Spis treści
- Korzyści systemu Asiston Kurierzy
- Krótszy czas przygotowania przesyłek
- System do automatyzacji wysyłek
- Zarządzanie wysyłkami w firmie
- Współpracujemy z firmami kurierskimi takimi jak
- Zarządzanie przesyłkami kurierskimi
- Nasze realizacje
- Nasza integracja z kurierami będzie kluczem do sukcesu twojego biznesu – skontaktuj się z naszym specjalistą już dziś!
Korzyści systemu Asiston Kurierzy
System Asiston Kurierzy wspiera obsługę procesu nadawania, kontroli oraz dostawy paczek do klienta. Dzięki integracji z wieloma firmami kurierskimi istnieje możliwość optymalizacji przebiegu dostarczania towarów wprost z aplikacji obsługującej magazyn (WMS, ERP) lub platformy sprzedażowej (b2b, e-commerce).
Oszczędzaj pieniądze i unikaj błędów w zarządzaniu przesyłkami. Twój sukces to nasza misja!
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać darmową konsultację!Nasze realizacjeNasze realizacje
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową hurtownię B2B z rozbudowanym katalogiem produktów oraz integracją z Subiektem Nexo.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Nasza integracja z kurierami będzie kluczem do sukcesu twojego biznesu – skontaktuj się z naszym specjalistą już dziś!
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107