Topgan: dystrybutor renomowanej marki Excces
Topgan jest wyłącznym dystrybutorem renomowanej marki Excces specjalizującej się w produkcji okularów przeciwsłonecznych. Firma Topgan oferuje fachowy dobór opraw okularowych wraz z indywidualnym dopasowaniem. Swoje usługi świadczy na terenie całej Polski.
Wyzwanie: zautomatyzowanie działań handlowych
Wraz z rozwojem firmy zaczęły pojawiać się problemy w zakresie pozyskiwania nowych klientów. Wyzwaniem było także zautomatyzowanie działań handlowych w celu zwiększenia skuteczności marketingowej.
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od dokładnego przeanalizowania sytuacji i charakterystyki firmy. Jednym z warunków niezbędnych do wdrożenia platformy była jej integracja z programem handlowo-magazynowym Subiekt GT, firmy Insert, w obszarach katalogu produktów, zamówień oraz kontrahentów. Ponadto platforma B2B wykorzystuje pośrednią bazę danych w celu usprawnienia całego procesu e-sprzedaży. Komunikacja oraz wymiana danych odbywa się poprzez internet, dlatego zastosowano odpowiednie protokoły zabezpieczające i gwarantujące poufność przesłanych danych. Warto się było także skupić na usprawnieniu systemu lojalnościowego, dzięki któremu promocyjne produkty będą wysyłane przez klienta bez zaległości w płatnościach.
- Integracja z programem handlowo-magazynowym Subiekt GT,
- Usprawnienie procesu e-sprzedaży poprzez wykorzystanie bazy danych,
- Udoskonalenie systemu lojalnościowego.
W systemie hurtowej sprzedaży internetowej zostały wdrożone następujące moduły:
Integracja
Usprawnienie e-sprzedaży
System lojalnościowy
Rezultat wdrożenia hurtowni B2B od Asiston
Prawidłowe wdrożenie systemu Asiston b2b przyniosło całej firmie liczne korzyści. Przede wszystkim usprawniona została komunikacja z klientem biznesowym, co przyczyniło się do lepszego zrozumienia potrzeb klientów. Ponadto zautomatyzowaliśmy procesy biznesowe, przez co skrócił się czas przyjmowania zamówień. Dzięki zastosowanym programom lojalnościowym poszerzyliśmy także rynek zbytu.
Korzyści wynikające z wdrożenia:
- usprawniona komunikacja z klientem biznesowym,
- automatyzacja procesów sprzedażowych,
- krótszy czas przyjmowania zamówień,
- poszerzenie rynku zbytu.
Zobacz nasze inne realizacjeNasze realizacje
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy zwiększający efektywność przeprowadzanych procesów.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107