Co to jest system B2B?
System B2B (Business-to-Business) to nowoczesne narzędzie, które wspiera hurtownie B2B w prowadzeniu sprzedaży internetowej. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest sprawne zarządzanie zamówieniami, ofertami oraz relacjami z kontrahentami, co znacząco usprawnia procesy handlowe. Platforma B2B pozwala na automatyzację kluczowych operacji, takich jak personalizacja cenników czy integracja z systemami ERP. Wdrożenie systemu B2B to dla hurtowni B2B szansa na zwiększenie efektywności sprzedaży, poprawę obsługi klientów biznesowych oraz utrzymanie przewagi konkurencyjnej na dynamicznie rozwijającym się rynku.
Korzyści hurtowni B2B
Asiston B2B jest naszym autorskim produktem, który wspomaga obsługę sprzedaży hurtowej online. B2B sprawnie optymalizuje proces nabycia towaru, a także gwarantuje automatyzację całego procesu. Platforma ta zawiera szczegółowe informacje o produkcie, ich zdjęcia i właściwości.
Podstawową funkcją Asiston B2B jest bezustanna analiza złożonych w systemie zamówień (w tym statusu realizacji). Dzięki temu systemowi, poza możliwością tworzenia rabatów istnieje sposobność pobrania dokumentów, takich jak faktury sprzedaży.
Efektywna współpraca wewnętrzna
Bezpieczeństwo
Obniżone koszty
Uporządkowana baza danych
Większa elastyczność
Możliwość ustalania rabatów
Raporty sprzedaży
Poprawa przepływu informacji
Proces sprzedaży hurtowej w systemie Asiston B2B
Złożenie zamówienia
Wysłanie danych do systemu ERP
Realizacja zamówienia
Faktura w ERP
E-faktury w systemie B2B
Moduły systemu sprzedaży dla hurtowni – Asiston B2B
Panel administracyjny
Moduł odpowiada za dodawanie i usuwanie użytkowników systemu. Pozwala również określać role tych, którzy korzystają z oprogramowania.
Katalog produktów
Moduł zawiera zbiór produktów wraz z podziałem na kategorie produktowe, a także pozwala na integrację z systemem ERP.
Obsługa zamówień
Moduł pozwala na wykonanie czynności, które są związane z realizacją zamówień złożonych przez klientów.
E-faktury
Moduł umożliwia wgląd do faktur wystawionych w systemie ERP oraz do zarządzania nimi.
Newsletter
Moduł pozwala regularnie informować użytkowników o zmianach w ofercie czy innych istotnych wydarzeniach w firmie.
Livechat
Moduł pozwala na stały kontakt zarówno między pracownikami i kierownikami, jak i opiekunami handlowymi oraz kontrahentami.
Obsługa techniczna
Moduł pozwala gromadzić i udostępniać specjalistyczne informacje swojemu otoczeniu. To przede wszystkim baza wiedzy i eksperckie FAQ, pomagające rozwiązać samodzielnie najprostsze problemy.
Reklamacje
Moduł pozwala na zarządzanie reklamacjami zgłaszanymi przez klientów. Dzięki określeniu numeru seryjnego każdego produktu możliwa jest szybka identyfikacja i obsługa reklamacji.
Zapytania ofertowe
Moduł ułatwia klientom zadawanie pytań dotyczących oferty, dzięki przejrzystym i wygodnym w obsłudze funkcjonalnościom.
Rabaty
Moduł umożliwia użytkownikom z pełną swobodą realizować nawet najbardziej złożone strategie cenowe.
Zarządzanie oddziałami
Moduł pozwala na zarządzanie oddziałami oraz konfigurowanie adresów dostaw, przydzielanie do nich towarów czy nadawanie im indywidualnych cen.
System powiadomień
Moduł pozwala skrócić czas reakcji na zachodzące w obrębie aplikacji wydarzenia. Jeśli pojawi się nowe zamówienie, każdy upoważniony pracownik zostanie o tym poinformowany.
Statystyki i raportowanie
Moduł zapewnia dostęp do statystyk i raportów, umożliwiających sprawne pobieranie danych, takich jak: zestawienia czasu produkcji, kosztów wytworzenia produktu czy wyników kontroli jakości.
Aktualności
Moduł służy do dodawania, usuwania oraz zarządzania aktualnościami w systemie.
System lojalnościowy
Moduł ułatwia budowanie relacji z klientami, wspieranie działań promocyjnych oraz kierowanie kampaniami reklamowymi.
Regulamin
Moduł zawiera regulamin, który należy zaakceptować przed złożeniem pierwszego zamówienia, a po każdej zmianie zasad klient nie zamówi żadnych towarów do momentu zaakceptowania aktualizacji.
Zdobądź przewagę konkurencyjną – wybierz system Asiston B2B już dziś!
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać darmową konsultację!Integracje z zewnętrznymi systemami
Przykłady wdrożenia systemu B2B od AsistonNasze realizacje
Dla firmy ART-MAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię sprzedaży B2B, która pomogła usprawnić zarządzanie procesami i umożliwiła dalszy dynamiczny rozwój organizacji.
W ramach realizacji dla firmy Paxer zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zintegrowaną z Subiektem Nexo i Przelewy24 internetową hurtownię B2B, która usprawniła proces zarządzania cenami produktów.
Dla naszego Klienta – hurtowni podzespołów elektronicznych Micros – stworzyliśmy skalowalną i intuicyjną platformę sprzedaży B2B, którą wyposażyliśmy w system filtrów, moduł negocjacji oraz wiele innych nowoczesnych rozwiązań.
Dla firmy Ekolhouse zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesną platformę sprzedażową Asiston B2B, która pomogła w usprawnieniu kontaktu z kontrahentami i zapewniła wiele dodatkowych udogodnień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system do zarządzania procesami logistyki magazynowej z rozbudowanymi modułami przyjęć i wydań magazynowych dla firmy Krakfach.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy wyposażony w rozbudowany moduł pism przychodzących i wychodzących system elektronicznego obiegu dokumentów, który pozwolił na automatyzację procesów finansowych w firmie Pyzak.
W ramach naszej realizacji dla FotoGift4u przygotowaliśmy oparty o narzędzia Asiston WMS i Asiston Produkcja, zintegrowany system pozwalający na automatyzację procesów magazynowych i produkcyjnych.
W ramach naszej realizacji dla firmy PESTAR zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów. System Asiston EOD wyposażyliśmy także w dopasowane do potrzeb organizacji funkcjonalności, które pozwoliły na usprawnienie kluczowych procesów biznesowych.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacją wewnętrzną w firmie.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, usprawniający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zwiększ efektywność i zyskowność w handlu B2B – skontaktuj się z naszym specjalistą już dziś!
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107