Instytut Lecha Wałęsy jest fundacją, która skupia różne środowiska społeczne wokół postulowanych przez siebie idei – decentralizacji państwa, stosowania moralnych działań w polityce czy pielęgnacji tradycji niepodległościowej. Instytut stanowi zaplecze eksperckie dla Lecha Wałęsy w działaniach w kraju i za granicą.
Głównym wyzwaniem, z którym musieliśmy się zmierzyć było zoptymalizowanie procesu komunikacji pomiędzy Instytutem w Warszawie a Biurem Lecha Wałęsy w Gdańsku. Z racji tego, że oba miejsca pracy są od siebie sporo oddalone, pracownicy potrzebowali narzędzia, które mogłoby synchronizować zadania i skutecznie przesyłać informacje w czasie rzeczywistym.
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od wnikliwego przeanalizowania sytuacji i specyfiki otoczenia obu miejsc pracy. Aby zoptymalizować proces komunikacji pracowników, stworzyliśmy aplikację, która opierała się na rozbudowanym kalendarzu. Jego funkcje zostały zaprojektowane i dopasowane do szczegółowych oczekiwań klienta oraz hierarchii organizacji. Ponadto wspólny (dla pracowników obu miejsc) terminarz, jest źródłem wielu cennych informacji dotyczących realizowanych projektów, nadchodzących wydarzeń, urlopów itp.
- Dzięki aplikacji każdy uprawniony pracownik ma wgląd oraz możliwość uzupełniania innych, udostępnionych terminarzy.
- Pracownicy mogą sprawnie przygotować harmonogramy zadań pomiędzy oddalonymi terytorialnie organizacjami.
W systemie zostały wdrożone następujące moduły:
Komunikacja
Newsletter
Livechat
Obsługa techniczna
Moduł inwestycji
Reklamacje
Zarządzanie oddziałami
System powiadomień
E-faktury
Statystyki i raportowanie
Aktualności
Specjalnie stworzona aplikacja przyniosła liczne korzyści zarówno w Instytucie Lecha Wałęsy w Warszawie, jak i w Biurze Lecha Wałęsy w Gdańsku. Przede wszystkim poprawie uległa komunikacja pomiędzy pracownikami obu oddziałów, co przyczyniło się do wzrostu efektywności pracy. Ponadto wymiana informacji między oddziałami stała się automatyczna, a zarządzanie czasem pracy bardziej optymalne.
Korzyści wynikające z wdrożenia:
- usprawnienie komunikacji pomiędzy pracownikami firmy,
- wzrost efektywności pracowników,
- automatyczna wymiana informacji między pracownikami,
- optymalne zarządzanie czasem pracy.
Zobacz nasze inne realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Uregulowaliśmy procedury magazynowe poprzez wdrożenie indywidualnie zaprojektowanego systemu zarządzającego.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Głównym zadaniem naszej firmy było zautomatyzowanie i usprawnienie procesów związanych z zarządzaniem fakturami.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
W ramach realizowanego projektu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system Asiston WMS realizujący nowoczesne procesy magazynowe.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107