JESTEŚMY PARTNERAMI UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO
Z początkiem 2017 roku zostaliśmy partnerami Uniwersytetu Rzeszowskiego!
Współpraca dotyczy prowadzenia badań naukowych pomiędzy pracownikami naukowymi uczelni, a pracownikami firmy Asiston.
Firma Asiston została oficjalnym partnerem Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Z początkiem kwietnia 2017 roku zostaliśmy partnerami Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Współpraca dotyczyć będzie prowadzenia badań naukowych i kształcenia pomiędzy pracownikami naukowymi uczelni, a pracownikami firmy Asiston. Wiodącą współpracę z naszą firmą będzie prowadziła Pracownia Dynamiki Procesów Ekonomicznych Uniwersytetu Rzeszowskiego reprezentowana przez dr Rafała Rak.
Realizowane działania będą dotyczyły:
- prowadzenia wspólnych badań naukowych,
- wymiany doświadczeń w zakresie kierunków kształcenia,
- wspólnego uczestnictwa w międzynarodowych projektach naukowych,
- wspólnego organizowania sympozjów, seminariów i konferencji naukowych,
- wymiany informacji naukowych, publikacji, materiałów dydaktycznych.
Nawiązane partnerstwo daje możliwości do ciągłego rozwoju naszej firmy jak również samej uczelni.
Zobacz nasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Uregulowaliśmy procedury magazynowe poprzez wdrożenie indywidualnie zaprojektowanego systemu zarządzającego.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Głównym zadaniem naszej firmy było zautomatyzowanie i usprawnienie procesów związanych z zarządzaniem fakturami.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
W ramach realizowanego projektu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system Asiston WMS realizujący nowoczesne procesy magazynowe.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107