OVS S.p.A. to marka, która w Europie, a przede wszystkim we Włoszech, skąd się wywodzi, ma opinię lidera w branży odzieżowej. Należy do Gruppo Coin, a jej początki marki sięgają 1972 roku. Swój rozwój w Europie opiera na polityce franczyzowej. W Polsce markę na rynek wprowadza spółka Adele Franchise, która stała się naszym bezpośrednim klientem.
Wraz z rozwojem firmy zaczęły pojawiać się problemy, takie jak: brak połączenia systemu z narzędziami magazynowymi i sprzedażowymi, nieautomatyzowanie działań magazynowych, brak stałej uwagi klientów oraz niski poziom efektywności pracowników.
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od wnikliwego przeanalizowania sytuacji i specyfiki otoczenia firmy. W wyniku tej analizy zauważono, że warunkiem koniecznym dla poprawnego działania systemu będzie zintegrowanie go z narzędziami magazynowymi i sprzedażowymi włoskiej centrali. Ponadto zwrócono uwagę na brak automatyzacji procesów, odpowiednich programów lojalnościowych i wygody w płaceniu za towary. W tej sytuacji należało zastosować odpowiednie rozwiązania.
- Nasz system, dzięki rozpoznawaniu kodów kreskowych, pobiera z nich odpowiednie dane, łączy, tłumaczy i wprowadza do polskiej bazy produktów. Sprzedawca dysponuje kompletnymi danymi w kilka sekund nie robiąc nic więcej, jak tylko skanując kod towaru.
- Ogromną część funkcji oparliśmy na automatyzacji i kodach kreskowych. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu system sam potrafi wykonać większość prac.
- Bezpośrednie promocje zostały oparte na kuponach rabatowych – mogą oferować rabat kwotowy, procentowy, na wybrany produkt, a nawet na konkretny dzień i godzinę.
- Chcąc zapewnić klientom pełną wygodę, zintegrowaliśmy terminale płatnicze z systemem e-płatności. Co więcej, w przypadku zwrotów, sprzedawca może przelać pieniądze z powrotem na konto klienta – nie musi już wypłacać gotówki.
W systemie zostały wdrożone następujące moduły:
Komunikacja
Newsletter
Livechat
Obsługa techniczna
Moduł inwestycji
Reklamacje
Zarządzanie oddziałami
System powiadomień
E-faktury
Statystyki i raportowanie
Aktualności
Wdrożenie odpowiednich modułów przyniosło firmie liczne korzyści. Między innymi usprawnione zostało raportowanie przyjęć i wydań towarów oraz tworzenie analiz handlowych czy wprowadzono aktualizację danych automatycznie pobieranych z zaczytanych kodów kreskowych. Te korzyści wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.
Korzyści wynikające z wdrożenia:
- zwiększenie efektywności pracy,
- bieżąca aktualizacja danych automatycznie pobieranych z zaczytanych kodów kreskowych,
- łatwe raportowanie przyjęć towarów, wydań oraz tworzenie analiz handlowych,
- usprawnienie wysyłania informacji i dokumentacji.
Zobacz nasze inne realizacje
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107