Firma Auto-Kasacja to jedna prężnie rozwijających się firm z Podkarpacia. Została założona w 2005 roku. Swoją ofertą obejmuje usługi kasacji samochodów, a także skup i transport samochodów powypadkowych oraz sprzedaż części.
Wraz z rozwojem firmy i coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów, zaczęły pojawiać się problemy w zakresie znajdowania części do samochodów na złomowisku z powodu braku oznakowania szukanych elementów.
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od dokładnego przeanalizowania sytuacji i charakterystyki magazynu. W wyniku tej analizy zauważono, że istnieje problem ze zlokalizowaniem części do samochodów, znajdujących się na stacji demontażu pojazdów, przez co tracono sporo czasu na odnalezienie konkretnych elementów. Podstawowym zadaniem było wdrożenie systemu WMS, dzięki któremu praca firmy będzie przebiegać sprawnie i dynamicznie. Postanowiliśmy także oznaczyć części samochodów etykietami z kodem kreskowym, po odczytaniu którego otrzymywano informacje m.in. na temat modelu i rocznika samochodu, co pomagało przy identyfikacji zamówionych produktów.
- Wdrożenie systemu WMS.
- Oznakowanie części do samochodów etykietami z kodem kreskowym.
W systemie zostały wdrożone następujące moduły:
Komunikacja
Newsletter
Livechat
Obsługa techniczna
Moduł inwestycji
Reklamacje
Zarządzanie oddziałami
System powiadomień
E-faktury
Statystyki i raportowanie
Aktualności
Prawidłowo oznaczone części samochodowe przyniosły całej firmie liczne korzyści. Przede wszystkim wyeliminowaliśmy błędy występujące przy wysyłkach zamówień, co przyczyniło się do zwiększenia liczby zadowolonych klientów. Ponadto, dzięki wdrożeniu systemu WMS zredukowaliśmy czas przeznaczony na szukanie części samochodowych do wysyłki.
Korzyści wynikające z wdrożenia:
- brak błędów przy wysyłkach zamówień,
- więcej zadowolonych klientów,
- redukcja czasu przeznaczonego na szukanie zamówionych części samochodowych.
Zobacz nasze inne realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system Asiston WMS realizujący nowoczesne procesy magazynowe.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Uregulowaliśmy procedury magazynowe poprzez wdrożenie indywidualnie zaprojektowanego systemu zarządzającego.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Głównym zadaniem naszej firmy było zautomatyzowanie i usprawnienie procesów związanych z zarządzaniem fakturami.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
W ramach realizowanego projektu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107