Firma Topeshop z Rawy Mazowieckiej jest przodującym producentem mebli nowoczesnych. W swojej ofercie posiada bogatą gamę wyrobów na wymiar – w tym meble łazienkowe, kuchenne, biurowe, komody, drzwi oraz różnego rodzaju szafki. W celu utrzymania swojej pozycji na rynku firma postanowiła wdrożyć dedykowany system zarządzania, usprawniający procesy magazynowe, zaproponowany przez Asiston. Dla „Top E Shop” zaprojektowaliśmy system przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym.
Wraz z rozwojem firmy zaczęły pojawiać się problemy w zakresie zarządzania magazynem. Przede wszystkim zwróciliśmy uwagę na niską wydajność i efektywność w procesach magazynowych oraz sporo pomyłek występujących przy zamówieniach, czego skutkiem były reklamacje.
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od dokładnego przeanalizowania sytuacji i charakterystyki magazynu. Aby jego praca mogła przebiegać sprawnie i dynamicznie, postanowiliśmy wdrożyć odpowiednie moduły. W celu rozwiązania głównego problemu wprowadziliśmy moduły przyjęć i wydań magazynowych oraz rabatów. Ponadto dokonaliśmy zmian m.in. w zakresie panelu administracyjnego, czy historii towaru i lokalizacji.
- Panel administracyjny – moduł odpowiada za dodawanie i usuwanie użytkowników systemu. Pozwala również określać role tych, którzy korzystają z oprogramowania.
- Przyjęcia magazynowe – moduł ułatwia zarządzanie zamówieniami, począwszy od awizacji dostawy, aż do dostarczenia towaru do danej lokalizacji.
- Wydania magazynowe – moduł ułatwia obsługę zamówień, począwszy od pobrania towaru z lokalizacji, aż do wydania go kurierowi.
- Zmiany lokalizacji – moduł rejestruje wszelkie zmiany lokalizacji produktów w obrębie stref. Dzięki niemu można w łatwy sposób odnaleźć lokalizację produktów w magazynie.
- Historia towaru i lokalizacji – moduł pozwala gromadzić w systemie informacje dotyczące m.in. dat przyjęcia i wydania towarów, numerów partii oraz tego, jak zmieniały się lokalizacje produktów.
W systemie zostały wdrożone następujące moduły:
Komunikacja
Newsletter
Livechat
Obsługa techniczna
Moduł inwestycji
Reklamacje
Zarządzanie oddziałami
System powiadomień
E-faktury
Statystyki i raportowanie
Aktualności
Wdrożenie systemu WMS w firmie zaowocowało zwiększeniem wydajności i efektywności we wszystkich procesach magazynowych. Przede wszystkim zredukowano koszty reklamacji i naprawy błędów magazynowych. Zwiększyliśmy także wydajność pracy, dzięki wprowadzeniu cyklicznych raportów. Ponadto usprawniliśmy proces inwentaryzacji oraz uporządkowaliśmy dokumentację w firmie.
Korzyści wynikające z wdrożenia:
- redukcja kosztów reklamacji i naprawy błędów magazynowych,
- zwiększenie wydajności pracy,
- usprawnienie procesu inwentaryzacji,
- uporządkowanie dokumentacji.
Zobacz nasze inne realizacje
W ramach realizowanego projektu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system Asiston WMS realizujący nowoczesne procesy magazynowe.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Uregulowaliśmy procedury magazynowe poprzez wdrożenie indywidualnie zaprojektowanego systemu zarządzającego.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Głównym zadaniem naszej firmy było zautomatyzowanie i usprawnienie procesów związanych z zarządzaniem fakturami.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107