Uren Novaberry Sp. z o.o.: jeden z największych obszarów rolniczych w Polsce
Uren Novaberry Sp. z o.o. powstała w 1993 roku na Lubelszczyźnie i jest jednym z największych i najbardziej znanych obszarów rolniczych w Polsce. Spółka pozyskuje owoce od lokalnych sadowników, a następnie przetwarza je zgodnie z wysokimi standardami, które obejmują HACCP i identyfikowalność. Rozbudowany park maszynowy m.in. tunele zamrażające, sortowniki rentgenowskie i laserowe pomaga w zachowaniu znakomitej jakości owoców. Spółka posiada wysokiej jakości, specjalistyczną chłodnię, aby przechowywać produkty w jak najlepszych warunkach. Firma wdrożyła systemy kontroli i monitorowania jakości zatwierdzone przez międzynarodowe jednostki.
Wyzwanie: usprawnienie zarządzania magazynem
Zakład przetwórstwa owoców, jak i chłodnie potrzebują systemu, który zapewni transparentność procesów, dostarczy istotnych danych dotyczących produktów oraz wspomoże zarządzanie częścią magazynową, w taki sposób, by zachowane były wszelkie normy i wymagania branży spożywczej. Dla Uren Novaberry Sp. z o.o. przygotowaliśmy nasz autorski system Asiston WMS, który spełnia powyższe wymagania oraz usprawnia zarządzanie firmą.
Wdrożenie naszego autorskiego systemu Asiston WMS wpłynęło na usprawnienie obsługi procesów magazynowych oraz automatyzację prac na magazynie. Procesy takie jak: przyjęcie, wydanie, przesunięcie międzymagazynowe, inwentaryzacja oraz inne zdarzenia gospodarcze finalizują się wraz z wygenerowaniem odpowiedniego dokumentu w systemie księgowo-magazynowym.
- Wprowadziliśmy podział obowiązków w systemie na poszczególne działy: handlowy i magazyn, dzięki czemu zadania są sprawniej realizowane.
- Wdrożyliśmy funkcjonalność, która tworzy kompleksowe rozwiązanie, będące narzędziem do zarządzania częścią magazynową i biblioteką danych, dotyczących produktów oraz dostawców.
- Usprawniliśmy koordynację przepływu produktów na hali magazynowej (przyjmowanie produktów na stan magazynowy w czasie rzeczywistym, przypisywanie im lokalizacji, monitorowanie etapu realizacji poszczególnych zamówień).
W systemie zarządzania magazynem zostały wdrożone następujące moduły:
Podział obowiązków
Zarządzanie magazynem i biblioteką danych
Koordynacja przepływu produktów
Rezultat wdrożenia systemu zarządzania magazynem
Wdrożenie systemu Asiston WMS przyniosło całej firmie liczne korzyści. Przede wszystkim zautomatyzowaliśmy proces pracy na magazynie oraz proces dystrybucji zadań dla poszczególnych pracowników, co przyczyniło się do optymalizacji czasu. Ponadto wprowadziliśmy automatyczne generowanie dokumentów księgowych, dzięki czemu redukowana jest potrzeba druku. Usprawniliśmy także obsługę procesów magazynowych, a także umożliwiliśmy całkowity nadzór nad magazynami dowolnego miejsca i urządzenia.
Korzyści wynikające z wdrożenia:
- automatyzacja prac magazynowych,
- automatyzacja przydzielania zadań dla pracowników,
- tworzenie dokumentów księgowych w sposób automatyczny,
- pełny nadzór nad magazynami z dowolnego miejsca i urządzenia.
Zobacz nasze inne realizacjeNasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B z rozbudowanymi modułami reklamacji i e-faktur dla firmy ART-MAR.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system elektronicznego obiegu dokumentów z rozbudowanym modułem pism przychodzących i wychodzących.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zainteresowany wdrożeniem Systemu WMS w Twojej firmie? Porozmawiajmy.
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107