Platformy B2B, czyli systemy wspomagające obsługę hurtowej sprzedaży internetowej.
Sprzedaż dóbr i usług wpływa na dobrą lub złą funkcjonalność naszej gospodarki. Chcąc, aby cały system działał płynnie i przynosił zyski, należy otworzyć się na nowe technologie, które stworzą znakomite warunki do optymalizacji całego procesu sprzedaży. Najlepiej obrazuje to system B2B, który poprzez automatyzację działań sprzedażowych, pozwala unikać błędów i skutecznie realizować zamówienia. Platforma Asiston B2B umożliwia sprawny przepływ danych i dokumentów, zarówno wewnątrz organizacji, jak i między niezależnymi podmiotami. Zapewniamy także pełną integrację z popularnymi programami sprzedażowymi i księgowymi.
Platforma B2B – co to jest?
Zanim przejdziemy do platformy B2B, warto wyjaśnić, czym właściwie jest samo B2B.
B2B, czyli business to business to skrót, który oznacza transakcje pomiędzy klientami biznesowymi. Jest to związek relacji na drodze prowadzonych rozmów i podejmowanej współpracy. Mogą w nim uczestniczyć dwie lub większa ilość firm. W celu optymalizacji działań, zmniejszenia kosztów i uproszczenia całego procesu, wiele przedsiębiorstw decyduje się na inwestycję w platformę B2B.
Platforma B2B jest systemem informatycznym, który usprawnia firmom zarządzanie całym procesem sprzedażowym. Dzięki niemu można znacznie ułatwić przepływ informacji, zautomatyzować wszelkie działania oraz zintegrować go z innymi systemami. Platforma B2B obejmuje cały szereg zadań związanych ze sprzedażą. Należeć do nich będą m.in.: przygotowanie ofert, zamówień, zatwierdzanie ich, realizacja transakcji, tworzenie dokumentacji oraz wszelkie działania marketingowe.
Platforma B2B jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla unowocześnienia procesów biznesowych. Oparte na Internecie i mediach elektronicznych koneksje pomiędzy podmiotami gospodarczymi, będą wartością dodatnią dla ich współpracy.
Asiston B2B to platforma wspomagająca obsługę hurtowej sprzedaży internetowej, co pozwala na synchronizację w czasie rzeczywistym danych dotyczących:
- Produktów wraz z ich opisem, zdjęciem i parametrami,
- Dostępności towarów w magazynach (obsługa kilku magazynów równocześnie),
- Kontrahentów i przypisanej do nich polityki cenowej i rabatowej oraz rozrachunków (salda, możliwość pobrania e-faktur),
- Zamówień złożonych w systemie i statusu ich realizacji
Nasze oprogramowanie posiada w standardzie wszystkie funkcjonalności aplikacji dostępnych na rynku – takie jak prezentacja oferty, nadzór nad stanami magazynowymi, obsługa zamówień i reklamacji, weryfikacja statusu zleceń, integracja z płatnościami online czy elektroniczny obieg dokumentów. Z największą troską projektowaliśmy każdy mechanizm i narzędzie, dbając o to, aby były proste i intuicyjne w obsłudze. Wiemy jak ważne dla naszych klientów są wygodne i szybkie rozwiązania. Jesteśmy zdania, że technologia powinna wspierać, a nie utrudniać codzienną pracę.
Nasze doświadczenie
Od lat realizujemy zróżnicowane zadania dla firm z różnych sektorów rynku. Każdy projekt pozwalał nam coraz lepiej poznawać specyfikę klientów – ich możliwości i potrzeby. Dzięki tej wiedzy, mogliśmy przygotować rozwiązanie dopasowane do ich oczekiwań – jednocześnie kompleksowe i elastyczne.
Usprawnij hurtową sprzedaż internetową w Twoim przedsiębiorstwie!
Dowiedz się więcej o Asiston B2B!Zapewniamy wsparcie
Asiston B2B to nowoczesna aplikacja ułatwiająca obsługę hurtowej sprzedaży internetowej oraz pozwalająca na pełną integrację z popularnymi programami sprzedażowymi i księgowymi. Umożliwia sprawny przepływ danych i dokumentów, zarówno wewnątrz organizacji, jak i między niezależnymi podmiotami. A nie od dziś wiadomo, że czas i szybkość działania odgrywa ogromną rolę we współczesnym biznesie.
Wyjątkowość platformy
Prawdziwa siła Asiston B2B leży w unikatowych, dedykowanych rozwiązaniach, modułach i mechanizmach, które czynią z niego potężny system, usprawniający realizację nawet najbardziej wymagających zadań.
Mobilność
Wszystkie funkcjonalności systemu są także dostępne z poziomu dedykowanej aplikacji mobilnej. Asiston B2B pozwala zachować pełną kontrolę realizacji zadań, bez względu na czas i miejsce, umożliwiając błyskawiczną reakcję na potrzeby klientów.
Modułowość
Platforma wyposażona jest w zestaw modułów, pozwalających na integrację systemów informatycznych, współpracujących ze sobą podmiotów gospodarczych. Ułatwia to swobodny przepływ informacji i efektywniejszą współpracę pomiędzy nimi. Platforma umożliwia stworzenie interfejsu użytkownika, który przypomina zwykły sklep internetowy, co przyczynia się do nawiązywania współpracy z nowymi kontrahentami.
System B2B to przede wszystkim niezwykła wygoda i szybkość realizacji zamówień, czyli główny atut e-commerce. Bez zaawansowanej technologii i zastosowania nowoczesnych narzędzi sprzedażowych, nie mamy co myśleć o sukcesie. Jednym z nich jest system B2B, który oferuje wiele korzyści. Przedstawmy je sobie:
- System B2B ułatwia kontakty między firmami, poprzez dostępny terminarz spotkań, bazę klientów czy historie rozmów,
- Oferuje szeroki dostęp do aktualizowanej oferty sprzedażowej, katalogów i systemów realizacji zamówień,
- Zapewnia stałą kontrolę procesu zakupowego,
- Może być zintegrowany z innymi systemami funkcjonującymi w firmie (logistycznymi, płatniczymi, magazynowymi itp.), co będzie znaczące dla płynności sprzedaży,
- System B2B umożliwia składanie zamówień siedem dni w tygodniu przez całą dobę,
- Pozwala tworzyć indywidualne oferty i promocje dla klientów, biorąc pod uwagę ich aktywność i potrzeby,
System B2B generuje zyski dla firmy poprzez redukcję kosztów, wzrost sprzedaży i oszczędność czasu. Usprawnia płatność i stały dostęp do oferty sprzedażowej, co jest podstawą w dzisiejszym świecie biznesowym. Dlatego nie może go zabraknąć przy obsłudze sprzedaży internetowej.
Platforma B2B to także obsługa hurtowej sprzedaży internetowej. Wszystkie wymienione zalety systemu, wpisują się idealnie w profil tego typu działalności. Dzięki szybkiej obsługi transakcji i przejrzystości oferty, wszelkie działania mogą być prowadzone na najwyższym poziomie. Warto zwrócić tu uwagę na platformę Asiston B2B wspomagająca obsługę hurtowej sprzedaży internetowej. Pozwala ona w bieżącym czasie synchronizować dane dotyczące, produktów, dostępności towarów, kontrahentów oraz zamówień. Zapewnia również pełną integrację z popularnymi programami sprzedażowymi i księgowymi. Funkcjonalność platformy Asiston B2B jest także dostępna z poziomu aplikacji mobilnej.
Platforma B2B jest znakomitym systemem wspierającym sprzedaż na każdym etapie. To doskonałe narzędzie do obsługi hurtowni internetowej. Dobra współpraca z podmiotami, gospodarczymi, szybkość, płynność i realny zyski, to cechy systemu B2B, dlatego warto wziąć go pod uwagę w swojej działalności.
Najpopularniejsze wpisy
5 wyzwań kierownika magazynu
Zarządzanie magazynem jest kluczowym procesem, który nie tylko wymaga precyzji…
Co oznacza Cyfrowy Paszport Produktu…
UE zamierza wprowadzić mechanizm elektronicznych dokumentów, który pozwoli użytkownikom śledzić…
9 kroków do skutecznego wdrożenia…
Odkryj kluczowe kroki, które zapewnią efektywne wdrożenie systemu zarządzania magazynem…
Bezpieczeństwo w magazynie
Bezpieczeństwo w magazynie to podstawa działalności każdej firmy logistycznej. Zagrożenia…
Zobacz nasze realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107