Spis treści
- Korzyści elektronicznego obiegu dokumentów
- Skrócenie czasu obiegu dokumentów
- Dla kogo jest dedykowany system Asiston EOD?
- Moduły Asiston EOD
- Elektroniczny obieg dokumentów w Asiston EOD
- Integracje z zewnętrznymi systemami
- Nasze realizacje
- Gotowy na zmiany? Rozpocznijmy rozmowę o elektronicznym obiegu dokumentów już teraz.
Korzyści elektronicznego obiegu dokumentów
Nasza autorska platforma internetowa, jaką jest Asiston EOD to rozwiązanie zwiększające efektywność zarządzania obiegiem dokumentów, wspomagające procesy administracyjne oraz usprawniające wewnętrzną komunikację w firmie. System został stworzony z myślą o firmach, poszukujących gotowych rozwiązań intranetowych.
System EOD jest wyposażony w zestaw modułów, których funkcjonalności pozwalają na zwiększenie efektywności w wielu obszarach funkcjonowania firmy. Platforma zawiera m.in.: elektroniczny obieg dokumentów, zarządzanie wiedzą, planowanie urlopów, zarządzanie umowami, informowanie pracowników.
Skrócenie czasu obiegu dokumentów
Zwiększone bezpieczeństwo
Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych po awarii
Redukcja ludzkich błędów
Usprawnienie organizacji pracy
Weryfikacja etapów pracy nad dokumentem
Uproszczone procedury składania wniosków urlopowych
Low-Code
Moduły Asiston EOD
Baza wiedzy
Moduł pozwala sprawnie zarządzać wiedzą w organizacji. Uwzględnia wewnętrzne procedury, ich kategoryzacje oraz archiwizacje.
Delegacje
Moduł usprawnia planowanie wyjazdów służbowych w organizacji. Pozwala na samodzielne składanie wniosków elektronicznych przez pracowników, a także z łatwością rozliczy delegację w systemie.
Kalendarz
Moduł umożliwia intuicyjne tworzenie i współdzielenie kalendarzy pracowników. Pozwala na wspólne zarządzanie całym kalendarzem, jak i pojedynczym wydarzeniem.
Moduł HR
Moduł ułatwia zarządzanie urlopami pracowników. Wystarczy wypełnić elektroniczny wniosek, który jest przesyłany do przełożonego, a następnie przez niego rozpatrywany. Istnieje także możliwość wglądu w harmonogram urlopów wszystkich pracowników, przez co można sprawnie planować prace.
Obieg faktur
Moduł umożliwia efektywną rejestrację, opis oraz akceptację faktur kosztowych. Za jego pomocą przepływ dokumentów przebiega w szybki i sprawny sposób.
Polecenia
Moduł pozwala na wysyłanie poleceń bądź zapytań do wybranych użytkowników systemu. Funkcjonalność wymaga oznaczenia przez odbiorcę opcji „zapoznałem się” lub wysłania odpowiedzi.
Pracownicy
Moduł oferuje uzyskanie informacji na temat pracownika (dział, stanowisko, dane kontaktowe). Dodatkowo przy każdym zatrudnionym, w przypadku przebywania na urlopie i pracy zdalnej, pojawia się znacznik informujący o takim zdarzeniu.
Procesy
Moduł umożliwia zarządzanie Workflow, poprzez tworzenie odpowiednich diagramów (BPMN), w których obrazowane są wcześniej zdefiniowane akcje, grupy użytkowników, statusy, formularze i zmienne.
Rejestr umów
Moduł pozwala na wprowadzanie umów do systemu i zarządzanie nimi. Ułatwia rejestrowanie wymaganych informacji dotyczących m.in. terminów zawarcia i zakończenia umowy, jej typu, wartości czy szczególnych warunków realizacji.
Rezerwacja zasobów
Moduł pozwala efektywnie zarządzać zasobami posiadanymi przez organizację. Umożliwia monitorowanie oraz rezerwację środków.
Budżetowanie wydatków
Moduł ułatwia kontrolę budżetu projektu oraz wydatki, a także porządkuje informacje na temat przyszłych wydatków. Dzięki temu można na bieżąco monitorować finanse.
Wnioski
Moduł umożliwia tworzenie wniosków wewnątrzfirmowych. Za jego pośrednictwem zarządzamy obiegiem podań oraz danymi, jakie będą przetwarzane.
Zapotrzebowanie i zamówienia
Moduł polega na zebraniu od pracowników informacji na temat wszystkich potrzebnych materiałów, a następnie zgromadzeniu ich w jedną rezerwację i wysłanie do dostawcy, jako kompletne zamówienie.
Zarządzanie projektami
Moduł umożliwia planowanie działań związanych z prowadzeniem projektu oraz pełną kontrolę jego realizacji, dzięki rozbudowanym funkcjom kontrolnym.
Zarządzanie reklamacjami
Moduł pozwala na sprawną obsługę dokumentów reklamacji. Pozytywne lub negatywne wyniki odwołań wyświetlają się w systemie i są odnotowane w historii.
Panel administracyjny
Moduł odpowiada za dodawanie i usuwanie użytkowników systemu. Pozwala również określać role tych, którzy korzystają z oprogramowania.
Klienci
Moduł umożliwia wgląd do bazy klientów, w której przechowywane są dane nabywców, takie jak: imię i nazwisko, adresy kontaktowe, w tym adresy e-mail i numery telefonów, historia zakupów lub transakcji itp. Ponadto informacje o klientach są regularnie aktualizowane.
Pisma wychodzące
Moduł ułatwia prowadzenie ewidencji wysyłanych przez firmę dokumentów.
Pisma przychodzące
Moduł ułatwia prowadzenie ewidencji dokumentów napływających do firmy.
Pisma wewnętrzne
Moduł ułatwia prowadzenie ewidencji dokumentów zgłaszanych wewnątrz organizacji.
Oprócz powyższych funkcjonalności systemu, oferujemy także usługi związane z projektowaniem dedykowanych modułów, które są dostosowane do indywidualnych wymagań naszych klientów.
Oszczędź czas i papier – zapytaj o nasz system elektronicznego obiegu dokumentów już dziś!
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać bezpłatną konsultację!Elektroniczny obieg dokumentów w Asiston EOD
Dokumenty Asiston EOD dzielą się na wiele modułów w zależności od ich rodzaju, a kontrahenci zawsze są zapisani w bazie CRM. Oznacza to, że nie muszą być oni umieszczani w zbiorze danych wielokrotnie. Po dodaniu firmy można ją przypisać do umów, faktur lub odpowiedzi.
Integracje z zewnętrznymi systemami
Nasze realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Dla naszego Klienta – hurtowni podzespołów elektronicznych Micros – stworzyliśmy skalowalną i intuicyjną platformę sprzedaży B2B, którą wyposażyliśmy w system filtrów, moduł negocjacji oraz wiele innych nowoczesnych rozwiązań.
W ramach naszej realizacji dla FotoGift4u przygotowaliśmy oparty o narzędzia Asiston WMS i Asiston Produkcja, zintegrowany system pozwalający na automatyzację procesów magazynowych i produkcyjnych.
W ramach naszej realizacji dla firmy PESTAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów. System Asiston EOD wyposażyliśmy także w dopasowane do potrzeb organizacji funkcjonalności, które pozwoliły na usprawnienie kluczowych procesów biznesowych.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Gotowy na zmiany? Rozpocznijmy rozmowę o elektronicznym obiegu dokumentów już teraz.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107