Systemy CRM. Dbanie o relacje z klientami na każdym etapie współpracy.
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) jest technologią do zarządzania wszystkimi relacjami i interakcjami firmy z obecnymi klientami i potencjalnymi klientami. Cel jest prosty: poprawa relacji biznesowych po to, aby rozwijać swoją firmę. System CRM pomaga firmom pozostać w kontakcie z klientami, usprawnić procesy i poprawić rentowność. Jeśli indywidualne podejście do klienta jest wpisane w standardy obsługi Twoich klientów, wykorzystywanie narzędzi CRM również powinno być standardem pracy działu obsługi klienta w Twojej firmie.
![systemy CRM](https://asiston.pl/wp-content/uploads/2023/05/systemy_crm.webp)
Zadowolony klient to najlepsza reklama dla Twojej firmy. Dlatego tak ważne są dobre relacje z klientami oraz odpowiednia jakość obsługi klienta na każdym etapie współpracy – począwszy od pierwszego zapytania, skończywszy na końcowym rozliczeniu. Również w późniejszym czasie nie warto bagatelizować wagi dobrych relacji z klientem. W zarządzaniu relacjami z klientami Twojej firmie pomocny będzie profesjonalny system CRM.
Jeśli indywidualne podejście do klienta jest wpisane w standardy obsługi Twoich klientów, wykorzystywanie narzędzi CRM również powinno być standardem pracy działu obsługi klienta w Twojej firmie. Rozwiązania CRM umożliwiają tworzenie grup klientów i zarządzanie nie tylko danymi kontaktowymi, ale także dotychczasową historią z klientem. Dzięki niemu szybko sprawdzisz, na jakim etapie zakończył się ostatni kontakt, a także zaplanować dla wybranych klientów specjalne oferty.
Podnieś jakość obsługi klientów Twojej firmy
System CRM to – jak sama nazwa mówi – rozwiązanie przeznaczone do zarządzania relacjami z klientami. Jeśli chcesz poprawić kontakt z klientami Twojej firmy i podnieść jakość ich usługi, powinieneś koniecznie zacząć od wdrożenia dobrego rozwiązania CRM.
Rozwiązanie CRM pomaga skoncentrować się na relacjach organizacji z poszczególnymi osobami — w tym klientami, usługobiorcami, współpracownikami lub dostawcami — przez cały cykl życia z nimi, w tym znajdować nowych klientów czy zapewnić wsparcie i dodatkowe usługi w całej relacji.
Kontroluj zadowolenie klientów Twojej firmy
Zarządzając z jednego narzędzia bazą klientów, możesz łatwo kontrolować realizowane zamówienia, a także dbać o ich zadowolenie. System CRM ułatwi Ci zarządzanie reklamacjami i dopilnowanie, aby każdy klient w ostatecznym rozrachunku był zadowolony. Ponadto, rozwiązania CRM to cenne narzędzie w organizowaniu działań posprzedażowych (m.in. planowanie wysyłki upominków świątecznych).
![sklep internetowy](https://asiston.pl/wp-content/uploads/2023/03/wpis-test-2.webp)
Zarządzaj komunikacją z klientami
Rozwiązania CRM to najlepsza metoda zarządzania korespondencją z klientami. Na każdym etapie – począwszy od zapytania, poprzez przesłanie oferty, skończywszy na zrealizowaniu zamówienia, rozliczenia i zbieraniu opinii od klientów – możesz zarządzać komunikacją z klientem. Przykładowo, możesz zaplanować termin przesłania oferty w odpowiedzi na zapytanie klienta.
Chociaż systemy CRM były tradycyjnie używane jako narzędzia sprzedaży i marketingu to obsługa klienta i wsparcie jest rosnącym segmentem CRM i kluczowym elementem w zarządzaniu całościowymi relacjami z klientami. Dzisiejszy klient może zgłosić problem w jednym kanale, a następnie przełączyć się na e-mail lub telefon, aby rozwiązać go na osobności. Platforma CRM umożliwia zarządzanie zapytaniami w wielu kanałach bez utraty kontroli.
Program wspomagający działania handlowe
Insert Gestor GT
Program został zaprojektowany z myślą o zarządzaniu relacjami z Klientami oraz oszczędności czasu przy zapewnieniu skuteczności i niewielkim nakładzie pracy. Insert Gestor GT wspiera różnego rodzaju działania handlowe, dzięki jego wszechstronności i elastyczności, program może zostać wykorzystany do firm o dowolnej specjalizacji. Program Gestor GT stanowi część linii Insert GT, zawierającego programy: Subiekt GT, Gratyfikant GT oraz Rewizor GT. Program został opracowany tak, aby zaoszczędzić czas oraz zapewnić skuteczność przy niewielkim nakładzie pracy.
Najważniejsze zalety programu:
- dostęp do wszelkich informacji o klientach,
- kalendarz ukazujący zadania do wykonania, terminy oraz czynności, z funkcją przypominania,
- moduł poczty elektronicznej, możliwość tworzenia zbiorczych wiadomości
- system notatek,
- biblioteka dokumentów,
- obsługa walut,
- dostosowywanie wydruków do własnych potrzeb, (własne pola, pasek szybkiego dodawania obiektów),
- możliwość przeglądania historii kontaktów z klientami.
Przyciągaj klientów do Twojej firmy
Zarządzając bazą klientów, zwłaszcza tych potencjalnych, możesz zaplanować działania marketingowe, które przyciągną ich do Twojej firmy na stałe. Informacje na temat rabatów, okresowych promocji mogą z powodzeniem zachęcić klientów do skorzystania z Twojej oferty. Zaawansowane systemy CRM posiadają funkcjonalności, które są pomocne tego typu działaniach.
![partner biznesowy](https://asiston.pl/wp-content/uploads/2023/03/klienci-asiston.webp)
Utrzymaj klientów przy Twojej firmie
Przyciągnięcie klienta do firmy to połowa sukcesu. Równie ważne jest zbudowanie jego lojalności i utrzymanie go przy firmie. Jak tego dokonać? Oczywiście dbając o regularny kontakt z klientem i sukcesywne przesyłanie informacji na temat interesujących go produktów i usług (w tym specjalnych rabatów). System CRM również w zakresie utrzymania klienta jest bardzo pomocny.
Nowa generacja CRM idzie o krok dalej: wbudowana inteligencja i sztuczna inteligencja pozwalają automatyzować zadania administracyjne, takie jak wprowadzanie danych i kierowanie zgłoszeń lub spraw serwisowych, dzięki czemu można zaoszczędzić czas na bardziej wartościowe czynności. Automatycznie generowane statystyki pomagają lepiej zrozumieć klientów, a nawet przewidzieć, jak będą się czuć i działać, dzięki czemu pozwalają przygotować właściwy kontakt. AI pomaga również znaleźć możliwości, które mogą być ukryte w danych biznesowych.
Zobacz nasze realizacje
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system usprawniający zarządzanie obiegiem dokumentów oraz komunikację wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowoczesnej platformy sprzedażowej Asiston B2B.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową platformę sprzedaży B2B z zaawansowanym systemem cenników, rozbudowanym filtrowaniem oraz wielokoszykowością dla hurtowni części elektronicznych Micros.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system kontroli przyjęć i wydań magazynowych z dedykowanym modułem handlowym w celu zoptymalizowania procesów kompletacji zamówień.
Zaprojektowanie systemu do kontroli przyjęć i wydań magazynowych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę B2B, której głównym celem jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Celem zaprojektowania i wdrożenia platformy B2B jest zautomatyzowanie procesów sprzedażowych oraz zwiększenie zasięgu odbiorców, a także usprawnienie obsługi zamówień.
Wdrożenie systemu Asiston EOD miało na celu usprawnienie zarządzania, przechowywania oraz obiegu dokumentów, a także komunikacji wewnątrz firmy.
Głównym celem wprowadzenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów była potrzeba usprawnienia zarządzania obiegiem dokumentów oraz komunikacje wewnętrzną w firmie.
Zaprojektowanie oraz wdrożenie zaawansowanego systemu sprzedażowego, pozwalającego na dynamiczne dopasowanie do oczekiwań i potrzeb klienta
Wprowadziliśmy elektroniczny obieg informacji oraz dokumentów, ułatwiający komunikację i współpracę pomiędzy oddalonymi ośrodkami
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy system, który usprawnił i uporządkował pracę całego skupu, pozwalając rejestrować towary.
W ramach realizowanego projektu zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowaną aplikację sprzedażową – Asiston B2B.
Nasze realizacje
Dane firmy
Asiston Sp. z o. o.
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
REGON: 061443359
NIP: 9212029007
KRS: 0000429107