Platforma B2B

Dedykowany system sprzedażowy dla GB United

Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Granit

Platforma Asiston B2B dla Firmy GB United

GB United specjalizuje się w sprzedaży towarów z kamienia naturalnego. Firma w swoim asortymencie posiada przede wszystkim granit, który jest oferowany w postaci bloków i płyt. Przedsiębiorstwo importuje kamień z krajów takich jak Indie i Chiny, które oferują najwyższą jakość towaru. Dla GB United wdrożyliśmy aplikację magazynową wraz z dedykowanym modułem sklepu B2B.

Celem zaprojektowania i wdrożenia aplikacji magazynowej było zautomatyzowanie procesów magazynowych i sprzedażowych

Po określeniu potrzeb biznesowych wdrożyliśmy następujące moduły:

    • Administracja – w tym module możliwe jest tworzenie użytkowników systemu wraz z przypisywaniem im uprawnień.
    • Wydania – moduł pozwala na wydawanie produktów na podstawie zamówień od klientów. Na podstawie wykazu produktów, magazynier kompletuje zamówienie a następnie wydaje je do wysyłki. Z poziomu systemu istnieje również możliwość tworzenia zamówień.
    • Przyjęcia – moduł do zarządzania przyjęciami magazynowymi.
    • Harmonogram dostaw – moduł pozwala na wgląd w towary, które zostały zakupione i są aktualnie w drodze do magazynu. Z poziomu systemu istnieje możliwość podglądu szczegółów zamówienia oraz potwierdzenie dotarcia dostawy do miejsca docelowego.
    • Przesunięcia magazynowe – moduł pozwalający na przesunięcia towarów między różnymi magazynami
    • Raporty – pozwalają dostarczyć informacji dotyczących m.in. partii, stanów magazynowych, itp.
    • Sklep – moduł dla klientów, którzy mają możliwość zamawiania produktów z poziomu aplikacji. Funkcja koszyka w aplikacji daje możliwość wybierania towarów do zamówienia podczas przeglądania katalogu produktów.
    • Finanse – moduł pozwala na podgląd kontrahentowi wszystkich swoich transakcji, które dokonał w aplikacji. Dodatkowo dodano moduł dla opiekunów handlowych, który umożliwia pogląd wszystkich zamówień oraz faktur powiązanych z klientami
    • Mailer – przeznaczony dla pracowników i klientów. Za jego pomocą pracownicy otrzymują informacje o zaległościach kontrahentów, a klienci także informacje o zaległościach oraz o nieopłaconych dokumentach.


Jednym z warunków niezbędnych do wdrożenia aplikacji była integracja z programem handlowo-magazynowym Subiekt Nexo, firmy Insert. Aplikacja pozwala również na łatwe skalowanie, jednocześnie zapewniając wysoką wydajność, która pozwala na bezproblemowe włączenie usługi e-sprzedaży dla kolejnych klientów.

Główne korzyści dla klienta:

      • Usprawnienie procesów przyjęć i wydań
      • Większa kontrola nad finansami
      • Możliwość zawierania transakcji na odległość
      • Poszerzenie rynku zbytu