Sieć sprzedaży

Systemy do zarządzania siecią i punktami sprzedaży

W celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej, należy zastosować w organizacji firmy najnowsze rozwiązania informatyczne wyspecjalizowane i skierowane dla branży handlu detalicznego.

Systemy sprzedażowe wspierające handel

Rynek sprzedaży detalicznej notuje wzrosty z roku na rok. Coraz mniejsze znaczenie w rynku mają mali, pojedynczy sprzedawcy, natomiast rośnie udział dużych sieci sklepowych. Prowadząc sieć sklepów trzeba zmierzyć się z ogromnym wyzwaniem logistycznym, a także marketingowym. Z kolei, w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej, koniecznie trzeba zastosować w organizacji firmy najnowsze rozwiązania wyspecjalizowane dla branży handlu detalicznego.

Narzędzia do zarządzania sieciami sprzedaży

Jakie rozwiązania najlepiej sprawdzą się w Twojej firmie? W tym pomogą nasi specjaliści, którzy po dokładnej analizie organizacji sklepu (w tym również magazynu) wskażą punkty organizacyjne warte poprawienia. Dodatkowo, wskażemy rozwiązania usprawnienia ww. punktów organizacyjnych. 

Wspierane obszary sieci sprzedaży

  • zarządzanie asortymentem (w tym w przypadku branży odzieżowej – narzędzia wyszukiwania po kolorze i rozmiarze)
  • zarządzanie produktem FMCG
  • zarządzanie towarami nierotującymi
  • identyfikacja towaru po kodach kreskowych
  • zarządzania cennikami
  • zarządzanie dostawcami
  • zarządzania personelem
  • raportowanie sprzedaży, w tym rozliczanie sprzedaży, naliczanie prowizji, weryfikacja dokumentów oraz zapasów produktów w sieci sprzedażowej, raporty koszykowe, analiza koszykowa
  • integracja systemów handlowych, magazynowych z systemami księgowymi
  • konwersja formatów dokumentów elektronicznych
  • system elektronicznych etykiet cenowych

Sprzęt usprawniający funkcjonowanie sklepu

  • Wagi etykietujące, współpracujące z wewnętrznym systemem
  • Liczniki klientów
  • Urządzenia do sprawdzania ceny produktu po kodzie kreskowym
  • Drukarki etykiet

Rozwiązania podnoszące komfort zakupów

  • System do odtwarzania muzyki w sieciach
  • System informacji wizualnej na ekranach monitorów

Programy lojalnościowe obsługujące proces organizacji

  • wydanie i obsługa kart lojalnościowych
  • definiowanie cennika produktów uwzględniając system lojalnościowy
  • tworzenie koszyków dla klientów objętych programem lojalnościowym
  • zbieranie i monitorowanie punktów lojalnościowych
  • serwis internetowy z informacją dla klienta o statusie w programie (np. liczbie punktów)
  • monitorowanie i zarządzanie wydawaniem nagród wręczanych w ramach programu
  • Logo VitaExpress
  • Veggie Fresh
  • Logo ms refrigeration
  • natcom
  • Logo ovs
  • Logo patro
  • Logo premium
  • Logo spar
  • Logo Kalgrup
  • Logo Instytut LW
  • Logo forlight
  • Logo certa