Współpraca Asiston z WSIiZ
Umowa o współpracy między Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania a firmą Asiston została podpisana w siedzibie WSIiZ w dniu 27 kwietnia br.
Ze strony uczelni porozumienie podpisał Rektor WSIiZ – dr hab. Andrzej Rozmus, prof. WSIiZ, a ze strony Asiston – Prezes Zarządu, Robert Gozdek.

Udostępnienie narzędzi informatycznych dla studentów kierunku Logistyka w ramach określonych zajęć specjalnościowych, udział specjalistów firmy Asiston w przeglądzie i aktualizacji efektów kształcenia oraz programów studiów na kierunku Logistyka, a także wsparcie działalności Logistycznego Koła Naukowego LOGIKON – to główne założenia umowy o współpracy podpisanej między władzami Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz firmą Asiston.

- udostępnianie narzędzi informatycznych dla studentów kierunku Logistyka w ramach określonych zajęć specjalnościowych prowadzonych przez pracowników firmy Asiston,
- udział specjalistów firmy Asiston w przeglądzie oraz aktualizacji efektów kształcenia i programów studiów na kierunku Logistyka,
- możliwość prowadzenia przez specjalistów firmy wybranych szkoleń lub wykładów otwartych w ramach cyklu spotkań „Firmy i osobowości Logistyki”,
- wsparcie działalności Logistycznego Koła Naukowego LOGIKON,
- organizacja wspólnych przedsięwzięć,
- przyjmowanie przez firmę na praktyki studentów Uczelni,
- współpraca z Biurem Karier w celu informowania o ofertach pracy oraz wypracowania ścieżek kariery w Asiston przez absolwentów kierunku Logistyka WSIZ Rzeszów,
- prowadzenie wybranych działań promocyjnych.
Zobacz nasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
W ramach realizowanego projektu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107