Paxer: hurtownia artykułów biurowo – szkolnych
Paxer to największa hurtownia artykułów biurowo – szkolnych w północno-wschodniej Polsce z siedzibą w Olsztynie. W stałej ofercie posiada ponad 15 000 produktów znanych i cenionych producentów i dystrybutorów. Zatrudnia 45 pracowników, dysponuje własną flotą liczącą 15 samochodów, a siedziba firmy wraz z magazynem zajmuje powierzchnię ponad 2 500 m².
Wyzwanie: optymalizacja zarządzania cenami
Wraz z rozwojem hurtowni Paxer pojawiła się potrzeba optymalizacji procesu zarządzania cenami produktów. Wyzwaniem było stworzenie systemu zarządzania cenami, który będzie prosty w obsłudze, szybki i przejrzysty dla użytkowników, umożliwiając jednocześnie sprawną obsługę dużej liczby produktów dostępnych w ofercie firmy.
Rozwiązanie
W odpowiedzi na rosnące potrzeby hurtowni Paxer wdrożyliśmy system Asiston B2B, który skutecznie rozwiązuje problemy związane z zarządzaniem cenami i usprawnia obsługę klienta.
Zaimplementowaliśmy moduły, takie jak: katalog produktów, zakupy, e-faktury, aktualności oraz obsługa techniczna oraz zintegrowaliśmy system z Przelewy24.
Usprawnij hurtową sprzedaż internetową w Twoim przedsiębiorstwie!
Dowiedz się więcej o Asiston B2B!W systemie Asiston B2B dla Paxer, zostały wdrożone następujące moduły:
Katalog produktów
Zakupy
E-faktury
Aktualności
Obsługa techniczna
Integracja z Subiektem Nexo i Przelewy24
Rezultat wdrożenia hurtowni Asiston B2B
Dzięki wdrożeniu systemu Asiston B2B pracownicy Paxer mogą szybko i sprawnie zarządzać dużą liczbą produktów, zachowując pełną kontrolę nad polityką cenową. Wdrożenie modułów takich jak katalog produktów, zakupy, e-faktury, aktualności oraz obsługa techniczna, pomogło użytkownikom w pełni korzystać z zasobów firmy. Integracja z Przelewy24 umożliwia klientom wygodne opłacanie zamówień, co przyspiesza proces realizacji i poprawia doświadczenie zakupowe. Wszystkie te elementy tworzą spójne, efektywne rozwiązanie, które nie tylko ułatwia codzienne zarządzanie hurtownią, ale także wspiera dalszy rozwój i wzrost firmy.
Korzyści wynikające z wdrożenia systemu Asiston B2B
- Automatyzacja i usprawnienie procesów zarządzania cenami,
- Szybsza realizacja zamówień i poprawa obsługi klienta,
- Lepsza kontrola nad asortymentem i polityką cenową,
- Redukcja kosztów operacyjnych,
- Wsparcie w rozwoju i zwiększeniu konkurencyjności,
- Poprawa współpracy z klientami.
Zobacz nasze inne realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107