REH4MAT jest przodującym producentem sprzętu ortopedycznego. Firma produkuje m.in. ortezy, gorsety, pasy, materace, poduszki oraz inne akcesoria medyczne. Przedsiębiorstwo nie ogranicza się jedynie do produkowania i dostarczania standardowych produktów zawartych w głównej ofercie, ale wykonuje również wyroby medyczne pod indywidualne zamówienia. Produkty firmy można znaleźć zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Wraz z rozwojem firmy zaczęły pojawiać się problemy w zakresie gospodarki magazynowej. Wyzwaniem było też wykluczenie istniejących pomyłek występujących przy zamówieniach.
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od dokładnego przeanalizowania sytuacji i charakterystyki magazynu. W wyniku tej analizy zauważono, że istnieje problem ze zlokalizowaniem towarów w magazynie, przez co przedsiębiorstwo zamawiało towary, które już posiadało, co generowało dodatkowe koszty. Z tego powodu koordynacja działań była bardzo utrudniona. Podstawowym zadaniem było wdrożenie odpowiednich modułów, dzięki którym praca magazynu będzie przebiegać sprawnie i dynamicznie.
- Przyjęcia – moduł pozwala na przyjmowanie towarów na magazyny poprzez zeskanowanie kodów kreskowych produktów i wybraniu lokalizacji. Po zatwierdzeniu przyjęcia towarów, informacje o dodanych stanach magazynowych zostają wysłane do Subiekta, w którym tworzone są dokumenty PZ/PW.
- Wydania – w tym module przeprowadzany jest proces wydawania produktów na podstawie zamówienia. Po złożeniu zamówienia przez klienta magazynier otrzymuje wykaz towarów do zebrania z magazynu, a następnie spakowania. Zamieszczona na liście dokładna lokalizacja umiejscowienia produktów powoduje, że pracownik dokładnie wie, skąd pobrać towar. Poprzez wykorzystanie czytnika kodów kreskowych może szybko skompletować zamówienie. Po zakończeniu pakowania tworzone są dokumenty WZ, a zamówieniom zostaje przypisana odpowiednia flaga w Subiekcie.
- Projekty wyrobów – moduł pozwala na zdefiniowanie produktu w postaci zestawu (składa się z kilku innych produktów). Jeśli podczas przyjęcia pracownik wybierze dany zestaw, wówczas zostaną wygenerowane dokumenty PW (zestaw) oraz RW (produkty wchodzące w jego skład).
- Raporty – moduł ułatwia dostarczanie informacji dotyczących m.in. prognozowania zakupów, wydajności pracowników, braków towarów itp.
- Administracja – w tym module możliwe jest tworzenie użytkowników systemu wraz z przypisywaniem im uprawnień. Dodatkowo istnieje możliwość określenia zadań, jakie system będzie wykonywał z zintegrowanym programem.
W systemie zostały wdrożone następujące moduły:
Administracja
Moduł wydań
Moduł przyjęć
Projekty wyrobów
Moduł raporty
Aktualności
Wdrożenie odpowiednich modułów przyniosło firmie liczne korzyści. Przede wszystkim usprawnione zostały procesy przyjęć i wydań magazynowych, a także zwiększyła się ich efektywność. Te korzyści przyczyniły się do maksymalizacji kontroli nad zamówieniami.
Korzyści wynikające z wdrożenia:
- usprawnienie procesów przyjęć i wydań,
- zwiększenie efektywności przyjęć i wydań magazynowych,
- większa kontrola nad zamówieniami.
Zobacz nasze inne realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy zwiększający efektywność przeprowadzanych procesów.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107