Konferencja „Lunch z WMS: Optymalizacja operacji magazynowych z perspektywy zrównoważonego rozwoju. WMS i dane w praktyce”
Już 5 czerwca 2025 roku w Hotelu Rzeszów odbędzie się pierwsza edycja konferencji Lunch z WMS, poświęcona nowoczesnym technologiom wspierającym zrównoważony rozwój w logistyce. Organizatorem wydarzenia jest firma Asiston, która zaprasza wszystkich zainteresowanych innowacyjnymi rozwiązaniami w obszarze systemów WMS i odpowiedzialnego zarządzania magazynami.

Konferencja „Lunch z WMS: Optymalizacja operacji magazynowych z perspektywy zrównoważonego rozwoju. WMS i dane w praktyce”
Już 5 czerwca 2025 roku w Hotelu Rzeszów odbędzie się pierwsza edycja konferencji Lunch z WMS, poświęcona nowoczesnym technologiom wspierającym zrównoważony rozwój w logistyce. Organizatorem wydarzenia jest firma Asiston, która zaprasza wszystkich zainteresowanych innowacyjnymi rozwiązaniami w obszarze systemów WMS i odpowiedzialnego zarządzania magazynami.
Lunch z WMS – program wydarzenia
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji Lunchu z WMS jest:
„Optymalizacja operacji magazynowych z perspektywy zrównoważonego rozwoju. WMS i dane w praktyce”.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak wykorzystać nowoczesny system WMS, MES i PIM. Poznają też potencjał sztucznej inteligencji w celu automatyzacji procesów, optymalizacji pracy magazynów i efektywnego zarządzania danymi. To konkretna dawka wiedzy dla firm, które chcą rozwijać się szybciej, efektywniej i bardziej odpowiedzialnie – z myślą o środowisku.
W programie znajdą się inspirujące prelekcje o WMS, prezentacje case studies oraz praktyczne przykłady wdrożeń. Eksperci z różnych dziedzin logistyki i nowoczesnych technologii podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, motywując do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w codziennej działalności.
Chcesz poznać tajniki zarządzania produkcją?
ZAPISZ SIĘ NA LUNCH Z WMS!Konferencja o WMS to doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów, wymiany doświadczeń oraz zdobycia praktycznej wiedzy – zarówno dla ekspertów branżowych, jak i lokalnych przedsiębiorców.
- Miejsce wydarzenia: HOTEL RZESZÓW, Al. J. Piłsudskiego 44, 35 – 001 Rzeszów
- Godziny: 9:00–16:00
- Szczegóły i rejestracja: lunchzwms.pl
- Kontakt dla mediów: info@asiston.pl
Nie przegap tej okazji! Zarejestruj się już dziś i dołącz do wydarzenia, które może realnie wpłynąć na przyszłość Twojego biznesu.
Najpopularniejsze wpisy

9 kroków do skutecznego wdrożenia…
Odkryj kluczowe kroki, które zapewnią efektywne wdrożenie systemu zarządzania magazynem…

Czy wdrożenie systemów WMS może…
Jednym z kluczowych narzędzi wspierających te działania jest system WMS,…

5 kluczowych korzyści z wdrożenia…
Dynamiczny rozwój branży logistycznej i rosnące wymagania klientów wymuszają na…

Czy WMS może wspierać śledzenie…
System WMS to kluczowe narzędzie usprawniające zarządzanie magazynem, które nie…
Najpopularniejsze wpisy

9 kroków do skutecznego wdrożenia WMS

Czy wdrożenie systemów WMS może znacząco ograniczyć marnowanie surowców i produktów w magazynach, wspierając cele GOZ?

5 kluczowych korzyści z wdrożenia systemu WMS w 2025 roku

Czy WMS może wspierać śledzenie cyklu życia produktów i surowców w kontekście GOZ, umożliwiając ich recykling i ponowne wykorzystanie?
Zobacz nasze realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Dla firmy Ekolhouse zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesną platformę sprzedażową Asiston B2B, która pomogła w usprawnieniu kontaktu z kontrahentami i zapewniła wiele dodatkowych udogodnień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Dla firmy ART-MAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B, która pomogła usprawnić zarządzanie procesami i umożliwiła dalszy dynamiczny rozwój organizacji.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy wyposażony w rozbudowany moduł pism przychodzących i wychodzących system elektronicznego obiegu dokumentów, który pozwolił na automatyzację procesów finansowych w firmie Pyzak.
W ramach realizacji dla firmy Paxer zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zintegrowaną z Subiektem Nexo i Przelewy24 internetową hurtownię B2B, która usprawniła proces zarządzania cenami produktów.
Dla naszego Klienta – hurtowni podzespołów elektronicznych Micros – stworzyliśmy skalowalną i intuicyjną platformę sprzedaży B2B, którą wyposażyliśmy w system filtrów, moduł negocjacji oraz wiele innych nowoczesnych rozwiązań.
W ramach naszej realizacji dla FotoGift4u przygotowaliśmy oparty o narzędzia Asiston WMS i Asiston Produkcja, zintegrowany system pozwalający na automatyzację procesów magazynowych i produkcyjnych.
W ramach naszej realizacji dla firmy PESTAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów. System Asiston EOD wyposażyliśmy także w dopasowane do potrzeb organizacji funkcjonalności, które pozwoliły na usprawnienie kluczowych procesów biznesowych.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem systemu w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107