B2B dla wiodącego sprzedawcy płytek ceramicznych
Zakończyliśmy prace wdrożeniowe platformy B2B dla wiodącego sprzedawcy płytek ceramicznych “CERAMIKA WITOŃ” J. Witoń Sp. J.
Głównym zadaniem systemu B2B jest wspieranie procesu sprzedaży i zakupu w środowisku internetowym.
Głównym zadaniem systemu B2B jest wspieranie procesu sprzedaży i zakupu w środowisku internetowym. Dzięki zastosowaniu naszej platformy, użytkownicy zyskują łatwy i szybki dostęp do informacji o towarze i statusie realizowanych transakcji. Program jest w pełni zintegrowany z systemem sprzedażowym co pozwala na podgląd faktur zakupowych, a co ważne nadzór nad płatnościami, eliminując do minimum problemy z nieuczciwymi kontrahentami oraz z przepływem finansowym.
Platforma B2B ułatwia komunikację na poszczególnych etapach procesu realizowania zamówień hurtowych. Zyskuje dużą popularność na Polskim rynku, nosząc miano wirtualnego centrum obsługi klientów, które spełnia oczekiwania zarówno małych firm, jak i tych które prowadzą sprzedaż na dużą skalę. Zapraszamy do zapoznania się z wieloma innymi cennymi funkcjami oraz korzyściami z wdrożenia naszej platformy B2B.
Zobacz nasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Uregulowaliśmy procedury magazynowe poprzez wdrożenie indywidualnie zaprojektowanego systemu zarządzającego.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Głównym zadaniem naszej firmy było zautomatyzowanie i usprawnienie procesów związanych z zarządzaniem fakturami.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
W ramach realizowanego projektu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system Asiston WMS realizujący nowoczesne procesy magazynowe.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107