Jakie możliwości dla przedsiębiorstwa daje system Navireo?
Dlaczego coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw decyduje się na wdrożenie właśnie tego systemu? Przedstawiamy korzyści i zalety implementacji systemu klasy ERP.
Navireo to łatwy w obsłudze system klasy ERP. Przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które poszukują nowoczesnego i niezawodnego narzędzia usprawniającego działalność firmy.
Dlaczego coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw decyduje się na wdrożenie właśnie tego systemu?
- umożliwia elastyczne zarządzanie cenami, upustami i przecenami,
- umożliwia automatyczne przygotowanie planu produkcyjnego poprzez rejestrację zamówień,
- zapewnia wydruk etykiet na poszczególne asortymenty, także na opakowania zbiorcze,
- pozwala szybko naliczyć i wydrukować zestawienie asortymentowe na dany dzień dla produkcji,
- dzięki modułowej budowie nie ma konieczności wdrażania całego systemu,
- informacje dotyczące zestawień asortymentowych mogą być wielokrotnie aktualizowane,
Umożliwiają analizę efektywności:
- poszczególnych działów firmy,
- punktów sprzedaży,
- linii produkcyjnych,
- partii produktów.
- automatycznie generuje dowody dostaw, WZ albo zamówień dla wielu klientów jednocześnie, z uwzględnieniem dni tygodnia,
- posiada przejrzysty, intuicyjny i łatwy w obsłudze interfejs,
- daje możliwość rozbudowy o indywidualne potrzeby klienta.
Najpopularniejsze wpisy
5 wyzwań kierownika magazynu
Zarządzanie magazynem jest kluczowym procesem, który nie tylko wymaga precyzji…
Co oznacza Cyfrowy Paszport Produktu…
UE zamierza wprowadzić mechanizm elektronicznych dokumentów, który pozwoli użytkownikom śledzić…
9 kroków do skutecznego wdrożenia…
Odkryj kluczowe kroki, które zapewnią efektywne wdrożenie systemu zarządzania magazynem…
Bezpieczeństwo w magazynie
Bezpieczeństwo w magazynie to podstawa działalności każdej firmy logistycznej. Zagrożenia…
Zobacz nasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107