WMS – APLIKACJA USPRAWNIAJĄCA PROCESY MAGAZYNOWE
Nowoczesna aplikacja pozwalająca usprawniać procesy magazynowe!
Przedstawiamy możliwości zastosowania oraz korzyści aplikacji usprawniającej procesy magazynowe w przedsiębiorstwie.
Firma Asiston posiada w swojej ofercie produkty znanych polskich producentów: Insert, Navireo, Insoft czy Comarch. Oprócz dystrybucji gotowych rozwiązań, tworzymy także autorskie projekty. Dzisiaj przedstawiamy aplikację usprawniającą procesy magazynowe.
Asiston WMS to nowoczesna aplikacja pozwalająca usprawniać procesy magazynowe.
W poniższym artykule przedstawimy moduły, możliwości zastosowania oraz korzyści aplikacji usprawniającej procesy magazynowe – Asiston WMS. Opisy pozostałych produktów znajdują się na naszej stronie internetowej.
Asiston WMS to nowoczesna aplikacja pozwalająca usprawniać procesy magazynowe. Została przygotowana jako dodatek do programów Subiekt GT i Subiekt Nexo. Uzupełnieniem programu jest aplikacja mobilna na kolektory danych. Program składa się z modułów odpowiedzialnych za obsługę poszczególnych procesów.
Chcesz zoptymalizować procesy logistyki magazynowej?
Dowiedz się więcej o Asiston WMS!1. Zarządzanie magazynem:
- Magazyn – zawiera listę składowanych produktów, umożliwia sprawne przeglądanie i wyszukiwanie według ich kategorii. Tworzone są zlecenia wydawania i przyjmowania towarów. System pozwala generować etykiety z kodami kreskowymi
- Podgląd – aplikacja pozwala na podgląd rozłożenia produktów. Widok ogólny jest planem magazynu, gdzie kolorami zaznaczone są zapełnienia regałów. Widok szczegółowy to poziomy segmentu z gniazdami i miejscami paletowymi
- Raporty – program dostarcza informacje dotyczące przyjęć, wydań i przesunięć towaru
- Czytnik kodów kreskowych – pozwala na komunikację pomiędzy kolektorami danych a aplikacją główną. Wysyła i odbiera zlecenia wydań i przyjęć towaru, oraz aktualizuje rozmieszczenie produktów w magazynie
2. Obsługa skupu:
- Rejestracja towarów – aplikacja umożliwia tworzenie kart produktów, zawierających dane kontrahenta, przyjęć, ilości towarów i wykorzystanych. Na podstawie zapisanych danych generowane są kody kreskowe oraz etykiety
- Magazyn opakowań – pozwala na zarządzanie posiadanymi opakowaniami oraz prowadzeniem ewidencji wypożyczeń i zwrotów
- Integracja z wagami – aplikacja jest integrowana ze sprzętem wagowym, pozwala na skrócenie procesu uzupełniania karty produktu. Waga towaru jest odczytywana z urządzania, a następnie pomniejszana o ciężar opakowania
- Raporty i zamówienia – system generuje dokumenty PZ, WZ, raporty ilościowe i jakościowe produktów, raporty narastające konkretnego towaru i kontrahenta oraz bilanse wypożyczeń i zwrotów opakowań
3. Kontrola wydań magazynowych:
- Przyjęcie towaru – tworzona jest karta przyjęcia towaru poprzez wybranie kategorii produktu, następnie skanując kody kreskowe przypisuje do niej odpowiednie towary. Po uzupełnieniu informacji, plik jest eksportowany do Subiekta
- Składanie zamówień – dział zamówień tworzy dokument zawierający wykaz produktów wraz z przypisanymi do nich kodami kreskowymi. Informacja o nowym zleceniu trafia bezpośrednio na czytniki kodów używane w magazynie
- Wydanie magazynowe – aplikacja umożliwia zlokalizowanie i zeskanowanie kodów kreskowych na zamówionych produktach. W ten sposób można zamknąć zlecenie. Po kompletacji pojawia się powiadomienie w Subiekcie
- Dystrybucja faktur – program usprawniający przepływ informacji. Mechanizmy przeszukują bazy danych, pobierając z nich faktury, segregują je i umożliwiają przekazanie do dalszego obiegu. Zatwierdzone dokumenty są wysyłane do adresatów
Najpopularniejsze wpisy
5 wyzwań kierownika magazynu
Zarządzanie magazynem jest kluczowym procesem, który nie tylko wymaga precyzji…
Co oznacza Cyfrowy Paszport Produktu…
UE zamierza wprowadzić mechanizm elektronicznych dokumentów, który pozwoli użytkownikom śledzić…
9 kroków do skutecznego wdrożenia…
Odkryj kluczowe kroki, które zapewnią efektywne wdrożenie systemu zarządzania magazynem…
Bezpieczeństwo w magazynie
Bezpieczeństwo w magazynie to podstawa działalności każdej firmy logistycznej. Zagrożenia…
Zobacz nasze realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Dla naszego Klienta – hurtowni podzespołów elektronicznych Micros – stworzyliśmy skalowalną i intuicyjną platformę sprzedaży B2B, którą wyposażyliśmy w system filtrów, moduł negocjacji oraz wiele innych nowoczesnych rozwiązań.
W ramach naszej realizacji dla FotoGift4u przygotowaliśmy oparty o narzędzia Asiston WMS i Asiston Produkcja, zintegrowany system pozwalający na automatyzację procesów magazynowych i produkcyjnych.
W ramach naszej realizacji dla firmy PESTAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów. System Asiston EOD wyposażyliśmy także w dopasowane do potrzeb organizacji funkcjonalności, które pozwoliły na usprawnienie kluczowych procesów biznesowych.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107