Platforma Asiston B2B dla Firmy GB United
GB United specjalizuje się w sprzedaży towarów z kamienia naturalnego. Firma w swoim asortymencie posiada przede wszystkim granit, który jest oferowany w postaci bloków i płyt. Przedsiębiorstwo importuje kamień z krajów takich jak Indie i Chiny, które oferują najwyższą jakość towaru. Dla GB United wdrożyliśmy aplikację magazynową wraz z dedykowanym modułem sklepu B2B.
Celem zaprojektowania i wdrożenia aplikacji magazynowej było zautomatyzowanie procesów magazynowych i sprzedażowych
Po określeniu potrzeb biznesowych wdrożyliśmy następujące moduły:
-
- Administracja – w tym module możliwe jest tworzenie użytkowników systemu wraz z przypisywaniem im uprawnień.
- Wydania – moduł pozwala na wydawanie produktów na podstawie zamówień od klientów. Na podstawie wykazu produktów, magazynier kompletuje zamówienie a następnie wydaje je do wysyłki. Z poziomu systemu istnieje również możliwość tworzenia zamówień.
- Przyjęcia – moduł do zarządzania przyjęciami magazynowymi.
- Harmonogram dostaw – moduł pozwala na wgląd w towary, które zostały zakupione i są aktualnie w drodze do magazynu. Z poziomu systemu istnieje możliwość podglądu szczegółów zamówienia oraz potwierdzenie dotarcia dostawy do miejsca docelowego.
- Przesunięcia magazynowe – moduł pozwalający na przesunięcia towarów między różnymi magazynami
- Raporty – pozwalają dostarczyć informacji dotyczących m.in. partii, stanów magazynowych, itp.
- Sklep – moduł dla klientów, którzy mają możliwość zamawiania produktów z poziomu aplikacji. Funkcja koszyka w aplikacji daje możliwość wybierania towarów do zamówienia podczas przeglądania katalogu produktów.
- Finanse – moduł pozwala na podgląd kontrahentowi wszystkich swoich transakcji, które dokonał w aplikacji. Dodatkowo dodano moduł dla opiekunów handlowych, który umożliwia pogląd wszystkich zamówień oraz faktur powiązanych z klientami
- Mailer – przeznaczony dla pracowników i klientów. Za jego pomocą pracownicy otrzymują informacje o zaległościach kontrahentów, a klienci także informacje o zaległościach oraz o nieopłaconych dokumentach.
Jednym z warunków niezbędnych do wdrożenia aplikacji była integracja z programem handlowo-magazynowym Subiekt Nexo, firmy Insert. Aplikacja pozwala również na łatwe skalowanie, jednocześnie zapewniając wysoką wydajność, która pozwala na bezproblemowe włączenie usługi e-sprzedaży dla kolejnych klientów.
Główne korzyści dla klienta:
-
-
- Usprawnienie procesów przyjęć i wydań
- Większa kontrola nad finansami
- Możliwość zawierania transakcji na odległość
- Poszerzenie rynku zbytu
-