Instytut Lecha Wałęsy: fundacja

Instytut Lecha Wałęsy jest fundacją, która skupia różne środowiska społeczne wokół postulowanych przez siebie idei – decentralizacji państwa, stosowania moralnych działań w polityce czy pielęgnacji tradycji niepodległościowej. Instytut stanowi zaplecze eksperckie dla Lecha Wałęsy w działaniach w kraju i za granicą.

Wyzwanie: zoptymalizowanie procesu komunikacji

Głównym wyzwaniem, z którym musieliśmy się zmierzyć było zoptymalizowanie procesu komunikacji pomiędzy Instytutem w Warszawie a Biurem Lecha Wałęsy w Gdańsku. Z racji tego, że oba miejsca pracy są od siebie sporo oddalone, pracownicy potrzebowali narzędzia, które mogłoby synchronizować zadania i skutecznie przesyłać informacje w czasie rzeczywistym.

Wprowadzenie elektronicznego obiegu informacji, ułatwienie komunikacji i współpracy pomiędzy oddalonymi ośrodkami.

Rozwiązanie

Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od wnikliwego przeanalizowania sytuacji i specyfiki otoczenia obu miejsc pracy. Aby zoptymalizować proces komunikacji pracowników, stworzyliśmy aplikację, która opierała się na rozbudowanym kalendarzu. Jego funkcje zostały zaprojektowane i dopasowane do szczegółowych oczekiwań klienta oraz hierarchii organizacji. Ponadto wspólny (dla pracowników obu miejsc) terminarz, jest źródłem wielu cennych informacji dotyczących realizowanych projektów, nadchodzących wydarzeń, urlopów itp. 

 

  • Dzięki aplikacji każdy uprawniony pracownik ma wgląd oraz możliwość uzupełniania innych, udostępnionych terminarzy.
  • Pracownicy mogą sprawnie przygotować harmonogramy zadań pomiędzy oddalonymi terytorialnie organizacjami.

Rezultat wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

Specjalnie stworzona aplikacja przyniosła liczne korzyści zarówno w Instytucie Lecha Wałęsy w Warszawie, jak i w Biurze Lecha Wałęsy w Gdańsku. Przede wszystkim poprawie uległa komunikacja pomiędzy pracownikami obu oddziałów, co przyczyniło się do wzrostu efektywności pracy. Ponadto wymiana informacji między oddziałami stała się automatyczna, a zarządzanie czasem pracy bardziej optymalne.

 

 

Korzyści wynikające z wdrożenia:

  • usprawnienie komunikacji pomiędzy pracownikami firmy,
  • wzrost efektywności pracowników,
  • automatyczna wymiana informacji między pracownikami,
  • optymalne zarządzanie czasem pracy.

Zobacz nasze inne realizacjeNasze realizacje

asiston produkcja
Wanas

Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnego systemu Asiston Produkcja.

asiston b2b
Topgan

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.

asiston eod
Pestar

Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnego systemu Asiston EOD.

asiston wms
Topeshop

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

asiston wms
Reh4Mat

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

asiston e-commerce
WIPMEB

Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston eod
Pyzak

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.

asiston b2b
Paxer

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.

asiston b2b
Micros

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.

asiston wms asiston produkcja
FotoGift4u

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

asiston eod
Serwis Kop

Zaprojektowanie elektronicznego systemu obiegu dokumentów.

asiston wms
Auto Kasacja Recycling

Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.

asiston b2b
Ekolhouse

Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

asiston eod
Remondis

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.

asiston b2b
GB United

Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.

asiston eod
Arsanit

Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.

asiston eod
Hutrem Serwis Sp. z o.o.

Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.

asiston eod
Instytut Lecha Wałęsy

Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami

asiston wms
Profesjonal

Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.

asiston wms
VeggieFresh

Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy zwiększający efektywność przeprowadzanych procesów.

asiston wms
Uren Novaberry Sp. z o.o.

Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy.

Wanas

Wanas
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnego systemu Asiston Produkcja.

Topgan

Topgan
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.

Pestar

Pestar
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnego systemu Asiston EOD.

Topeshop

Topeshop
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

Reh4Mat

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

WIPMEB

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston e-commerce

WIPMEB
Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.

    Biura:

    ul. Ciasna 9

    35-232 Rzeszów

    +48 17 785 25 56 biuro@asiston.pl

    ul. Cybernetyki 19B

    02-677 Warszawa

    +48 519 106 161 warszawa@asiston.pl

    Dane firmy

    Asiston Sp. z o. o.

    ul. Nad Przyrwą 13

    35-234 Rzeszów

    REGON: 061443359

    NIP: 9212029007

    KRS: 0000429107

    Oddział

    ul. Lwowska 56A/18

    22-600 Tomaszów Lubelski

    +48 534 593 504