ponadto pozwala filtrować zamówienia, sprawdzać historię zmian, drukować listy przewozowe i wysyłać powiadomienia do klientów.
Historia zakupów
Moduł zapewnia dostęp do historii zamówień oraz ułatwia ponowny zakup tych samych produktów co poprzednio. Za pomocą jednego kliknięcia generowany jest wzrost obrotów w e-sklepie.
Rabaty
Moduł umożliwia użytkownikom z pełną swobodą realizować nawet najbardziej złożone strategie cenowe.
Integracje z innymi systemami IT
Moduł umożliwia integracje z zewnętrznymi systemami, a także wykorzystuje rozwiązania dedykowane. Ułatwia stworzyć sklep internetowy, spełniający oczekiwania użytkowników.
Zamówienia bez rejestracji
Moduł umożliwia realizację zakupów bez rejestracji na stronie, dzięki czemu zwiększa się baza klientów.
Śledzenie przesyłek
Moduł umożliwia śledzenie zamówień przez klientów, a tym samym określenie przewidywanego terminu dostawy. Dzięki takim działaniom zyskuje się zaufanie i lojalność nabywców.
Wersje językowe
Moduł odpowiada za zarządzanie wersjami językowymi oraz ma na celu przystosowanie serwisu do tego, aby żaden klient nie miał problemu z jego obsługą i zrozumieniem.
Wirtualny doradca
Moduł pozwala udzielać natychmiastowych odpowiedzi na pytania klientów, które dotyczą oferty e-sklepu.
Korzyści dla klienta
Zbudowanie wizerunku marki, która stawia na pozytywne i unikalne Customer Experience.
Nowoczesny kanał sprzedaży przyciągający szerokie grono odbiorców.
Dostosowanie do możliwości i ograniczeń urządzeń mobilnych.
Płynne i nieskomplikowane przejście przez proces zakupowy: projekt, pogląd, złożenie i opłacenie zamówienia.
Zminimalizowanie liczby kart produktów, które pomoże zoptymalizować sklep internetowy.
Uproszczenie Customer Journey, dzięki automatyzacji procesu kompletowania i składania zamówienia na produkty oraz usługi.
Integracje z zewnętrznymi systemami
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać bezpłatną konsultację.
Optymalizuj swój sklep online z naszą pomocą. Zadzwoń do nas lub napisz już teraz!
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107