Pyzak: Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa
Pyzak to firma założona w 1993 roku, która początkowo koncentrowała się na świadczeniu usług dla sektora budowlanego, wynajmie sprzętu oraz produkcji betonu. Obecnie specjalizuje się głównie w realizacji zamówień publicznych, obejmujących wykonanie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, budowę dróg i ulic, prace ziemne, budowle melioracyjne i retencyjne, budowę inżynieryjnych obiektów drogowych oraz realizację projektów z zakresu małej architektury i zieleni miejskiej.
Wyzwanie: automatyzacja procesów finansowych
Wzrost liczba kontrahentów oraz potrzeba automatyzacji procesów finansowych w przedsiębiorstwie Pyzak wymagały wdrożenia systemu EOD, który usprawniłby zarządzanie dokumentacją oraz procesem obsługi faktur.
Rozwiązanie
Aby sprostać wyzwaniom związanym z zarządzaniem dokumentacją w firmie Pyzak, wdrożyliśmy Elektroniczny Obieg Dokumentów (Asiston EOD) z modułami dostosowanymi do potrzeb przedsiębiorstwa: administracji, kontrahentów, biura, pism przychodzących i wychodzących oraz faktur. Wprowadziliśmy również funkcję eksportowania paczek faktur do bankowości, co zautomatyzowało proces tworzenia przelewów i zwiększyło wydajność finansową.
Oszczędź czas i papier z naszym systemem elektronicznego obiegu dokumentów już dziś!
Dowiedz się więcej o Asiston EOD!W systemie Asiston EOD dla Pyzak, zostały wdrożone następujące moduły:
Administracja
Kontrahenci
Biuro
Pisma przychodzące i wychodzące
Faktury
Pracownicy
Rezultat wdrożenia systemu zarządzania obiegiem dokumentów Asiston EOD
Dzięki wdrożeniu systemu Asiston EOD firma Pyzak zyskała lepszą kontrolę nad przepływem dokumentów oraz możliwość sprawniejszego zarządzania operacjami finansowymi. Procesy, które wcześniej wymagały manualnej obsługi, teraz są realizowane szybciej i bezbłędnie, co wpłynęło na poprawę efektywności pracy zespołów i skrócenie czasu potrzebnego na realizację zadań administracyjnych.
Korzyści wynikające z wdrożenia systemu Asiston EOD
- Automatyzacja przelewów dzięki eksportowi paczek faktur, co skraca czas realizacji płatności.
- Usprawnienie zarządzania dokumentacją, co redukuje ryzyko błędów i umożliwia łatwiejszy dostęp do kluczowych informacji.
- Zwiększona efektywność pracy oraz oszczędność czasu w działach odpowiedzialnych za administrację i finanse.
Zobacz nasze inne realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107