Dodatkowe rozwiązanie dedykowane dla urządzeń drukujących firmy POSNET
Specjalne rozwiązanie rozszerzające możliwości tych urządzeń umożliwiają uzyskanie w łatwy i szybki sposób widoku do konfiguracji drukarki oraz sprawdzenie aktualnego stanu.
Przedstawiamy Państwu jedno z naszych dodatkowych rozwiązań jakie stworzyliśmy dla urządzeń drukujących firmy POSNET. Firma POSNET tworzy innowacyjne produkty, które charakteryzują się wysoką jakością, ergonomią i funkcjonalnością. Swoje działania opierają na kreatywnej konkurencji, co pozwala im utrzymywać pozycję wiodącego producenta kas i drukarek fiskalnych. Z informacji jakie udało się nam ustalić wynika, że większość przedsiębiorców aktualnie jest w posiadaniu i tym samym używa drukarek firmy POSNET.
Nasza firma wyszła naprzeciw oczekiwaniom Klientów i użytkowników urządzeń drukujących i postanowiła napisać specjalne rozwiązanie rozszerzające możliwości tych urządzeń.
Dodatkowa funkcjonalność umożliwia uzyskanie w łatwy i szybki sposób widoku do konfiguracji drukarki oraz sprawdzenia jej aktualnego stanu. Kolejnym atutem jest możliwość dokonania samodzielnego zapisu zmian, wyświetlenia i przechowania informacji dotyczących kodów błędów i logów drukarki. Dodatkową funkcjonalnością jest także możliwość wygenerowania raportu miesięcznego.
Stworzona funkcjonalność posiada skonfigurowane opisy błędów drukarki, czyli jeśli tylko coś przestanie działać to użytkownik urządzenia otrzyma komunikat z informacją o błędzie i przyczynie dla której urządzenie nie działa w sposób prawidłowy.
W przypadku wystąpienia błędu, system zapisuje informację do logów o jego wykryciu.
Dodatkowo funkcjonalność pozwala na automatyczny wydruk paragonów jak i raportu dobowego, dodatkową zaletą rozszerzenia jest oprogramowana opcja, pozwalająca wydrukować raport miesięczny. W zależności od preferencji możliwe jest także zindywidualizowanie informacji w stopce paragonów.
Najpopularniejsze wpisy
5 wyzwań kierownika magazynu
Zarządzanie magazynem jest kluczowym procesem, który nie tylko wymaga precyzji…
Co oznacza Cyfrowy Paszport Produktu…
UE zamierza wprowadzić mechanizm elektronicznych dokumentów, który pozwoli użytkownikom śledzić…
9 kroków do skutecznego wdrożenia…
Odkryj kluczowe kroki, które zapewnią efektywne wdrożenie systemu zarządzania magazynem…
Bezpieczeństwo w magazynie
Bezpieczeństwo w magazynie to podstawa działalności każdej firmy logistycznej. Zagrożenia…
Zobacz nasze realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107