Systemy CRM. Dbanie o relacje z klientami na każdym etapie współpracy.
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) jest technologią do zarządzania wszystkimi relacjami i interakcjami firmy z obecnymi klientami i potencjalnymi klientami. Cel jest prosty: poprawa relacji biznesowych po to, aby rozwijać swoją firmę. System CRM pomaga firmom pozostać w kontakcie z klientami, usprawnić procesy i poprawić rentowność. Jeśli indywidualne podejście do klienta jest wpisane w standardy obsługi Twoich klientów, wykorzystywanie narzędzi CRM również powinno być standardem pracy działu obsługi klienta w Twojej firmie.
Zadowolony klient to najlepsza reklama dla Twojej firmy. Dlatego tak ważne są dobre relacje z klientami oraz odpowiednia jakość obsługi klienta na każdym etapie współpracy – począwszy od pierwszego zapytania, skończywszy na końcowym rozliczeniu. Również w późniejszym czasie nie warto bagatelizować wagi dobrych relacji z klientem. W zarządzaniu relacjami z klientami Twojej firmie pomocny będzie profesjonalny system CRM.
Jeśli indywidualne podejście do klienta jest wpisane w standardy obsługi Twoich klientów, wykorzystywanie narzędzi CRM również powinno być standardem pracy działu obsługi klienta w Twojej firmie. Rozwiązania CRM umożliwiają tworzenie grup klientów i zarządzanie nie tylko danymi kontaktowymi, ale także dotychczasową historią z klientem. Dzięki niemu szybko sprawdzisz, na jakim etapie zakończył się ostatni kontakt, a także zaplanować dla wybranych klientów specjalne oferty.
Podnieś jakość obsługi klientów Twojej firmy
System CRM to – jak sama nazwa mówi – rozwiązanie przeznaczone do zarządzania relacjami z klientami. Jeśli chcesz poprawić kontakt z klientami Twojej firmy i podnieść jakość ich usługi, powinieneś koniecznie zacząć od wdrożenia dobrego rozwiązania CRM.
Rozwiązanie CRM pomaga skoncentrować się na relacjach organizacji z poszczególnymi osobami — w tym klientami, usługobiorcami, współpracownikami lub dostawcami — przez cały cykl życia z nimi, w tym znajdować nowych klientów czy zapewnić wsparcie i dodatkowe usługi w całej relacji.
Kontroluj zadowolenie klientów Twojej firmy
Zarządzając z jednego narzędzia bazą klientów, możesz łatwo kontrolować realizowane zamówienia, a także dbać o ich zadowolenie. System CRM ułatwi Ci zarządzanie reklamacjami i dopilnowanie, aby każdy klient w ostatecznym rozrachunku był zadowolony. Ponadto, rozwiązania CRM to cenne narzędzie w organizowaniu działań posprzedażowych (m.in. planowanie wysyłki upominków świątecznych).
Zarządzaj komunikacją z klientami
Rozwiązania CRM to najlepsza metoda zarządzania korespondencją z klientami. Na każdym etapie – począwszy od zapytania, poprzez przesłanie oferty, skończywszy na zrealizowaniu zamówienia, rozliczenia i zbieraniu opinii od klientów – możesz zarządzać komunikacją z klientem. Przykładowo, możesz zaplanować termin przesłania oferty w odpowiedzi na zapytanie klienta.
Chociaż systemy CRM były tradycyjnie używane jako narzędzia sprzedaży i marketingu to obsługa klienta i wsparcie jest rosnącym segmentem CRM i kluczowym elementem w zarządzaniu całościowymi relacjami z klientami. Dzisiejszy klient może zgłosić problem w jednym kanale, a następnie przełączyć się na e-mail lub telefon, aby rozwiązać go na osobności. Platforma CRM umożliwia zarządzanie zapytaniami w wielu kanałach bez utraty kontroli.
Usprawnij hurtową sprzedaż internetową w Twoim przedsiębiorstwie!
Dowiedz się więcej o Asiston B2B!Program wspomagający działania handlowe
Insert Gestor GT
Program został zaprojektowany z myślą o zarządzaniu relacjami z Klientami oraz oszczędności czasu przy zapewnieniu skuteczności i niewielkim nakładzie pracy. Insert Gestor GT wspiera różnego rodzaju działania handlowe, dzięki jego wszechstronności i elastyczności, program może zostać wykorzystany do firm o dowolnej specjalizacji. Program Gestor GT stanowi część linii Insert GT, zawierającego programy: Subiekt GT, Gratyfikant GT oraz Rewizor GT. Program został opracowany tak, aby zaoszczędzić czas oraz zapewnić skuteczność przy niewielkim nakładzie pracy.
Najważniejsze zalety programu:
- dostęp do wszelkich informacji o klientach,
- kalendarz ukazujący zadania do wykonania, terminy oraz czynności, z funkcją przypominania,
- moduł poczty elektronicznej, możliwość tworzenia zbiorczych wiadomości
- system notatek,
- biblioteka dokumentów,
- obsługa walut,
- dostosowywanie wydruków do własnych potrzeb, (własne pola, pasek szybkiego dodawania obiektów),
- możliwość przeglądania historii kontaktów z klientami.
Przyciągaj klientów do Twojej firmy
Zarządzając bazą klientów, zwłaszcza tych potencjalnych, możesz zaplanować działania marketingowe, które przyciągną ich do Twojej firmy na stałe. Informacje na temat rabatów, okresowych promocji mogą z powodzeniem zachęcić klientów do skorzystania z Twojej oferty. Zaawansowane systemy CRM posiadają funkcjonalności, które są pomocne tego typu działaniach.
Utrzymaj klientów przy Twojej firmie
Przyciągnięcie klienta do firmy to połowa sukcesu. Równie ważne jest zbudowanie jego lojalności i utrzymanie go przy firmie. Jak tego dokonać? Oczywiście dbając o regularny kontakt z klientem i sukcesywne przesyłanie informacji na temat interesujących go produktów i usług (w tym specjalnych rabatów). System CRM również w zakresie utrzymania klienta jest bardzo pomocny.
Nowa generacja CRM idzie o krok dalej: wbudowana inteligencja i sztuczna inteligencja pozwalają automatyzować zadania administracyjne, takie jak wprowadzanie danych i kierowanie zgłoszeń lub spraw serwisowych, dzięki czemu można zaoszczędzić czas na bardziej wartościowe czynności. Automatycznie generowane statystyki pomagają lepiej zrozumieć klientów, a nawet przewidzieć, jak będą się czuć i działać, dzięki czemu pozwalają przygotować właściwy kontakt. AI pomaga również znaleźć możliwości, które mogą być ukryte w danych biznesowych.
Najpopularniejsze wpisy
5 wyzwań kierownika magazynu
Zarządzanie magazynem jest kluczowym procesem, który nie tylko wymaga precyzji…
Co oznacza Cyfrowy Paszport Produktu…
UE zamierza wprowadzić mechanizm elektronicznych dokumentów, który pozwoli użytkownikom śledzić…
9 kroków do skutecznego wdrożenia…
Odkryj kluczowe kroki, które zapewnią efektywne wdrożenie systemu zarządzania magazynem…
Bezpieczeństwo w magazynie
Bezpieczeństwo w magazynie to podstawa działalności każdej firmy logistycznej. Zagrożenia…
Zobacz nasze realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107