Micros: hurtownia części elektronicznych
Micros to hurtownia komponentów z siedzibą w Krakowie, specjalizująca się w sprzedaży podzespołów elektronicznych. Firma oferuje swoim klientom szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanemu systemowi filtrowania mogą zostać w krótkim czasie zidentyfikowane i zamówione – zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami klienta.
Wyzwanie: obsługa dużej ilości danych, związanych z ilością kartotek produktowych
Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa pojawiła się potrzeba utworzenia wydajnego systemu sprzedaży internetowej, który będzie w stanie obsłużyć duże ilości danych, związanych z ilością kartotek produktowych oraz ich parametrami, jednocześnie będąc prostym w obsłudze administracyjnej i pozostając systemem łatwym, szybkim i przejrzystym dla użytkownika.
Prace nad projektem rozpoczęły się od zapoznania z charakterystyką oraz procesami wewnętrznymi przedsiębiorstwa. Ważnym aspektem było ustalenie powiązań i zależności pomiędzy obecnie istniejącymi systemami informatycznymi. Takie podejście pozwoliło nam na stworzenie pełnej analizy przedwdrożeniowej, która była fundamentem prac nad internetową platformą sprzedaży. Kluczowym aspektem z punktu widzenia klienta była możliwość szybkiego odnalezienia produktów na podstawie ich cech, parametrów i atrybutów. By spełnić oczekiwania, przygotowaliśmy zaawansowany system filtrów i powiązań produktowych, dzięki czemu proces zamawiania został skrócony do minimum, pozostając jednocześnie czytelnym dla końcowych odbiorców. W odpowiedzi na oczekiwania klientów przygotowany został również system wielokoszykowości, pozwalający na rozdzielanie zakupów, przesuwanie produktów między koszykami czy masowe przenoszenie do zamówienia. Dzięki wdrożonym integracjom płatności klient niemalże natychmiastowo może podjąć decyzję o opłaceniu zamówienia, jednocześnie otrzymując informacje o statusie swojej płatności.
Dzięki intuicyjnemu systemowi CMS przedsiębiorstwo może w prosty sposób zarządzać informacjami zamieszczonymi na internetowej platformie sprzedaży i nie tylko – począwszy od kartotek produktowych, przez dostawców i formy płatności, po dane kontrahentów – na zamówieniach kończąc. Ponadto klientowi udostępniony został system mailingowy, pozwalający na wysyłanie komunikatów o zdarzeniach, wielojęzykowy edytor treści statycznych czy moduł negocjacji, umożliwiający hurtową negocjację cen pomiędzy firmą Micros a jej kontrahentami.
Ze względu na złożoność projektu przewidziana została potrzeba trackingu zdarzeń dziejących się w obrębie całego systemu, czego efektem było utworzenie pełnego rejestru zdarzeń oraz historii logowania, które zasięgiem obejmują informacje o wszystkich zmianach zachodzących w systemie.
W systemie Asiston B2B zostały wdrożone następujące moduły:
Zarządzanie zamówieniami
Platforma mailingowa
Transport
Podgląd koszyków
Konfiguracja stron i bloków
Zarządzanie tagami
Edytor komunikatów
Rejestr zdarzeń
Kategorie produktów
Rezultat wdrożenia hurtowni Asiston B2B
Wdrożenie internetowej platformy sprzedaży dla Micros przyniosło naszemu klientowi stabilny system o dużej przepustowości. Umożliwia on pełną kontrolę nad składanymi zamówieniami, jednocześnie pozostając systemem intuicyjnym, szybkim i skalowanym.
Założenia projektu zostały spełnione, dzięki czemu klienci hurtowi otrzymali platformę spełniającą ich oczekiwania, co potwierdzane jest dziennym ruchem na witrynie oraz ilością przetwarzanych zamówień.
Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom obsługa zamówień znacznie przyspieszyła, a wdrożone zabezpieczania i systemy walidacyjne ograniczają możliwość popełniania błędów do minimum.
- Pełna kontrola nad procesem zamówień,
- Duża przepustowość i szybkie działanie,
- Poprawa wydajności obsługi zamówień,
- Usprawnienie procesu obsługi klienta,
- Intuicyjny w obsłudze system sprzedaży.
- Wielojęzykowość i skalowalność systemu,
- Pełna kontrola nad zdarzeniami systemowymi,
- Możliwość negocjacji cen przez klientów,
- Wzrost wolumenu sprzedaży.
Zobacz nasze inne realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107