Aplikacja E – Faktury
Asiston E-Faktury aplikacja wspomagająca wystawianie faktur elektronicznych!
System księgowy automatycznie wczytuje dane z otrzymanej e-faktury, dzięki czemu dochodzi do automatyzacji części procesu księgowego.
Obecnie wielu przedsiębiorców poszukuje rozwiązań ułatwiających funkcjonowanie firmy. W odpowiedzi na wiele zapytań przedstawiamy rozwiązanie proponowane przez Asiston, czyli aplikację wspomagającą wystawianie faktur elektronicznych.
System księgowy lub system typu ERP automatycznie wczytuje dane z otrzymanej e-faktury, dzięki czemu dochodzi do automatyzacji części procesu księgowego.
Obecnie wielu przedsiębiorców poszukuje rozwiązań ułatwiających funkcjonowanie, czy zwiększenie rentowności firmy. Na rynku dostępna jest szeroka gama rozwiązań IT, a umiejętny wybór najbardziej odpowiedniego systemu przyczyni się do rozwoju firmy i wzrostu jej rentowności.
Nieodłącznym elementem każdego przedsiębiorstwa jest obieg informacji i dokumentów. Kwestia związana z automatyzacją wystawiania faktur bezpośrednio związana jest proponowanym przez nas rozwiązaniem. Czasy, kiedy wystawianie faktur wymagało zużycia dużych ilości papieru mijają. Pojawienie się dokumentów elektronicznych zmniejszyło w pewnym stopniu nakład pracy ze strony księgowych. System księgowy lub system typu ERP automatycznie wczytuje dane z otrzymanej e-faktury, dzięki czemu dochodzi do automatyzacji części procesu księgowego.
W odpowiedzi na wiele zapytań dotyczących usprawnienia procesów związanych z e-fakturami, przedstawiamy rozwiązanie proponowane przez Asiston, czyli aplikację wspomagającą wystawianie faktur elektronicznych.
W jaki sposób działa aplikacja e-faktury?
Wystawiasz e-fakturę
E-Faktura jest generowana przez Twój obecny system księgowy i zapisywana w postaci odpowiednio przygotowanego pliku gwarantującego spełnienie ustawowych wymogów.
Dostarczasz e-fakturę
E-Faktura zostaje umieszczona na serwerze umożliwiającym dostęp do niej Twojemu kontrahentowi (i nikomu innemu).
Szybciej otrzymujesz należność
Klienci otrzymujący z e-faktury płacą zdecydowanie szybciej niż Ci, którzy otrzymują je w postaci papierowej.
Oszczędź czas i papier – wdroż system elektronicznego obiegu dokumentów już dziś!
Dowiedz się więcej o Asiston EOD!Obsługa E-faktur
Aplikacja pozwala Klientowi na zarządzanie dokumentami i udostępnianie ich na portalu WWW. Proces wystawiania faktur będzie w dalszym ciągu odbywał się poprzez system finansowo – księgowy. Aplikacja jest zintegrowana z obecnie funkcjonującym w firmie systemem, dlatego też faktury jak dotychczas można wystawiać w przyjęty do tej pory sposób. Jedyną zmianą będzie forma dokumentu w jakiej trafi do odbiorcy – zamiast do wydruku faktury dostarczane są bezpośrednio do odbiorcy. Oczywiście proponowane rozwiązanie może zostać zmodyfikowane w zależności od potrzeb Klienta. Możemy zintegrować się z dowolnym funkcjonującym w firmie systemem informatycznym. Możliwa jest nawet taka integracja, która pozwoli na umieszczanie wygenerowanej faktury bezpośrednio w systemie księgowym kontrahenta. Istnieje także możliwość, jeśli zachodzi taka potrzeba – aby wdrażane przez nas rozwiązanie funkcjonowało w pełni autonomicznie, czyli bez konieczności integrowania go z zewnętrznymi systemami.
Ważną kwestią jest także automatyczny proces przekazania e-faktur z systemu FK do portalu WWW. Klient poprzez zalogowanie się do portalu WWW ma dostęp do wszystkich przesłanych do niego faktur. Pracownicy z działu księgowego w systemie Logito mają wgląd do wystawionych przez firmę e-faktur oraz aktualnych ich statusów.
Co zyskujesz wybierając to rozwiązanie?
Przede wszystkim oszczędność pieniędzy. Koszty generowane podczas wydruku i wysyłki faktury wynoszą – w zależności od szacunków – od 1,5 zł do 1-2 euro. Wdrożenie e-faktury pozwala zredukować ogólne koszty całego procesu o ok. 80%.
Kolejnym aspektem jest oczywiście oszczędność czasu. Proces przygotowania, wydruku, pakowania i wysyłki jednej faktury papierowej zajmuje ok. 2-5 minut. Wysłanie tej samej faktury w wersji elektronicznej wymaga znacznie mniej czasu. Faktura papierowa dostarczana jest do kontrahenta po kilku dniach, a na potwierdzenie doręczenia czekasz kolejnych kilka dni. E-faktura dotrze do odbiorcy w chwili wysłania. Automatycznie otrzymasz również potwierdzenie dostarczenia.
Najpopularniejsze wpisy
5 wyzwań kierownika magazynu
Zarządzanie magazynem jest kluczowym procesem, który nie tylko wymaga precyzji…
Co oznacza Cyfrowy Paszport Produktu…
UE zamierza wprowadzić mechanizm elektronicznych dokumentów, który pozwoli użytkownikom śledzić…
9 kroków do skutecznego wdrożenia…
Odkryj kluczowe kroki, które zapewnią efektywne wdrożenie systemu zarządzania magazynem…
Bezpieczeństwo w magazynie
Bezpieczeństwo w magazynie to podstawa działalności każdej firmy logistycznej. Zagrożenia…
Zobacz nasze realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107