Zapraszamy na bezpłatne wydarzenie pt. „Optymalizacja łańcucha dostaw: Jak zredukować koszty i zwiększyć wydajność od prognozy po dostawę”, które odbędzie się 10 października o godz. 12.00.
W Asiston doskonale rozumiemy wyzwania, z którymi mierzą się firmy zarządzające łańcuchem dostaw, dlatego postanowiliśmy zorganizować to wydarzenie, aby odpowiedzieć na Twoje potrzeby.
Podczas webinaru Zbigniew Rusinek z firmy GS1 poprowadzi debatę, w której eksperci Jakub Barański, reprezentujący Asiston i Maciej Kowalik z Smartstock opowiedzą, jak WMS i prognozowanie popytu mogą zoptymalizować kluczowe procesy w zarządzaniu zapasami.
Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?
- Dowiesz się, jak zaawansowane systemy prognozowania i WMS mogą rozwiązać codzienne problemy związane z zarządzaniem magazynem i zapasami.
- Nauczysz się, jak skutecznie planować dostawy, zarządzać zapasami i integrować WMS z systemem ERP, aby poprawić wydajność i kontrolować koszty.
- Zobaczysz, jak optymalizacja procesów logistycznych może skrócić czas realizacji zamówień i poprawić jakość obsługi klienta.
- Poznasz rozwiązania problemów, takich jak brak możliwości monitorowania procesów w czasie rzeczywistym czy trudności z prognozowaniem popytu.
Kto powinien wziąć udział w wydarzeniu?
Webinar jest przeznaczony dla właścicieli firm, dyrektorów operacyjnych, kierowników logistyki i magazynów, a także specjalistów ds. zarządzania zapasami, którzy chcą wnieść zarządzanie łańcuchem dostaw na wyższy poziom. Zapraszamy również specjalistów ds. lean, jakości oraz wszystkich, którzy dążą do optymalizacji procesów w swoich organizacjach.
Dołącz do nas i przyspiesz zarządzanie łańcuchem dostaw lub przekaż zaproszenie osobom odpowiedzialnym za ten obszar w Twojej firmie.
Poznaj prowadzących…
- Zbigniew Rusinek – Menedżer ds. wdrożeń branżowych w GS1, który poprowadzi debatę i omówi najważniejsze aspekty zarządzania łańcuchem dostaw.
- Jakub Barański – Ekspert ds. zarządzania logistyką magazynową w Asiston, przedstawi, jak systemy WMS mogą usprawnić procesy magazynowe.
- Maciej Kowalik – Specjalista od prognozowania procesów produkcyjnych w Smartstock, opowie, jak precyzyjne prognozowanie popytu wpływa na redukcję kosztów.
Nie przegap okazji, aby podnieść poziom zarządzania łańcuchem dostaw!
Liczba miejsc na webinarze jest mocno ograniczona, dlatego nie warto zwlekać i już teraz wypełnić krótki formularz zapisu.
Serdecznie zapraszamy!
Zespół Asiston
Najpopularniejsze wpisy
5 wyzwań kierownika magazynu
Zarządzanie magazynem jest kluczowym procesem, który nie tylko wymaga precyzji…
Co oznacza Cyfrowy Paszport Produktu…
UE zamierza wprowadzić mechanizm elektronicznych dokumentów, który pozwoli użytkownikom śledzić…
9 kroków do skutecznego wdrożenia…
Odkryj kluczowe kroki, które zapewnią efektywne wdrożenie systemu zarządzania magazynem…
Bezpieczeństwo w magazynie
Bezpieczeństwo w magazynie to podstawa działalności każdej firmy logistycznej. Zagrożenia…
Zobacz nasze realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem systemu w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107