Platformy B2B

Platforma wspomagająca obsługę hurtowej sprzedaży internetowej

Zapewniamy pełną integrację z popularnymi programami sprzedażowymi i księgowymi. Platforma umożliwia sprawny przepływ danych i dokumentów, zarówno wewnątrz organizacji, jak i między niezależnymi podmiotami.

Funkcjonalności systemu

Asiston B2B to platforma wspomagająca obsługę hurtowej sprzedaży internetowej, co pozwala na synchronizację w czasie rzeczywistym danych dotyczących:

  • Produktów wraz z ich opisem, zdjęciem i parametrami,
  • Dostępności towarów w magazynach (obsługa kilku magazynów równocześnie),
  • Kontrahentów i przypisanej do nich polityki cenowej i rabatowej oraz rozrachunków (salda, możliwość pobrania e-faktur),
  • Zamówień złożonych w systemie i statusu ich realizacji

Skontaktuj się z nami!

Nasze doświadczenie

Od lat realizujemy zróżnicowane zadania dla firm z różnych sektorów rynku. Każdy projekt pozwalał nam coraz lepiej poznawać specyfikę klientów – ich możliwości i potrzeby. Dzięki tej wiedzy, mogliśmy przygotować rozwiązanie dopasowane do ich oczekiwań – jednocześnie kompleksowe i elastyczne.

Wsparcie

Asiston B2B to nowoczesna aplikacja ułatwiająca obsługę hurtowej sprzedaży internetowej oraz pozwalająca na pełną integrację z popularnymi programami sprzedażowymi i księgowymi. Umożliwia sprawny przepływ danych i dokumentów, zarówno wewnątrz organizacji, jak i między niezależnymi podmiotami. A nie od dziś wiadomo, że czas i szybkość działania odgrywa ogromną rolę we współczesnym biznesie.

Funkcjonalność

Nasze oprogramowanie posiada w standardzie wszystkie funkcjonalności aplikacji dostępnych na rynku – takie jak chociażby prezentacja oferty, nadzór nad stanami magazynowymi, obsługa zamówień i reklamacji, weryfikacja statusu zleceń, integracja z płatnościami online czy elektroniczny obieg dokumentów. Z największą troską projektowaliśmy każdy mechanizm i każde narzędzie, dbając aby były proste i intuicyjne w obsłudze. Wiemy jak ważne dla naszych klientów są wygodne i szybkie rozwiązania. Jesteśmy zdania, że technologia powinna wspierać, a nie utrudniać codzienną pracę.

Wyjątkowość

Prawdziwa siła Asiston B2B leży jednak w unikatowych, dedykowanych rozwiązaniach, modułach i mechanizmach, które czynią z niego potężny system, usprawniający realizację nawet najbardziej wymagających zadań.

Mobilność

Wszystkie funkcjonalności systemu są także dostępne z poziomu dedykowanej aplikacji mobilnej. Asiston B2B pozwala zachować pełną kontrolę realizacji zadań, bez względu na czas i miejsce, umożliwiając błyskawiczną reakcję na potrzeby klientów.

Modułowość

Platforma  wyposażona jest w zestaw modułów pozwalających na integrację systemów informatycznych współpracujących ze sobą podmiotów gospodarczych. Ułatwia to swobodny przepływ informacji i efektywniejszą współpracę pomiędzy nimi. Platforma umożliwia stworzenie interfejsu użytkownika, który przypomina zwykły sklep internetowy, co przyczynia się do nawiązywania współpracy z nowymi kontrahentami.

Platforma B2B – co to jest?

Sprzedaż dóbr i usług jest czynnikiem wpływającym na dobrą lub złą funkcjonalność naszej gospodarki. Chcąc, aby cały system działał płynnie i przynosił zyski, należy otworzyć się na nowe technologie, które stworzą znakomite warunki do optymalizacji całego procesu sprzedaży. Dobrze to obrazuje system B2B, który poprzez automatyzację działań sprzedażowych, pozwala unikać błędów i skutecznie realizować zamówienia. 

Zanim przejdziemy do platformy B2B, warto jest powiedzieć czym właściwie jest samo B2B.

B2B, czyli business to business, to skrót, który oznacza transakcje pomiędzy klientami biznesowymi. Jest to związek relacji na drodze prowadzonych rozmów i podejmowanej współpracy. Mogą w nim uczestniczyć dwie lub większa ilość firm. W celu optymalizacji działań, zmniejszenia kosztów i uproszczenia całego procesu, wiele przedsiębiorstw decyduje się na inwestycję w platformę B2B.

Platforma B2B jest systemem informatycznym, który usprawnia firmom zarządzanie całym procesem sprzedażowym. Dzięki niemu można znacznie ułatwić przepływ informacji, zautomatyzować wszelkie działania oraz zintegrować go z innymi systemami. Platforma B2B obejmuje cały szereg zadań związanych ze sprzedażą. Należeć do nich będą m.in.: przygotowanie ofert, zamówień, zatwierdzanie ich, realizacja transakcji, tworzenie dokumentacji oraz wszelkie działania marketingowe.

Platforma B2B jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla unowocześnienia procesów biznesowych. Oparte na internecie i mediach elektronicznych koneksje pomiędzy podmiotami gospodarczymi, będą wartością dodatnią dla ich współpracy. Sprawdźmy zatem jakie korzyści niesie ze sobą system B2B.

Korzyści z systemu B2B

System B2B to przede wszystkim niezwykła wygoda i szybkość realizacji zamówień, czyli główny atut e-commerce. Bez zaawansowanej technologii i zastosowania nowoczesnych narzędzi sprzedażowych, nie mamy co myśleć o sukcesie. Jednym z nich jest system B2B, który oferuje wiele korzyści. Przedstawmy je sobie:

  • System B2B ułatwia kontakty między firmami, poprzez dostępny terminarz spotkań, bazę klientów czy historie rozmów,
  • Oferuje szeroki dostęp do aktualizowanej oferty sprzedażowej, katalogów i systemów realizacji zamówień,
  • Zapewnia stałą kontrolę procesu zakupowego,
  • Może być zintegrowany z innymi systemami funkcjonującymi w firmie (logistycznymi, płatniczymi, magazynowymi itp.), co będzie znaczące dla płynności sprzedaży,
  • System B2B umożliwia składanie zamówień siedem dni w tygodniu przez całą dobę,
  • Pozwala tworzyć indywidualne oferty i promocje dla klientów, biorąc pod uwagę ich aktywność i potrzeby,

System B2B generuje zyski dla firmy poprzez redukcję kosztów, wzrost sprzedaży i oszczędność czasu. Usprawnia płatność i stały dostęp do oferty sprzedażowej, co jest podstawą w dzisiejszym świecie biznesowym. Dlatego nie może go zabraknąć przy obsłudze sprzedaży internetowej.

Platforma B2B – obsługa hurtowej sprzedaży internetowej

Platforma B2B to także obsługa hurtowej sprzedaży internetowej. Wszystkie wymienione przez nas zalety systemu, wpisują się idealnie w profil tego typu działalności. Dzięki szybkiej obsługi transakcji i przejrzystości oferty, wszelkie działania mogą być prowadzone na najwyższym poziomie. Warto zwrócić tu uwagę na platformę Asiston B2B wspomagająca obsługę hurtowej sprzedaży internetowej. Pozwala ona w bieżącym czasie synchronizować dane dotyczące, produktów, dostępności towarów, kontrahentów oraz zamówień. Zapewnia również pełną integrację z popularnymi programami sprzedażowymi i księgowymi. Funkcjonalność platformy Asiston B2B jest także dostępna z poziomu aplikacji mobilnej.

Platforma B2B jest znakomitym systemem wspierającym sprzedaż na każdym etapie. To doskonała narzędzie do obsługi hurtowni internetowej. Dobra współpraca z podmiotami, gospodarczymi, szybkość, płynność i realny zyski, to cechy systemu B2B, dlatego warto wziąć go pod uwagę w swojej działalności.

  • Logo VitaExpress
  • Veggie Fresh
  • Logo Kalgrup
  • Logo Metalustic
  • Logo ms refrigeration
  • natcom
  • Logo ovs
  • Logo patro
  • Logo premium
  • Logo profesjonal
  • Logo spar
  • Logo Instytut LW
  • Logo forlight
  • Logo certa