Asiston na RetailShow 2014
W dniach 19-20 listopada uczestniczyliśmy w Targach RetailShow w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Targi RetailShow to największe wydarzenie branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Idealna okazja do poznania najlepszych rozwiązań. Firmy prezentują tam najnowsze produkty i rozwiązania niezbędne do wyposażenia i aranżacji placówek handlowych.
W prezentowanej przez nas ofercie znalazł się między innymi system informatyczny Navireo.
Podczas targów swoją ofertę zaprezentowało około 100 firm z Polski i Europy. Uczestnicy mogli zapoznać się z produktami z zakresu m.in.: mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, projektowania sklepów, systemów informatycznych do zarządzania sieciami handlowymi, usług outsourcingowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych, usług finansowych czy programów lojalnościowych.
W prezentowanej przez nas ofercie znalazł się między innymi system informatyczny Navireo – przyjazne rozwiązanie klasy ERP wspomagające zarządzanie. Dostosowany dla przedsiębiorstw, które poszukują nowoczesnego, kompletnego i zintegrowanego narzędzia usprawniającego prowadzenie firmy. Uczestnicy Targów RetailShow mieli szansę dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas rozwiązaniach dla handlu (kasy i drukarki fiskalne, wagi, kolektory) oraz e-handlu (programy lojalnościowe, aplikacje mobilne). Zaprezentowaliśmy także stworzone przez nas autorskie programy:
- Asiston B2B (platforma wspomagająca sprzedaż internetową)
- Asiston EOD (system elektronicznego obiegu dokumentów)
Dziękujemy za odwiedzenie naszego stanowiska.
Więcej na temat targów RetailShow można przeczytać na stronie: retailshow.pl
Najpopularniejsze wpisy
5 wyzwań kierownika magazynu
Zarządzanie magazynem jest kluczowym procesem, który nie tylko wymaga precyzji…
Co oznacza Cyfrowy Paszport Produktu…
UE zamierza wprowadzić mechanizm elektronicznych dokumentów, który pozwoli użytkownikom śledzić…
9 kroków do skutecznego wdrożenia…
Odkryj kluczowe kroki, które zapewnią efektywne wdrożenie systemu zarządzania magazynem…
Bezpieczeństwo w magazynie
Bezpieczeństwo w magazynie to podstawa działalności każdej firmy logistycznej. Zagrożenia…
Zobacz nasze realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107