Spółka VeggieFresh została założona w 2011 roku i zajmuje się dystrybucją świeżych warzyw na rynek krajowy oraz zagraniczny. Grupa dysponuje bazą przechowalniczo-sortowniczą w woj. podkarpackim oraz bazą przechowalniczą w woj. lubelskim. Właściwe przechowywanie oraz magazynowanie warzyw zapewnia dłuższy termin świeżości i przydatności do spożycia. Posiadane przez spółkę liczne certyfikaty potwierdzają spełnienie norm i wymagań branży spożywczej. Firma nadzoruje cały cykl, począwszy od produkcji przez przechowywanie, sortowanie, pakowanie, aż po dostawę do klientów. Wysokiej jakości warzywa sprzedawane są na rynki detaliczne, hurtowe, eksportowe i przetwórcze. Produkty pakowane są według zapotrzebowania klientów.
Wyzwaniem było przygotowanie systemu, który umożliwi utworzenie pełnej dokumentacji i zgromadzenie niezbędnych informacji o historii pochodzenia warzyw. Nasz autorski system Asiston WMS wzbogaciliśmy o funkcjonalność Karty Pola. Dodanie nowej funkcjonalności będzie miało pozytywny wpływ na budowanie bazy produktowej oraz podniesie jakość dostarczanych produktów.
Uzupełnienie systemu Asiston WMS o nową funkcjonalność tworzy kompleksowe rozwiązanie, będące narzędziem do zarządzania częścią magazynową, jak i biblioteką danych dotyczącą produktów oraz dostawców. System pozwala na przeprowadzenie szczegółowej analizy historii warzyw, dzięki temu, że dotyczące go niezbędne dane są zapisywane na karcie.
- Rejestracja operacji magazynowych ułatwia śledzenie procesów zachodzących na hali (od momentu przyjęcia towaru do chwili jego wydania) w trybie on-line.
- System umożliwia monitorowanie poprawności dostaw z wielkościami awizowanymi oraz zgodności skompletowanych zleceń z zamówieniami klientów.
- Przyjęcie, wydanie, przesunięcie międzymagazynowe, inwentaryzacja oraz inne zdarzenia gospodarcze finalizują się wraz z wygenerowaniem odpowiedniego dokumentu w systemie księgowo-magazynowym.
W systemie zostały wdrożone następujące moduły:
Komunikacja
Newsletter
Livechat
Obsługa techniczna
Moduł inwestycji
Reklamacje
Zarządzanie oddziałami
System powiadomień
E-faktury
Statystyki i raportowanie
Aktualności
Zaprojektowanie i wdrożenie systemu Asiston WMS przyniosło całej spółce liczne korzyści. Przede wszystkim opracowano bazę produktową dla jednostek magazynowych w celu optymalizacji procesów logistycznych i minimalizacji błędów. Dodatkowo uprościliśmy proces przyjęcia towarów, dzięki czemu spółka VeggieFresh zyskała oszczędność czasu i zwiększenie poziomu efektywności operacyjnej. Usprawniliśmy także proces wydań magazynowych, przez co zwiększyła się wydajność i zredukowały koszty.
Korzyści wynikające z wdrożenia:
- utworzenie bazy produktowej dla jednostek magazynowych,
- uproszczenie procesu przyjęcia towarów,
- usprawnienie procesu wydań magazynowych.
Zobacz nasze inne realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107