Rozwiązanie dla Twojej firmy - Asiston B2B

Asiston B2B aplikacja, która ułatwia obsługę hurtowej sprzedaży internetowej

Z największą starannością zaprojektowaliśmy każdy mechanizm i każde narzędzie, dbając aby były proste i intuicyjne w obsłudze
Pracownicy administracja biurowa

Rozwiązanie dla Twojej firmy – Asiston B2B

Dzisiaj przedstawiamy naszą kolejną propozycję biznesową. Tym razem Asiston B2B. Jest to aplikacja, która ułatwia obsługę hurtowej sprzedaży internetowej oraz pozwala na pełną integrację z programami sprzedażowymi i księgowymi

Z największą starannością zaprojektowaliśmy każdy mechanizm i każde narzędzie, dbając aby były proste i intuicyjne w obsłudze.

Stworzone przez nas oprogramowanie posiada w standardzie wszystkie funkcjonalności aplikacji dostępnych na rynku – takie jak chociażby prezentacja oferty, nadzór nad stanami magazynowymi, obsługa zamówień i reklamacji, weryfikacja statusu zleceń, integracja z płatnościami online czy elektroniczny obieg dokumentów. Z największą troską projektowaliśmy każdy mechanizm i każde narzędzie, dbając aby były proste i intuicyjne w obsłudze. Poniżej przedstawiamy szczegółowe opisy modułów znajdujących się w naszej aplikacji.

Komunikacja:

Live Chat – pozwala na stały kontakt zarówno między pracownikami i kierownikami, jak i z klientami czy kontrahentami. Możliwość zadawania szybkich pytań i otrzymywania odpowiedzi, pozwala pozostawać w stałym kontakcie i na bieżąco wymieniać się informacjami.

Newsletter – zapewnia szybką i wygodną komunikację. Za jego pomocą można regularnie informować użytkowników o zmianach w ofercie, promocjach czy innych ważnych wydarzeniach w firmie. Proste w obsłudze narzędzia sprawiają, że przygotowanie profesjonalnych wiadomości, dobór odpowiednich treści, zdjęć czy elementów oferty oraz wysłanie ich do wybranych osób, jest niezwykle intuicyjne.

System powiadomień – skraca czas reakcji na zachodzące w obrębie aplikacji wydarzenia. Jeśli pojawi się na przykład nowe zapytanie ofertowe, faktura, dokument, jeśli zamówienie zostanie przygotowane, każdy upoważniony pracownik zostanie o tym natychmiast poinformowany. Dzięki temu będzie mógł przejść do realizacji kolejnych zadań bez zbędnej zwłoki.

Obsługa Klienta:

Obsługa techniczna – moduł pozwalający firmie gromadzić i udostępniać specjalistyczne informacje swojemu otoczeniu – pracownikom, kontrahentom, klientom. To przede wszystkim baza wiedzy i eksperckie FAQ, pomagające im rozwiązywać samodzielnie najprostsze problemy i wyjaśniać niejasności. Moduł wyposażony jest także w narzędzia umożliwiające prowadzenie doraźnych konsultacji z ekspertem czy składanie reklamacji.

Reklamacje – rozwiązanie pozwala znacznie usprawnić, uporządkować i przyspieszyć procedurę reklamacji, dbając tym samym o satysfakcję klienta i wygodę pracy. Każdy produkt zamawiany przez aplikację otrzymuje własny numer kontrolny oraz datę sprzedaży. Pozostają one w systemie przez cały czas, dzięki czemu w przypadku reklamacji możliwa jest jego szybka identyfikacja, automatyczne przyjęcie zgłoszenia i rozesłanie powiadomień do zaangażowanych osób.

Obsługa zamówień:

Zapytania ofertowe – moduł ten działa na dwóch płaszczyznach, oferując zarówno klientom jak i samej firmie efektywne wsparcie. Klienci mają do dyspozycji przejrzyste i wygodne w obsłudze formularze, do których mogą dodawać produkty z aktualnie dostępnej oferty. W razie potrzeby mogą także uzupełnić zapytanie o towary spoza niej a cały dokument wysłać od razu do odpowiednich osób. Z kolei firma dysponuje elastycznymi narzędziami, pomagającymi pracownikom w szybki sposób przygotować kompleksowe i dedykowane oferty.

Rabaty – zaawansowane mechanizmy umożliwiają indywidualne określanie wysokości rabatów na konkretne produkty, grupy produktów lub całe zamówienia, dla wybranych klientów, jednorazowo lub długofalowo. Jednocześnie każda obniżka jest ewidencjonowana w systemie, dając możliwość stałego podglądu historii działań.

Moduł inwestycji – system automatycznie i na bieżąco aktualizuje informacje dotyczące dokonanych zakupów i poniesionych kosztów. Dostępna jest także możliwość dokonywania zakupów poza aplikacją, które także są zapisywane w module inwestycji. W ten sposób klienci mają stały podgląd wydatków, historii zamówień oraz czytelnych zestawień danych. Dzięki temu mogą lepiej określić swoje potrzeby i planować przyszłe zakupy.

System doboru podwykonawców – funkcja, która ułatwia wybór podwykonawców dla poszczególnych zamówień czy zadań. Opracowany mechanizm pozwala nie tylko monitorować przebieg dotychczasowej współpracy, ale i podpowiada użytkownikowi dobór odpowiednich podwykonawców na podstawie częstotliwości współpracy, a także w oparciu o wystawione im w systemie oceny.

Zarządzanie:

Zarządzanie oddziałami – proponowany moduł wyposażyliśmy w wygodne narzędzia ułatwiające koordynację pracy oddalonych od siebie jednostek. Za jego pomocą można szybko zweryfikować stany magazynowe, efektywność sprzedaży, historię zamówień, plany zakupami, a nawet wyznaczyć indywidualnie premie sprzedażowe dla konkretnych działów i oddziałów firmy.

Integracja systemów sprzedażowych – aplikacja pozwala na pełne połączenie z popularnymi programami sprzedażowymi. Dzięki niemu, możliwe jest automatyczne synchronizowanie danych pochodzących z zewnętrznych systemów już na poziomie samej aplikacji. Odbywa się to bez udziału programistycznego, co oznacza, że jest szybkie i komfortowe dla użytkowników.

Automatyczne dodawanie cenników – aplikacja upraszcza proces dodawania cenników i pozwala na jego automatyzację. Wystarczy oznaczyć odpowiednio pola i kolumny w cenniku, wybrać interesujący nas dokument, a wszystkie dane zostaną poprawne zapisane w systemie i dopasowane do odpowiednich pól w elektronicznym formularzu.

Moduł logistyczny – opracowane przez nas intuicyjne i proste w obsłudze narzędzia pozwalają w szybki sposób przypisywać kierowców i pojazdy do wybranych tras i zleceń oraz na bieżąco kontrolować ich wykorzystanie. Ponadto wyposażyliśmy naszą aplikację w system powiadomień, informujących o zbliżających się terminach przeglądu technicznego, ważności dokumentów oraz upływających gwarancjach.

Statystyki i raportowanie – aplikacja pozwala uniknąć czasochłonnego gromadzenia danych i przygotowywania zestawień. Wszystkie informacje gromadzone są na bieżąco w systemie, a zaawansowane narzędzia pozwalają przygotowywać dowolne zestawienia danych za różne okresy, automatycznie generować raporty i wysyłać je drogą mailową do wybranych osób.

Powyższe zestawienie ma obecnie zastosowanie w wielu firmach, z którymi współpracujemy. Jednak prawdziwa siła Asiston B2B tkwi w unikatowych, dedykowanych rozwiązaniach, modułach i mechanizmach, które czynią z niego system, usprawniający realizację nawet najbardziej wymagających zadań. Dlatego stale wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dopasowujemy do ich potrzeb moduły, modyfikujemy obecne, lub projektujemy nowe unikatowe rozwiązania. W razie pytań zapraszamy do kontaktu, gdzie chętnie odpowiemy na pytania zwązane z aplikacją Asiston B2B.