Rozwiązanie dla Twojej firmy – Asiston B2B

Asiston B2B aplikacja, która ułatwia obsługę hurtowej sprzedaży internetowej!

Z największą starannością zaprojektowaliśmy każdy mechanizm i każde narzędzie, dbając aby były proste i intuicyjne w obsłudze.

system b2b

Dzisiaj przedstawiamy naszą kolejną propozycję biznesową. Tym razem Asiston B2B. Jest to aplikacja, która ułatwia obsługę hurtowej sprzedaży internetowej oraz pozwala na pełną integrację z programami sprzedażowymi i księgowymi.

 

Z największą starannością zaprojektowaliśmy każdy mechanizm i każde narzędzie, dbając aby były proste i intuicyjne w obsłudze.

 

Stworzone przez nas oprogramowanie posiada w standardzie wszystkie funkcjonalności aplikacji dostępnych na rynku – takie jak chociażby prezentacja oferty, nadzór nad stanami magazynowymi, obsługa zamówień i reklamacji, weryfikacja statusu zleceń, integracja z płatnościami online czy elektroniczny obieg dokumentów. Z największą troską projektowaliśmy każdy mechanizm i każde narzędzie, dbając aby były proste i intuicyjne w obsłudze.

 

Poniżej przedstawiamy szczegółowe opisy modułów znajdujących się w naszej aplikacji.

Komunikacja:

Live Chat – pozwala na stały kontakt zarówno między pracownikami i kierownikami, jak i z klientami czy kontrahentami. Możliwość zadawania szybkich pytań i otrzymywania odpowiedzi, pozwala pozostawać w stałym kontakcie i na bieżąco wymieniać się informacjami.

 

Newsletter – zapewnia szybką i wygodną komunikację. Za jego pomocą można regularnie informować użytkowników o zmianach w ofercie, promocjach czy innych ważnych wydarzeniach w firmie. Proste w obsłudze narzędzia sprawiają, że przygotowanie profesjonalnych wiadomości, dobór odpowiednich treści, zdjęć czy elementów oferty oraz wysłanie ich do wybranych osób, jest niezwykle intuicyjne.

 

System powiadomień – skraca czas reakcji na zachodzące w obrębie aplikacji wydarzenia. Jeśli pojawi się na przykład nowe zapytanie ofertowe, faktura, dokument, jeśli zamówienie zostanie przygotowane, każdy upoważniony pracownik zostanie o tym natychmiast poinformowany. Dzięki temu będzie mógł przejść do realizacji kolejnych zadań bez zbędnej zwłoki.

 

Obsługa Klienta:

Obsługa techniczna – moduł pozwalający firmie gromadzić i udostępniać specjalistyczne informacje swojemu otoczeniu – pracownikom, kontrahentom, klientom. To przede wszystkim baza wiedzy i eksperckie FAQ, pomagające im rozwiązywać samodzielnie najprostsze problemy i wyjaśniać niejasności. Moduł wyposażony jest także w narzędzia umożliwiające prowadzenie doraźnych konsultacji z ekspertem czy składanie reklamacji.

 

Reklamacje – rozwiązanie pozwala znacznie usprawnić, uporządkować i przyspieszyć procedurę reklamacji, dbając tym samym o satysfakcję klienta i wygodę pracy. Każdy produkt zamawiany przez aplikację otrzymuje własny numer kontrolny oraz datę sprzedaży. Pozostają one w systemie przez cały czas, dzięki czemu w przypadku reklamacji możliwa jest jego szybka identyfikacja, automatyczne przyjęcie zgłoszenia i rozesłanie powiadomień do zaangażowanych osób.

Obsługa zamówień:

Zapytania ofertowe – moduł ten działa na dwóch płaszczyznach, oferując zarówno klientom jak i samej firmie efektywne wsparcie. Klienci mają do dyspozycji przejrzyste i wygodne w obsłudze formularze, do których mogą dodawać produkty z aktualnie dostępnej oferty. W razie potrzeby mogą także uzupełnić zapytanie o towary spoza niej a cały dokument wysłać od razu do odpowiednich osób. Z kolei firma dysponuje elastycznymi narzędziami, pomagającymi pracownikom w szybki sposób przygotować kompleksowe i dedykowane oferty.

 

Rabaty – zaawansowane mechanizmy umożliwiają indywidualne określanie wysokości rabatów na konkretne produkty, grupy produktów lub całe zamówienia, dla wybranych klientów, jednorazowo lub długofalowo. Jednocześnie każda obniżka jest ewidencjonowana w systemie, dając możliwość stałego podglądu historii działań.

 

Moduł inwestycji – system automatycznie i na bieżąco aktualizuje informacje dotyczące dokonanych zakupów i poniesionych kosztów. Dostępna jest także możliwość dokonywania zakupów poza aplikacją, które także są zapisywane w module inwestycji. W ten sposób klienci mają stały podgląd wydatków, historii zamówień oraz czytelnych zestawień danych. Dzięki temu mogą lepiej określić swoje potrzeby i planować przyszłe zakupy.

 

System doboru podwykonawców – funkcja, która ułatwia wybór podwykonawców dla poszczególnych zamówień czy zadań. Opracowany mechanizm pozwala nie tylko monitorować przebieg dotychczasowej współpracy, ale i podpowiada użytkownikowi dobór odpowiednich podwykonawców na podstawie częstotliwości współpracy, a także w oparciu o wystawione im w systemie oceny.

Zarządzanie:

Zarządzanie oddziałami – proponowany moduł wyposażyliśmy w wygodne narzędzia ułatwiające koordynację pracy oddalonych od siebie jednostek. Za jego pomocą można szybko zweryfikować stany magazynowe, efektywność sprzedaży, historię zamówień, plany zakupami, a nawet wyznaczyć indywidualnie premie sprzedażowe dla konkretnych działów i oddziałów firmy.

 

Integracja systemów sprzedażowych – aplikacja pozwala na pełne połączenie z popularnymi programami sprzedażowymi. Dzięki niemu, możliwe jest automatyczne synchronizowanie danych pochodzących z zewnętrznych systemów już na poziomie samej aplikacji. Odbywa się to bez udziału programistycznego, co oznacza, że jest szybkie i komfortowe dla użytkowników.

 

Automatyczne dodawanie cenników – aplikacja upraszcza proces dodawania cenników i pozwala na jego automatyzację. Wystarczy oznaczyć odpowiednio pola i kolumny w cenniku, wybrać interesujący nas dokument, a wszystkie dane zostaną poprawne zapisane w systemie i dopasowane do odpowiednich pól w elektronicznym formularzu.

 

Moduł logistyczny – opracowane przez nas intuicyjne i proste w obsłudze narzędzia pozwalają w szybki sposób przypisywać kierowców i pojazdy do wybranych tras i zleceń oraz na bieżąco kontrolować ich wykorzystanie. Ponadto wyposażyliśmy naszą aplikację w system powiadomień, informujących o zbliżających się terminach przeglądu technicznego, ważności dokumentów oraz upływających gwarancjach.

 

Statystyki i raportowanie – aplikacja pozwala uniknąć czasochłonnego gromadzenia danych i przygotowywania zestawień. Wszystkie informacje gromadzone są na bieżąco w systemie, a zaawansowane narzędzia pozwalają przygotowywać dowolne zestawienia danych za różne okresy, automatycznie generować raporty i wysyłać je drogą mailową do wybranych osób.

 

 

Powyższe zestawienie ma obecnie zastosowanie w wielu firmach, z którymi współpracujemy. Jednak prawdziwa siła Asiston B2B tkwi w unikatowych, dedykowanych rozwiązaniach, modułach i mechanizmach, które czynią z niego system, usprawniający realizację nawet najbardziej wymagających zadań. Dlatego stale wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dopasowujemy do ich potrzeb moduły, modyfikujemy obecne lub projektujemy nowe unikatowe rozwiązania.

 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu, gdzie chętnie odpowiemy na pytania związane z aplikacją Asiston B2B.

Zobacz nasze realizacje

asiston eod
Remondis

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.

asiston wms
Topeshop

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

asiston b2b
Ekolhouse

Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

asiston eod
Serwis Kop

Zaprojektowanie elektronicznego systemu obiegu dokumentów.

asiston produkcja
Wanas

Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnego systemu Asiston Produkcja.

asiston wms
Reh4Mat

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston e-commerce
Micros

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.

asiston wms asiston produkcja
FotoGift4u

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

asiston eod
Pestar

Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnego systemu Asiston EOD.

asiston wms
Auto Kasacja Recycling

Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.

asiston b2b
Topgan

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.

asiston b2b
GB United

Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.

asiston eod
Arsanit

Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.

asiston eod
Hutrem Serwis Sp. z o.o.

Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.

asiston e-commerce
WIPMEB

Zintegrowanie sklepu internetowego z Subiektem linii GT.

asiston dedykowane
OVS S.p.A.

Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta

asiston eod
Instytut Lecha Wałęsy

Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami

asiston wms
Profesjonal

Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.

asiston b2b
TechTime

W ramach realizowanego projektu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B.

asiston wms
VeggieFresh

Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy zwiększający efektywność przeprowadzanych procesów.

asiston wms
Uren Novaberry Sp. z o.o.

Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy.

Nasze realizacje

Remondis

Remondis
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.

Topeshop

Topeshop
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.

Ekolhouse

Ekolhouse
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.

Serwis Kop

Serwis Kop
Zaprojektowanie elektronicznego systemu obiegu dokumentów.

Wanas

Wanas
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnego systemu Asiston Produkcja.

Reh4Mat

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień

asiston wms

Reh4Mat
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zainteresowany wdrożeniem systemu w Twojej firmie? Porozmawiajmy.







    Wyślij wiadomość

    Biura:

    ul. Ciasna 9

    35-232 Rzeszów

    +48 17 785 25 56 biuro@asiston.pl

    ul. Cybernetyki 19B

    02-677 Warszawa

    +48 519 106 161 warszawa@asiston.pl

    Dane firmy

    Asiston Sp. z o. o.

    ul. Nad Przyrwą 13

    35-234 Rzeszów

    REGON: 061443359

    NIP: 9212029007

    KRS: 0000429107