Projekty UE
Firma Asiston Sp. z o.o. uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt „Automatyzacja procesu obsługi
zgłoszeń poprzez wdrożenie zaawansowanego systemu informatycznego”.
Projekt UE
Firma Asiston Sp. z o.o. uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt „Automatyzacja procesu obsługi
zgłoszeń poprzez wdrożenie zaawansowanego systemu informatycznego”.
Projekt realizujemy, aby zautomatyzować proces obsługi zgłoszeń spływających do helpdesk, za obsługę
których odpowiada oddział naszej firmy zlokalizowany w Tomaszowie Lubelskim.
W projekcie planujemy zakupić dedykowany system oparty m.in. na technologii blockchain, który
umożliwi nam automatyzację procesu cechującego się w chwili obecnej największym stopniem
pracochłonności oraz wykorzystania zasobów ludzkich. Jest to także newralgiczny obszar, w którym
wymieniane są wrażliwe dane pochodzące z procesów produkcyjnych naszych klientów, stąd
odpowiednie ich zabezpieczenie jest dla nas kluczowe. W projekcie zaplanowano także usługę
dostosowania/wdrożenia i integracji planowanego do nabycia rozwiązania, a także szkolenia dla osób,
które będą nowy system wykorzystywać w codziennej pracy.
Grupą docelową projektu jest przedsiębiorstwo – Asiston Sp. z o.o. oraz jego pracownicy.
Rezultatem projektu będzie:
– automatyzacja procesu cechującego się największą pracochłonnością i czasochłonnością;
– zapewnienie naszym klientom szybszej obsługi zgłoszeń dotyczących nieprawidłowego działania
naszych systemów;
– skrócenie czasu usunięcia awarii;
– większa konkurencyjność zapewniana przez krótszy niż u konkurencji czas reakcji;
– zapewnienie bezpieczeństwa danych na poziomie, którego wymagają klienci.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu : 1 400 970,00, 00 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 796 300,00,00 zł
Najpopularniejsze wpisy
Kody kreskowe – tani i…
Kody kreskowe są narzędziem ułatwiającym prowadzenie współczesnego przedsiębiorstwa. Pozwalają gromadzić…
5 wyzwań kierownika magazynu
Zarządzanie magazynem jest kluczowym procesem, który nie tylko wymaga precyzji…
Co oznacza Cyfrowy Paszport Produktu…
UE zamierza wprowadzić mechanizm elektronicznych dokumentów, który pozwoli użytkownikom śledzić…
9 kroków do skutecznego wdrożenia…
Odkryj kluczowe kroki, które zapewnią efektywne wdrożenie systemu zarządzania magazynem…
Zobacz nasze realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Dla naszego Klienta – hurtowni podzespołów elektronicznych Micros – stworzyliśmy skalowalną i intuicyjną platformę sprzedaży B2B, którą wyposażyliśmy w system filtrów, moduł negocjacji oraz wiele innych nowoczesnych rozwiązań.
W ramach naszej realizacji dla FotoGift4u przygotowaliśmy oparty o narzędzia Asiston WMS i Asiston Produkcja, zintegrowany system pozwalający na automatyzację procesów magazynowych i produkcyjnych.
W ramach naszej realizacji dla firmy PESTAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów. System Asiston EOD wyposażyliśmy także w dopasowane do potrzeb organizacji funkcjonalności, które pozwoliły na usprawnienie kluczowych procesów biznesowych.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem systemu w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107