Hutrem Serwis S.A.: usługi wielobranżowe

Hutrem Serwis S.A. to wiodąca firma oferująca swoje usługi z zakresu branży przemysłowej, elektronicznej, mechanicznej, hydraulicznej, produkcji, naprawy konstrukcji stalowych, konserwacji, serwisu maszyn czy usług budowlanych specjalistycznych. Realizuje swoje usługi od 2008 roku na terenie całej polski. Siedziba firmy mieści się w Dąbrowie Górniczej. Dla Hutrem Serwis S.A. wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów Asiston EOD.

Wyzwanie: usprawnienie obiegu dokumentów

Wraz z rozwojem firmy zaczęły pojawiać się problemy w zakresie zarządzania obiegiem dokumentów. Wyzwaniem było też usprawnienie komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie.

 

Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania i obiegu dokumentów, a także komunikację wewnątrz firmy.

Rozwiązanie

Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od dokładnego przeanalizowania sytuacji i charakterystyki firmy. Po przeprowadzonej analizie zdecydowaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie wdrożenie odpowiednich modułów. Poniżej znajdują się opisy niektórych z nich. 

 

  • Panel administracyjny – moduł odpowiada za dodawanie i usuwanie użytkowników systemu. Pozwala również określać role tych, którzy korzystają z oprogramowania.
  • Pisma wychodzące, przychodzące, wewnętrzne – moduł ułatwia prowadzenie ewidencji dokumentów napływających do firmy, wysyłanych przez nią oraz zgłaszanych wewnątrz organizacji.
  • Obieg faktur – moduł umożliwia efektywną rejestrację, opis oraz akceptację faktur kosztowych. Za jego pomocą przepływ dokumentów przebiega w szybki i sprawny sposób.
  • Wnioski – moduł pozwala na tworzenie wniosków wewnątrzfirmowych. Za jego pośrednictwem zarządzamy obiegiem podań oraz danymi, jakie będą przetwarzane.
  • Pracownicy – moduł oferuje uzyskanie informacji na temat pracownika (dział, stanowisko, dane kontaktowe). Dodatkowo przy każdym zatrudnionym, w przypadku przebywania na urlopie i pracy zdalnej, pojawia się znacznik informujący o takim zdarzeniu.

Oszczędź czas i papier z naszym systemem elektronicznego obiegu dokumentów już dziś!

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O ASISTON EOD!

W systemie elektronicznego obiegu dokumentów zostały wdrożone następujące moduły:

panel administracyjny

Panel administracyjny

pisma wychodzące

Pisma wychodzące, przychodzące, wewnętrzne

Obieg faktur

Obieg faktur

wniosek

Wnioski

analiza przedwdrożeniowa

Pracownicy

kalendarz dostaw

Kalendarz

Rezultat wdrożenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów

Wdrożenie odpowiednich modułów przyniosło firmie liczne korzyści. Przede wszystkim przedsiębiorstwo Hutrem Serwis zyskało pełną kontrolę nad dokumentami, co za tym idzie usprawniony został obieg faktur. Dodatkowo, dzięki wdrożeniu modułów takich jak: pracownicy czy kalendarz poprawie uległa komunikacja oraz usprawniła się praca w całej organizacji. W wyniku wdrożenia systemu EOD zarządzanie potrzebami przedsiębiorstwa stało się sprawne i dynamiczne.

 

 

Korzyści wynikające z wdrożenia:

  • kontrola nad dokumentami,
  • usprawnienie obiegu faktur,
  • lepsza komunikacja wewnątrzfirmowa,
  • bardziej efektywna praca w organizacji,
  • sprawne zarządzanie potrzebami przedsiębiorstwa.

Zobacz nasze inne realizacjeNasze realizacje

asiston produkcja
Wanas

Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnego systemu Asiston Produkcja.

mes
asiston b2b
Topgan

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.

b2b
asiston eod
Pestar

W ramach naszej realizacji dla firmy PESTAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów. System Asiston EOD wyposażyliśmy także w dopasowane do potrzeb organizacji funkcjonalności, które pozwoliły na usprawnienie kluczowych procesów biznesowych.

eod
asiston wms
Topeshop

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

asiston wms
Reh4Mat

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

wms

asiston wms
Krakfach

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.

asiston b2b
ART-MAR

Dla firmy ART-MAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B, która pomogła usprawnić zarządzanie procesami i umożliwiła dalszy dynamiczny rozwój organizacji.

asiston eod
Pyzak

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy wyposażony w rozbudowany moduł pism przychodzących i wychodzących system elektronicznego obiegu dokumentów, który pozwolił na automatyzację procesów finansowych w firmie Pyzak.

asiston b2b
Paxer

W ramach realizacji dla firmy Paxer zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zintegrowaną z Subiektem Nexo i Przelewy24 internetową hurtownię B2B, która usprawniła proces zarządzania cenami produktów.

asiston b2b
Micros

Dla naszego Klienta – hurtowni podzespołów elektronicznych Micros – stworzyliśmy skalowalną i intuicyjną platformę sprzedaży B2B, którą wyposażyliśmy w system filtrów, moduł negocjacji oraz wiele innych nowoczesnych rozwiązań.

asiston wms asiston produkcja
FotoGift4u

W ramach naszej realizacji dla FotoGift4u przygotowaliśmy oparty o narzędzia Asiston WMS i Asiston Produkcja, zintegrowany system pozwalający na automatyzację procesów magazynowych i produkcyjnych.

asiston eod
Serwis Kop

Zaprojektowanie elektronicznego systemu obiegu dokumentów.

asiston wms
Auto Kasacja Recycling

Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.

asiston b2b
Ekolhouse

Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

asiston eod
Remondis

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.

asiston b2b
GB United

Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.

asiston eod
Arsanit

Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.

asiston eod
Hutrem Serwis Sp. z o.o.

Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.

asiston eod
Instytut Lecha Wałęsy

Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami

asiston wms
Profesjonal

Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.

asiston wms
VeggieFresh

Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy zwiększający efektywność przeprowadzanych procesów.

asiston wms
Uren Novaberry Sp. z o.o.

Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy.

Wanas

Wanas
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnego systemu Asiston Produkcja.

Topgan

Topgan
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.

Pestar

Pestar
W ramach naszej realizacji dla firmy PESTAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów. System Asiston EOD wyposażyliśmy także w dopasowane do potrzeb organizacji funkcjonalności, które pozwoliły na usprawnienie kluczowych procesów biznesowych.

Topeshop

Topeshop
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

Reh4Mat

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.

    Biura:

    ul. Ciasna 9

    35-232 Rzeszów

    +48 17 785 25 56 biuro@asiston.pl

    ul. Cybernetyki 19B

    02-677 Warszawa

    +48 519 106 161 warszawa@asiston.pl

    Dane firmy

    Asiston Sp. z o. o.

    ul. Nad Przyrwą 13

    35-234 Rzeszów

    REGON: 061443359

    NIP: 9212029007

    KRS: 0000429107

    Oddział

    ul. Lwowska 56A/18

    22-600 Tomaszów Lubelski

    +48 534 593 504
    Pobierz e-book! Poznaj 7 kroków do skutecznego wdrożenia systemu WMS!