Z jakimi wyzwaniami mierzyła się firma Topgan przed wdrożeniem platformy B2B?
Automatyzacja procesów handlowych staje się konieczna na pewnym etapie rozwoju niemal każdego przedsiębiorstwa. O tym, jakie rezultaty może przynieść podjęcie odpowiednich działań w tym obszarze przekonała się firma Topgan, dla której zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B.
Topgan to wyłączny dystrybutor renomowanej marki Excces specjalizującej się w produkcji okularów przeciwsłonecznych. Przedsiębiorstwo oferuje fachowy dobór opraw okularowych wraz z indywidualnym dopasowaniem, a swoje usługi świadczy na terenie całej Polski. Firma przez lata dynamicznie się rozwijała – to natomiast rodziło pewne wyzwania, z którymi musiała się ona uporać, by móc nadal skutecznie budować swoją pozycję na rynku.
Najistotniejszymi potrzebami organizacji było przede wszystkim zautomatyzowanie działań handlowych w celu zwiększenia skuteczności marketingowej oraz rozwiązanie problemów w zakresie pozyskiwania nowych klientów. To właśnie w celu pokonania tych wyzwań firma Topgan nawiązała z nami współpracę, której efektem było przygotowanie nowoczesnego i spersonalizowanego systemu B2B.
Jakie rozwiązania przygotowaliśmy w ramach współpracy z firmą Topgan?
Aby jakikolwiek system mógł jak najlepiej odpowiadać na indywidualne potrzeby organizacji, pracę nad jego projektowaniem należy rozpocząć od dokładnej analizy charakterystyki firmy oraz jej realnych potrzeb. Taka analiza stanowiła więc także pierwszy etap realizacji naszego projektu dla Topgan. Dzięki temu udało nam się ustalić, na czym konkretnie zależy naszemu klientowi.
Jednym z niezbędnych warunków udanego wdrożenia była więc integracja platformy B2B z programem handlowo-magazynowym Subiekt GT firmy Insert w obszarach katalogu produktów, zamówień oraz kontrahentów. W celu usprawnienia całego procesu e-sprzedaży przygotowany przez nas system wykorzystywać musiał ponadto pośrednią bazę danych, a ze względu na to, że komunikacja oraz wymiana danych odbywa się poprzez internet, zastosować musieliśmy odpowiednie protokoły zabezpieczające i gwarantujące poufność przesłanych danych. Poza dostosowaniem się do tych wymagań, w ramach naszej współpracy skupiliśmy się także na usprawnieniu systemu lojalnościowego, dzięki któremu promocyjne produkty są wysyłane przez klienta bez zaległości w płatnościach.
Jak system B2B Asiston pomógł w automatyzacji działań handlowych?
Dzięki temu, że platforma Asiston B2B została w pełni dostosowana do potrzeb i specyfiki firmy Topgan, nasz klient zrealizował swój główny cel, którym była automatyzacja i optymalizacja najważniejszych procesów biznesowych. Dzięki temu skrócił się czas przyjmowania zamówień, co pozytywnie wpłynęło na ogólną efektywność organizacji. Dodatkowo udało się usprawnić komunikację z klientami biznesowymi, co pozwoliło na lepsze zrozumienie ich potrzeb.
Przygotowane przez nas rozwiązania pozwoliły także firmie Topgan na realizację jej innego niezwykle ważnego celu, jakim było rozwiązanie problemu z pozyskiwaniem klientów. Dzięki zastosowanym programom lojalnościowym poszerzył się rynek zbytu, co umożliwiło dalszy rozwój przedsiębiorstwa.
Usprawnij hurtową sprzedaż internetową w Twoim przedsiębiorstwie!
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O ASISTON B2B!W systemie hurtowej sprzedaży internetowej zostały wdrożone następujące moduły:
Integracja
Usprawnienie e-sprzedaży
System lojalnościowy
Korzyści wynikające z wdrożenia:
- usprawnienie komunikacji z klientem biznesowym,
- automatyzacja procesów sprzedażowych,
- skrócenie czasu przyjmowania zamówień,
- poszerzenie rynku zbytu.
Zobacz nasze inne realizacjeNasze realizacje
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy zwiększający efektywność przeprowadzanych procesów.
W ramach naszej realizacji dla FotoGift4u przygotowaliśmy oparty o narzędzia Asiston WMS i Asiston Produkcja, zintegrowany system pozwalający na automatyzację procesów magazynowych i produkcyjnych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Dla firmy ART-MAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B, która pomogła usprawnić zarządzanie procesami i umożliwiła dalszy dynamiczny rozwój organizacji.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy wyposażony w rozbudowany moduł pism przychodzących i wychodzących system elektronicznego obiegu dokumentów, który pozwolił na automatyzację procesów finansowych w firmie Pyzak.
W ramach realizacji dla firmy Paxer zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zintegrowaną z Subiektem Nexo i Przelewy24 internetową hurtownię B2B, która usprawniła proces zarządzania cenami produktów.
Dla naszego Klienta – hurtowni podzespołów elektronicznych Micros – stworzyliśmy skalowalną i intuicyjną platformę sprzedaży B2B, którą wyposażyliśmy w system filtrów, moduł negocjacji oraz wiele innych nowoczesnych rozwiązań.
W ramach naszej realizacji dla firmy PESTAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów. System Asiston EOD wyposażyliśmy także w dopasowane do potrzeb organizacji funkcjonalności, które pozwoliły na usprawnienie kluczowych procesów biznesowych.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Dla firmy Ekolhouse zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesną platformę sprzedażową Asiston B2B, która pomogła w usprawnieniu kontaktu z kontrahentami i zapewniła wiele dodatkowych udogodnień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107