Korzyści elektronicznego obiegu dokumentów

Nasza autorska platforma internetowa, jaką jest Asiston EOD to rozwiązanie zwiększające efektywność zarządzania obiegiem dokumentów, wspomagające procesy administracyjne oraz usprawniające wewnętrzną komunikację w firmie. System został stworzony z myślą o firmach, poszukujących gotowych rozwiązań intranetowych.

System EOD jest wyposażony w zestaw modułów, których funkcjonalności pozwalają na zwiększenie efektywności w wielu obszarach funkcjonowania firmy. Platforma zawiera m.in.: elektroniczny obieg dokumentów, zarządzanie wiedzą, planowanie urlopów, zarządzanie umowami, informowanie pracowników.

krótszy czas przesyłek

Skrócenie czasu obiegu dokumentów

korzyści elektronicznego obiegu dokumentów

Zwiększone bezpieczeństwo

korzyści elektronicznego obiegu dokumentów

Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych po awarii

korzyści elektronicznego obiegu dokumentów

Redukcja ludzkich błędów

dynamika pracy

Usprawnienie organizacji pracy

korzyści systemu WMS

Weryfikacja etapów pracy nad dokumentem

korzyści elektronicznego obiegu dokumentów

Uproszczone procedury składania wniosków urlopowych

najkrótsze ścieżki

Low-Code

    Dołącz do naszego newslettera i otrzymuj na bieżąco artykuły z naszej bazy wiedzy oraz najnowsze wiadomości ze świata Asiston!

    Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest Asiston Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ulicy nad Przyrwą 13, nr KRS 0000429107. Kliknij i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych.
    skrócenie czasu obiegu dokumentów

    Skrócenie czasu obiegu dokumentów

    Jedną z kluczowych korzyści zapewnianych przez elektroniczny obieg dokumentów (EOD) jest skrócenie czasu przetwarzania dokumentów. Dzięki EOD można zautomatyzować i zoptymalizować procesy obiegu dokumentów w organizacji, znacznie skracając czas realizacji poszczególnych kroków. Redukcja okresu poświęcanego na sporządzanie dokumentacji niesie ze sobą wiele korzyści, takich jak: zwiększenie efektywności pracy, zwiększenie jakości obsługi klienta, oszczędność pieniędzy.

    cyberbezpieczeństwo

    Zwiększone bezpieczeństwo

    Asiston EOD jest zabezpieczony hasłami, dzięki czemu osoby z zewnątrz, które nie są upoważnione, nie mają do niego dostępu. Każdy użytkownik systemu posiada własny login i hasło. Jest to kluczowe dla zapewnienia prywatności, poufności danych oraz ochrony przed nieuprawnionym dostępem. System umożliwia ścisłą kontrolę dostępu do informacji, co przyczynia się też do zachowania integralności.

    kopia zapasowa

    Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych po awarii

    Tworzenie kopii zapasowych oraz odzyskiwanie utraconych danych to bardzo istotne działania w zagwarantowaniu bezpieczeństwa dokumentacji w elektronicznym obiegu. Dzięki regularnemu generowaniu kopii dokumenty nie zostaną na stałe utracone, co przyczynia się do maksymalnego zabezpieczenia magazynowanych informacji. Za sprawą systemu EOD odzyskiwanie danych jest bardziej klarowne i sprawne, w związku z czym powrócenie systemu, np. po awarii do standardowego porządku pracy jest błyskawiczne.

    redukcja błędów

    Redukcja ludzkich błędów

    Elektroniczny obieg dokumentacji pomaga zredukować liczbę błędów ludzkich w procesie dokumentowania. System jest bardzo intuicyjny, dostarcza użytkownikom narzędzia ułatwiające pracę, co przyczynia się do zminimalizowania nieprawidłowości w dokumentacji. EOD kontroluje dostęp do danych, na skutek czego eliminowana jest możliwość wprowadzania błędnych informacji przez nieupoważnione osoby. Wgląd do dokumentów posiadają tylko zaangażowani w proces. Elektroniczny obieg dokumentacji zapewnia mechanizację działań, czego następstwem jest zmniejszenie się liczby błędów popełnianych przez człowieka.

    organizacja pracy

    Usprawnienie organizacji pracy

    Oprogramowanie Asiston EOD przyczynia się do usprawnienia organizacji pracy, gdyż zamiast z fizycznych, papierowych dokumentów, korzysta z tych w formie elektronicznej. System ułatwia bezzwłoczne modyfikowanie i przekazywanie materiałów bez potrzeby drukowania czy wysyłania pocztą tradycyjną. EOD umożliwia zarządzanie dokumentami w bardzo sprawny sposób, dzięki czemu istnieje możliwość wyszukiwania i przeglądania ich z łatwością i szybkością. Z racji tego, że cała dokumentacja występuje w postaci cyfrowej, można bez problemu weryfikować jej dokładność oraz kompletność, co prowadzi do uniknięcia błędów i zaległości.

    etapy pracy

    Weryfikacja etapów pracy nad dokumentem

    Korzystanie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentami Asiston EOD pozwala na łatwy dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca na świecie. Powiadomienia są kierowane do odpowiednich pracowników, aby śledzić ich prawidłowe operacje biznesowe. Komunikacja przebiega sprawnie, a pracownicy są zawsze na bieżąco, wiedząc, co się dzieje lub co ma się wydarzyć. Wszystkie dane są aktualizowane w czasie rzeczywistym.

    wnioski urlopowe

    Uproszczone procedury składania wniosków urlopowych

    Elektroniczny obieg dokumentacji zapewnia klarowny system składania wniosków urlopowych. Oprogramowanie umożliwia zaplanowanie z wyprzedzeniem wszelkich wpływów na przepływ pracy, za sprawą czego, ryzyko wystąpienia braków kadrowych jest minimalizowane. Dzięki tej metodzie komunikacja między zarządem a członkami zespołu pozostanie otwarta.

    procesy produkcyjne

    Low-code

    Dzięki systemowi Asiston EOD można projektować, budować i modelować nieograniczoną liczbę procesów przy użyciu intuicyjnej technologii low-code. Oprogramowanie umożliwia szybki rozwój aplikacji przy jednoczesnym zmniejszeniu zależności od programistów. 

    Dla kogo jest system EOD?

    Dla kogo jest dedykowany system Asiston EOD?

    System Asiston EOD przeznaczony jest zarówno dla średnich, jak i dużych organizacji, które chcą zoptymalizować proces obiegu dokumentów w swojej działalności. EOD umożliwia wprowadzenie cyfrowego i zautomatyzowanego rozwiązania do zarządzania dokumentami. Dzięki temu, dokumenty są przechowywane elektronicznie, a proces ich obiegu odbywa się w sposób zintegrowany i kontrolowany.

    Moduły Asiston EOD

    bezpłatny hosting

    Baza wiedzy

    Moduł pozwala sprawnie zarządzać wiedzą w organizacji. Uwzględnia wewnętrzne procedury, ich kategoryzacje oraz archiwizacje.

    Delegacje

    Delegacje

    Moduł usprawnia planowanie wyjazdów służbowych w organizacji. Pozwala na samodzielne składanie wniosków elektronicznych przez pracowników, a także z łatwością rozliczy delegację w systemie.

    Kalendarz

    Kalendarz

    Moduł umożliwia intuicyjne tworzenie i współdzielenie kalendarzy pracowników. Pozwala na wspólne zarządzanie całym kalendarzem, jak i pojedynczym wydarzeniem.

    Moduł HR

    Moduł HR

    Moduł ułatwia zarządzanie urlopami pracowników. Wystarczy wypełnić elektroniczny wniosek, który jest przesyłany do przełożonego, a następnie przez niego rozpatrywany. Istnieje także możliwość wglądu w harmonogram urlopów wszystkich pracowników, przez co można sprawnie planować prace.

    Obieg faktur

    Obieg faktur

    Moduł umożliwia efektywną rejestrację, opis oraz akceptację faktur kosztowych. Za jego pomocą przepływ dokumentów przebiega w szybki i sprawny sposób.

    Polecenia

    Polecenia

    Moduł pozwala na wysyłanie poleceń bądź zapytań do wybranych użytkowników systemu. Funkcjonalność wymaga oznaczenia przez odbiorcę opcji „zapoznałem się” lub wysłania odpowiedzi.

    etapy analizy przedwdrożeniowej

    Pracownicy

    Moduł oferuje uzyskanie informacji na temat pracownika (dział, stanowisko, dane kontaktowe). Dodatkowo przy każdym zatrudnionym, w przypadku przebywania na urlopie i pracy zdalnej, pojawia się znacznik informujący o takim zdarzeniu.

    zwroty i reklamacje

    Procesy

    Moduł umożliwia zarządzanie Workflow, poprzez tworzenie odpowiednich diagramów (BPMN), w których obrazowane są wcześniej zdefiniowane akcje, grupy użytkowników, statusy, formularze i zmienne.

    rejestr umów

    Rejestr umów

    Moduł pozwala na wprowadzanie umów do systemu i zarządzanie nimi. Ułatwia rejestrowanie wymaganych informacji dotyczących m.in. terminów zawarcia i zakończenia umowy, jej typu, wartości czy szczególnych warunków realizacji.

    rezerwacja zasobów

    Rezerwacja zasobów

    Moduł pozwala efektywnie zarządzać zasobami posiadanymi przez organizację. Umożliwia monitorowanie oraz rezerwację środków.

    wydatki

    Budżetowanie wydatków

    Moduł ułatwia kontrolę budżetu projektu oraz wydatki, a także porządkuje informacje na temat przyszłych wydatków. Dzięki temu można na bieżąco monitorować finanse.

    wnioski

    Wnioski

    Moduł umożliwia tworzenie wniosków wewnątrzfirmowych. Za jego pośrednictwem zarządzamy obiegiem podań oraz danymi, jakie będą przetwarzane.

    zamówienia

    Zapotrzebowanie i zamówienia

    Moduł polega na zebraniu od pracowników informacji na temat wszystkich potrzebnych materiałów, a następnie zgromadzeniu ich w jedną rezerwację i wysłanie do dostawcy, jako kompletne zamówienie.

    zarządzanie projektami

    Zarządzanie projektami

    Moduł umożliwia planowanie działań związanych z prowadzeniem projektu oraz pełną kontrolę jego realizacji, dzięki rozbudowanym funkcjom kontrolnym.

    Zarządzanie reklamacjami

    Zarządzanie reklamacjami

    Moduł pozwala na sprawną obsługę dokumentów reklamacji. Pozytywne lub negatywne wyniki odwołań wyświetlają się w systemie i są odnotowane w historii.

    panel administracyjny

    Panel administracyjny

    Moduł odpowiada za dodawanie i usuwanie użytkowników systemu. Pozwala również określać role tych, którzy korzystają z oprogramowania.

    klienci

    Klienci

    Moduł umożliwia wgląd do bazy klientów, w której przechowywane są dane nabywców, takie jak: imię i nazwisko, adresy kontaktowe, w tym adresy e-mail i numery telefonów, historia zakupów lub transakcji itp. Ponadto informacje o klientach są regularnie aktualizowane.

    pisma wychodzące

    Pisma wychodzące

    Moduł ułatwia prowadzenie ewidencji wysyłanych przez firmę dokumentów.

    pisma przychodzące

    Pisma przychodzące

    Moduł ułatwia prowadzenie ewidencji dokumentów napływających do firmy.

    Obieg faktur

    Pisma wewnętrzne

    Moduł ułatwia prowadzenie ewidencji dokumentów zgłaszanych wewnątrz organizacji.

    Oprócz powyższych funkcjonalności systemu, oferujemy także usługi związane z projektowaniem dedykowanych modułów, które są dostosowane do indywidualnych wymagań naszych klientów.

    Oszczędź czas i papier – zapytaj o nasz system elektronicznego obiegu dokumentów już dziś!

    Skontaktuj się z nami, aby uzyskać bezpłatną konsultację!

    Elektroniczny obieg dokumentów w Asiston EOD

    Dokumenty Asiston EOD dzielą się na wiele modułów w zależności od ich rodzaju, a kontrahenci zawsze są zapisani w bazie CRM. Oznacza to, że nie muszą być oni umieszczani w zbiorze danych wielokrotnie. Po dodaniu firmy można ją przypisać do umów, faktur lub odpowiedzi.

    elektroniczny obieg dokumentów EOD

    Integracje z zewnętrznymi systemami

    Klienci często korzystają z kilku systemów informatycznych, które pochodzą od różnych dostawców. W celu usprawnienia pracy i zapewnienia płynnego przepływu informacji integrujemy nasze produkty z aktualnie wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie systemami. Zintegrowaliśmy wdrożone przez nas rozwiązania z programami takimi jak: SAP, IFS, Comarch, Tecdoc, Symfonia, Wapro, Subiekt GT, Navireo i wieloma innymi, a także z różnorodnymi aplikacjami zewnętrznymi. Z łatwością powiążemy dowolną ilość systemów informatycznych, uzyskując pożądany efekt.
    BaseLinker
    Comarch ERP XL
    IFS
    Comarch
    Insert
    wapro erp
    Tec Doc
    Subiekt nexo
    sage Symfonia
    Subiekt GT
    SAP
    navireo
    Comarch ERP Optima
    Insert GT
    enova 365
    symfonia
    Insert nexo

    Nasze realizacjeNasze realizacje

    asiston produkcja
    Wanas

    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnego systemu Asiston Produkcja.

    asiston dedykowane
    OVS S.p.A.

    Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta

    asiston eod
    Remondis

    Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.

    asiston wms
    Uren Novaberry Sp. z o.o.

    Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy.

    asiston b2b
    Topgan

    Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.

    asiston b2b
    Ekolhouse

    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston eod
    Pyzak

    Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.

    asiston b2b
    Paxer

    Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.

    asiston b2b
    Micros

    Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.

    asiston wms asiston produkcja
    FotoGift4u

    Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

    asiston eod
    Pestar

    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnego systemu Asiston EOD.

    asiston eod
    Serwis Kop

    Zaprojektowanie elektronicznego systemu obiegu dokumentów.

    asiston wms
    Auto Kasacja Recycling

    Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.

    asiston wms
    Topeshop

    Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

    asiston b2b
    GB United

    Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.

    asiston eod
    Arsanit

    Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.

    asiston wms
    Reh4Mat

    Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

    asiston eod
    Hutrem Serwis Sp. z o.o.

    Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.

    asiston eod
    Instytut Lecha Wałęsy

    Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami

    asiston wms
    Profesjonal

    Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.

    asiston wms
    VeggieFresh

    Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy zwiększający efektywność przeprowadzanych procesów.

    Wanas

    Wanas
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnego systemu Asiston Produkcja.

    OVS S.p.A.

    OVS S.p.A.
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta

    Remondis

    Remondis
    Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.

    Uren Novaberry Sp. z o.o.

    Uren Novaberry Sp. z o.o.
    Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy.

    Topgan

    Topgan
    Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.

    Ekolhouse

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    asiston b2b

    Ekolhouse
    Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

    Gotowy na zmiany? Rozpocznijmy rozmowę o elektronicznym obiegu dokumentów już teraz.

      Biura:

      ul. Ciasna 9

      35-232 Rzeszów

      +48177852556 biuro@asiston.pl

      ul. Cybernetyki 19B

      02-677 Warszawa

      +48 519 106 161 warszawa@asiston.pl

      Dane firmy

      Asiston Sp. z o. o.

      ul. Nad Przyrwą 13

      35-234 Rzeszów

      REGON: 061443359

      NIP: 9212029007

      KRS: 0000429107

      Oddział

      ul. Lwowska 56A/18

      22-600 Tomaszów Lubelski

      +48 534 593 504