Nowa wersja Comarch ERP Optima 2014.5.1.
Dostępna jest już nowa wersja Comarch ERP Optima 2014.5.1. W związku ze zmianami w Ustawie VAT w zakresie prawa odliczeń VAT od samochodów służących działalności gospodarczej i mieszanej obowiązującymi od 1 kwietnia 2014 roku umożliwiliśmy automatyczny podział odliczeń TAK/NIE na pozycji dokumentu w Rejestrze zakupów VAT zgodnie ze wskazanym przez Użytkownika wskaźnikiem np. 50 %.
Dostępna jest już nowa wersja Comarch ERP Optima 2014.5.1.

309 wprowadzonych ulepszeń i nowości m.in. dostosowanie programu do bieżących zmian w przepisach m.in.:
- Zmiana w Ustawie VAT dotycząca zakresu prawa odliczeń VAT od samochodów, które służą do działalności gospodarczej oraz mieszanej, obowiązujące od 01.04.2014 r.
- Dodatkowa funkcji nadawania przesyłek kurierskich, poprzez platformę Sendit.pl
- Przenoszenie listy płac przy użyciu Pracy Rozproszonej poprzez pliki w formacie XML.
- Możliwość przyjęcia wpłaty gotówki dla dokumentu WZ
- Kontrola limitu kredytu i limitu przeterminowanych płatności (podczas wydania zewnętrznego, faktur Pro forma, rezerwacji odbiorcy)
- Nowy rodzaj korekty faktur – dla faktur Sprzedaży
- Nowa deklaracja VAT 9M
oraz wiele innych zmian ułatwiających i przyspieszających pracę z programem.
Zapraszamy na Indywidualne Strony dla Klientów/Partnerów by zapoznać się ze szczegółami wprowadzonych nowości w Comarch ERP Optima 2014.5.1.
Zobacz nasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
W ramach realizowanego projektu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107