JAK USPRAWNIĆ PRZEPŁYW DOKUMENTÓW I INFORMACJI W FIRMIE?
Asiston EOD dla Rewizora i Rachmistrza
Jak usprawnić przepływ dokumentów w firmie?
Niezależnie od tego jakiej wielkości jest firma, prawidłowa komunikacja jest niezbędnym czynnikiem zapewniającym jej funkcjonowanie.
Coraz więcej firm decyduje się na usprawnienie przepływu dokumentów i informacji w swoich przedsiębiorstwach, poprzez wprowadzenie odpowiedniego systemu ułatwiającego komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Niezależnie od tego jakiej wielkości jest firma, prawidłowa komunikacja jest niezbędnym czynnikiem zapewniającym jej funkcjonowanie.
Obecnie na rynku dostępny jest szeroki wybór systemów, dzięki którym ewidencjonowanie dokumentów jest sprawne i bezpieczne. Niezależnie od tego jakiej wielkości jest firma, prawidłowa komunikacja jest niezbędnym czynnikiem zapewniającym jej funkcjonowanie. Przedstawiamy zaprojektowane przez nas rozwiązanie – Elektroniczny Obieg Dokumentów oraz jego moduły.
Elektroniczny Obieg Dokumentów dla Rewizora Nexo PRO/GT i Rachmistrza Nexo PRO/GT to aplikacja będąca rozwiązaniem zwiększającym efektywność zarządzania obiegiem dokumentów, wspomagającym procesy administracyjne oraz usprawniającym wewnętrzną komunikację w firmie. Program składa się z modułów odpowiedzialnych za obsługę poszczególnych procesów.
- Obieg dokumentów – aplikacja umożliwia dokonywanie ewidencji dokumentów oraz sprawuje pełen monitoring pism zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych.
- Obieg faktur – program usprawniający przepływ informacji. Mechanizmy przeszukują bazy danych, pobierając z nich faktury, rejestrują faktury kosztowe, segregują je i przekazują do dalszego obiegu. Zatwierdzone dokumenty są przekazywane do zapłaty.
- Rejestracja umów – aplikacja tworząca elektroniczną bazę umów podpisywanych z klientami.
- Wnioski urlopowe – aplikacja pozwalająca dokonywać elektronicznego wypełniania i uzgadniania warunków wniosków urlopowych wraz z ich akceptacją. Dzięki aplikacji proces wydawania dokumentów stał się szybki i efektywny.
- Intranet – moduł stanowiący zaplecze informacyjne dla pracowników. Usprawnia on komunikację oraz przesyłanie informacji pomiędzy pracownikami oraz działami danej firmy.
- Blog – moduł umożliwiający redagowanie i administrowanie treściami przez uprawnionego do tego pracownika.
- Kalendarz – aplikacja pozwalająca na organizację pracy wewnątrz przedsiębiorstwa. Każdy z pracowników może mieć przydzielony dostęp do zarządzania organizatorem zadań.
- Wiki – moduł umożliwiający współtworzenie intranetu przez pracownika.
Oszczędź czas i papier – wdroż system elektronicznego obiegu dokumentów już dziś!
Dowiedz się więcej o Asiston EOD!Poniżej przedstawiamy korzyści płynące z zastosowania naszego rozwiązania w przedsiębiorstwie.
- usystematyzowanie wszystkich dokumentów w jednym miejscu, co zapewnia szybki dostęp do nich,
- skuteczne kontrolowanie przepływu informacji w firmie i ustalanie własnych procedur przepływu,
- przyspieszenie procesów biznesowych w przedsiębiorstwie,
- możliwość łatwego, zautomatyzowanego rozdzielenia zadań dla poszczególnych działów i pracowników,
- ograniczenie do minimum potrzeby drukowania dokumentacji papierowej,
- pełny monitoring przebiegu każdego zleconego zadania,
- krótki czas obiegu dokumentów wraz z pozyskiwaniem akceptacji i podpisów,
- kontrola kosztów wraz z analizą miejsca powstawania kosztów,
- zmniejszenie kosztów administracyjnych.
Nowoczesny system Elektronicznego Obiegu Dokumentów to rozwiązanie dające duże wsparcie firmie. Rozwiązanie skierowane jest zarówno do małych jak i średnich przedsiębiorstw. Firma, która podejmie decyzję o zakupie oraz wdrożeniu systemu, pozbędzie się problemów związanych z brakiem odpowiedniej komunikacji w firmie oraz błędami w procesach administracyjnych.
Najpopularniejsze wpisy
5 wyzwań kierownika magazynu
Zarządzanie magazynem jest kluczowym procesem, który nie tylko wymaga precyzji…
Co oznacza Cyfrowy Paszport Produktu…
UE zamierza wprowadzić mechanizm elektronicznych dokumentów, który pozwoli użytkownikom śledzić…
9 kroków do skutecznego wdrożenia…
Odkryj kluczowe kroki, które zapewnią efektywne wdrożenie systemu zarządzania magazynem…
Bezpieczeństwo w magazynie
Bezpieczeństwo w magazynie to podstawa działalności każdej firmy logistycznej. Zagrożenia…
Zobacz nasze realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107