Firma TechTime funkcjonuje na rynku od roku 2009 r. Podczas prowadzenia swojej działalności zyskała zaufanie wielu tysięcy klientów. TechTime dostarcza wysokiej jakości zegarki – zarówno eleganckie, jak i sportowe w atrakcyjnych cenach. Co więcej przedsiębiorstwo oferuje również szeroki wybór modeli ściennych i stojących.
Wraz z rozwojem firmy zaczęły pojawiać się problemy w zakresie procesów sprzedażowo – zakupowych oraz ich przebiegu. Dla przedsiębiorstwa zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B.
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od dokładnego przeanalizowania sytuacji i charakterystyki firmy. Aby praca przedsiębiorstwa mogła przebiegać sprawnie i dynamicznie, postanowiliśmy wdrożyć odpowiednie moduły. W celu rozwiązania głównego problemu wprowadziliśmy moduły obsługi zamówień, zapytań ofertowych i rabatów. Ponadto dokonaliśmy zmian m.in. w zakresie newsletera, obsługi technicznej oraz reklamacji.
- Obsługa zamówień – moduł pozwala na wykonanie czynności, które są związane z realizacją zamówień złożonych przez klientów.
- Zapytania ofertowe – moduł ułatwia klientom zadawanie pytań dotyczących oferty, dzięki przejrzystym i wygodnym w obsłudze funkcjonalnościom.
- Rabaty – moduł umożliwia użytkownikom z pełną swobodą realizować nawet najbardziej złożone strategie cenowe.
- Newsletter – moduł pozwala regularnie informować użytkowników o zmianach w ofercie czy innych istotnych wydarzeniach w firmie.
- Live chat – moduł ułatwia stały kontakt zarówno między firmą, jak i klientem.
- Obsługa techniczna – moduł pozwala gromadzić i udostępniać specjalistyczne informacje klientom. To przede wszystkim baza wiedzy i eksperckie FAQ, pomagające rozwiązać samodzielnie najprostsze problemy.
- Reklamacje – moduł pozwala na zarządzanie reklamacjami zgłaszanymi przez klientów. Dzięki określeniu numeru seryjnego każdego produktu możliwa jest szybka identyfikacja i obsługa reklamacji.
W systemie zostały wdrożone następujące moduły:
Komunikacja
Newsletter
Livechat
Obsługa zamówień
Zapytania ofertowe
Reklamacje
Zarządzanie oddziałami
System powiadomień
Rabaty
Statystyki i raportowanie
Aktualności
Prawidłowe wdrożenie systemu b2b przyniosło całej firmie liczne korzyści. Przede wszystkim wprowadzono cykliczną aktualizację danych dotyczących produktów wraz z ich opisem, zdjęciami i parametrami. Dodatkowo usprawniliśmy raportowanie przyjęć i wydań towarów oraz obsługę kontrahentów. Wszystkie te działania przyczyniły się do zwiększenia efektywności pracy.
Korzyści wynikające z wdrożenia:
- bieżąca aktualizacja informacji o produktach,
- raportowanie przyjęć i wydań towarów,
- obsługa kontrahentów i przypisanej do nich polityki cenowej,
- zwiększenie efektywności pracy.
Zobacz nasze inne realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy zaawansowany system magazynowy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107