ART-MAR: hurtowa sprzedaż okien i drzwi
ART-MAR to firma założona w 1999 roku, która początkowo skupiała się na obsłudze klientów indywidualnych, oferując usługi sprzedaży i montażu stolarki okiennej i drzwiowej. W ostatnich latach rozszerzyła swoją działalność na sprzedaż hurtową okien i drzwi, koncentrując się na rynku województwa lubelskiego.
Wyzwanie: usprawnienie zarządzania procesami sprzedaży
Dynamiczny rozwój ART-MAR oraz wzrost liczby klientów hurtowych wymagały stworzenia systemu B2B, który usprawniłby zarządzanie procesami sprzedaży. Kluczowymi wyzwaniami były:
• Integracja z dedykowanym systemem ERP, opracowanym specjalnie pod potrzeby klienta.
• Integracja zamówień z zewnętrznych platform, umożliwiająca centralne zarządzanie sprzedażą.
Rozwiązanie
Aby rozwiązać wyzwania, z jakimi zmaga się firma ART-MAR, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę sprzedaży hurtowej Asiston B2B z modułami, które wspierają zarządzanie zamówieniami, e-fakturami, reklamacjami, harmonogramem dostaw oraz obsługą techniczną. Każdy element platformy został dostosowany do potrzeb hurtowni, aby ułatwić obsługę procesów i zwiększyć efektywność operacyjną.
Usprawnij hurtową sprzedaż internetową w Twoim przedsiębiorstwie!
Dowiedz się więcej o Asiston B2B!W systemie Asiston B2B dla ART-MAR, zostały wdrożone następujące moduły:
Zakupy
E-faktury
Reklamacje
Harmonogram dostaw
Obsługa techniczna
Integracja z systemem ERP i z zamówieniami z zewnętrznych platform
Rezultat wdrożenia hurtowni Asiston B2B
- Szybsza i bardziej efektywna obsługa zamówień dzięki automatyzacji procesów oraz centralizacji zamówień z różnych platform.
- Spójność i dokładność danych dzięki integracji z systemem ERP, co pozwala na precyzyjne monitorowanie stanów magazynowych oraz lepszą obsługę klienta.
- Elastyczne zarządzanie cenami, umożliwiające dostosowanie cen do potrzeb rynkowych oraz indywidualnych preferencji klientów.
- Poprawiona komunikacja z klientami przez usprawniony proces reklamacji oraz obsługi faktur, co zwiększa ich zadowolenie i lojalność.
- Przygotowanie na dalszy rozwój dzięki skalowalnej platformie, która wspiera dalszy rozwój działalności hurtowej ART-MAR, umożliwiając jej ekspansję i dostosowanie do zmieniających się potrzeb rynku.
Korzyści wynikające z wdrożenia systemu Asiston B2B:
- Łatwość obsługi i automatyzacja wielu kluczowych zadań,
- Szybsza obsługa klientów hurtowych,
- Efektywna realizacja zamówień dzięki integracji z systemem ERP oraz zewnętrznymi platformami sprzedażowymi.
Zobacz nasze inne realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Dla naszego Klienta – hurtowni podzespołów elektronicznych Micros – stworzyliśmy skalowalną i intuicyjną platformę sprzedaży B2B, którą wyposażyliśmy w system filtrów, moduł negocjacji oraz wiele innych nowoczesnych rozwiązań.
W ramach naszej realizacji dla FotoGift4u przygotowaliśmy oparty o narzędzia Asiston WMS i Asiston Produkcja, zintegrowany system pozwalający na automatyzację procesów magazynowych i produkcyjnych.
W ramach naszej realizacji dla firmy PESTAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów. System Asiston EOD wyposażyliśmy także w dopasowane do potrzeb organizacji funkcjonalności, które pozwoliły na usprawnienie kluczowych procesów biznesowych.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107