Topgan jest wyłącznym dystrybutorem renomowanej marki Excces specjalizującej się w produkcji okularów przeciwsłonecznych. Firma Topgan oferuje fachowy dobór opraw okularowych wraz z indywidualnym dopasowaniem. Swoje usługi świadczy na terenie całej Polski.
Wraz z rozwojem firmy zaczęły pojawiać się problemy w zakresie pozyskiwania nowych klientów. Wyzwaniem było także zautomatyzowanie działań handlowych w celu zwiększenia skuteczności marketingowej.
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od dokładnego przeanalizowania sytuacji i charakterystyki firmy. Jednym z warunków niezbędnych do wdrożenia platformy była jej integracja z programem handlowo-magazynowym Subiekt GT, firmy Insert, w obszarach katalogu produktów, zamówień oraz kontrahentów. Ponadto platforma B2B wykorzystuje pośrednią bazę danych w celu usprawnienia całego procesu e-sprzedaży. Komunikacja oraz wymiana danych odbywa się poprzez internet, dlatego zastosowano odpowiednie protokoły zabezpieczające i gwarantujące poufność przesłanych danych. Warto się było także skupić na usprawnieniu systemu lojalnościowego, dzięki któremu promocyjne produkty będą wysyłane przez klienta bez zaległości w płatnościach.
- Integracja z programem handlowo-magazynowym Subiekt GT,
- Usprawnienie procesu e-sprzedaży poprzez wykorzystanie bazy danych,
- Udoskonalenie systemu lojalnościowego.
W systemie zostały wdrożone następujące moduły:
Komunikacja
Newsletter
Livechat
Obsługa techniczna
Moduł inwestycji
Reklamacje
Zarządzanie oddziałami
System powiadomień
E-faktury
Statystyki i raportowanie
Aktualności
Prawidłowe wdrożenie systemu Asiston b2b przyniosło całej firmie liczne korzyści. Przede wszystkim usprawniona została komunikacja z klientem biznesowym, co przyczyniło się do lepszego zrozumienia potrzeb klientów. Ponadto zautomatyzowaliśmy procesy biznesowe, przez co skrócił się czas przyjmowania zamówień. Dzięki zastosowanym programom lojalnościowym poszerzyliśmy także rynek zbytu.
Korzyści wynikające z wdrożenia:
- usprawniona komunikacja z klientem biznesowym,
- automatyzacja procesów sprzedażowych,
- krótszy czas przyjmowania zamówień,
- poszerzenie rynku zbytu.
Zobacz nasze inne realizacje
W ramach realizowanego projektu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy zwiększający efektywność przeprowadzanych procesów.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Uregulowaliśmy procedury magazynowe poprzez wdrożenie indywidualnie zaprojektowanego systemu zarządzającego.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Głównym zadaniem naszej firmy było zautomatyzowanie i usprawnienie procesów związanych z zarządzaniem fakturami.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107