Asiston na Targach Specjał „Biznes – Żywność – Medycyna – Auto Flota”
XVII Targi Specjał odbyły się w dniach 12-13 listopada w Regionalnym Centrum Sportowo-Widowiskowym w Rzeszowie. Największa prestiżowa impreza wystawienniczo – handlowa w Polsce, ponad 200 firm branży FMCG (Fast Moving Consumer Goods).
Targi Specjał to organizowana od wielu lat ogólnopolska impreza targowa w hali „Podpromie”.
Targi Specjał to organizowana od wielu lat ogólnopolska impreza targowa w hali „Podpromie”, której organizatorem jest Grupa Kapitałowa Specjał wspólnie z sieciami franczyzowymi, zrzeszającymi ponad 4000 sklepów (Nasz Sklep oraz LD Holding).
Ponad dwustu wystawców zaprezentowało cała gamę produktów związanych z różnymi branżami, m.in. spożywczą, finansową, motoryzacyjną, medyczną, a także wyposażenia wnętrz sklepów, hurtowni oraz magazynów.
Nasza firma miała okazję zaprezentować swoją ofertę sprzętową:
- Drukarki i kasy fiskalne,
- Wagi sklepowe,
- Skanery ręczne przewodowe i bezprzewodowe,
- Sprawdzarki cen,
- Kolektory danych,
- Akcesoria do urządzeń fiskalnych.
Usprawnij hurtową sprzedaż internetową w Twoim przedsiębiorstwie!
Dowiedz się więcej o Asiston B2B!A także rozwiązania dla e-handlu m.in.:
- Sklepy internetowe,
- Integracja systemów IT,
- Aplikacje mobilne,
- Programy lojalnościowe,
- Asiston B2B,
- Asiston EOD,
- Asiston IBR.
Podczas tegorocznych XVII Targów Specjał „ Biznes – Żywność – Medycyna – Auto Flota”, wygraliśmy nagrodę w jednym z organizowanych konkursów.
Bardzo cieszy nas liczne zainteresowanie naszymi autorskimi rozwiązaniami. Serdecznie dziękujemy i do zobaczenia na kolejnych targach.
Najpopularniejsze wpisy
5 wyzwań kierownika magazynu
Zarządzanie magazynem jest kluczowym procesem, który nie tylko wymaga precyzji…
Co oznacza Cyfrowy Paszport Produktu…
UE zamierza wprowadzić mechanizm elektronicznych dokumentów, który pozwoli użytkownikom śledzić…
9 kroków do skutecznego wdrożenia…
Odkryj kluczowe kroki, które zapewnią efektywne wdrożenie systemu zarządzania magazynem…
Bezpieczeństwo w magazynie
Bezpieczeństwo w magazynie to podstawa działalności każdej firmy logistycznej. Zagrożenia…
Zobacz nasze realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107